AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Har det noe å si hva det er? Ikke for meg. Hvis hun squirter så har jeg vel gjort noe bra og jeg elsker det. Anonymkode: 435f9...d9a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg trente meg opp til å squirte fordi en eks digget det men nå squirter jeg hver eneste gang og syns det er dritflaut og ikke minst styrete.... Anonymkode: 39854...826 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trente meg opp til å squirte fordi en eks digget det men nå squirter jeg hver eneste gang og syns det er dritflaut og ikke minst styrete.... Anonymkode: 39854...826 Jeg kan skjønne at du syns det er flaut. Men hvis jeg var sammen med ei som squirta hver gang så hadde jeg vært veldig lykkelig. Anonymkode: 435f9...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Er veldig glad for at dama ikke gjør det. For noe gris. Anonymkode: 80ae0...44a 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Så lenge man har et håndkle. Hvis man har god sex så er ikke det viktig engang. Anonymkode: 435f9...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Har ikke noe «problem» med å squirte. Bare det er hardt nok trykk, på riktig sted, lenge nok, så squirter jeg. Men det er ikke noe jeg trenger eller ønsker. Gir meg jo ingen nytelse. Får jo ikke orgasme fordi jeg jeg squirter. Føles bare som å måtte tisse noe fryktelig, og etterpå blir det vått og styrete. Fatter ikke hvorfor mange menn er så opphengt i squirting🤦🏼♀️ Anonymkode: 50d0c...f37 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Liker ikke inkontinens nei Anonymkode: d4776...599 5
Gjest Paramount Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 Ikke noe jeg savner, men hadde hun gjort det ville jeg elsket det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 De sier at det er urin. Har en venninne som gjorde det og etter at hun tok hengekøye på blæra etter at hun fikk barn så sluttet hun. Det vet jeg flere sier. Så det er usikkert på om det er urin og intet annet. Anonymkode: c7bc0...2c9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 Aldri opplevd. Anonymkode: aa6a8...3b2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #14 Skrevet 15. oktober 2022 Vil ikke at dama skal tisse på seg nei Anonymkode: bb8f9...a24 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #15 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke noe «problem» med å squirte. Bare det er hardt nok trykk, på riktig sted, lenge nok, så squirter jeg. Men det er ikke noe jeg trenger eller ønsker. Gir meg jo ingen nytelse. Får jo ikke orgasme fordi jeg jeg squirter. Føles bare som å måtte tisse noe fryktelig, og etterpå blir det vått og styrete. Fatter ikke hvorfor mange menn er så opphengt i squirting🤦🏼♀️ Anonymkode: 50d0c...f37 Akkurat sånn er det. Det er godt ja, men det går ikke på samme måte som når jeg får orgasme😜 Det er to forskjellige ting, å squirte er godt men å få en ordentlig orgasme er mye bedre. Anonymkode: 8c4c1...c3b 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #16 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg kan skjønne at du syns det er flaut. Men hvis jeg var sammen med ei som squirta hver gang så hadde jeg vært veldig lykkelig. Anonymkode: 435f9...d9a Det er ikke squirten i seg selv som gjør det flaut men at jeg må forberede ligginga med å legge håndklær i senga hver gang som om jeg var en på gamlehjem som måtte ha tissematte eller så blir jeg oppfattet som en prippen som ikke vil ha sperm på madrassen. Jeg sier ikke fra at jeg squirter med en ny tilfelle det ikke skjer så det er flaut å legge ut håndklær og sånn og upraktisk å måtte rengjøre madrass og sengetøy hver gang. Alternativet er å holde igjen orgasmen og da kveles jo sexen for meg så det blir kjipt uansett.. Er som med analsex tenker jeg at om man presser seg til å squirte så kan noe plutselig bli ødelagt der nede så det står til hinder for et normalt sexliv i fremtiden så jeg anbefaler ingen å trene seg opp til å squirte som jeg gjorde! Anonymkode: 39854...826 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #17 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De sier at det er urin. Har en venninne som gjorde det og etter at hun tok hengekøye på blæra etter at hun fikk barn så sluttet hun. Det vet jeg flere sier. Så det er usikkert på om det er urin og intet annet. Anonymkode: c7bc0...2c9 Det er ikke urin og det er bevist. Men det er spor av urin der siden det går gjennom urinrøret akuratt som det er spor av urin i sæd også Anonymkode: 39854...826 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke noe «problem» med å squirte. Bare det er hardt nok trykk, på riktig sted, lenge nok, så squirter jeg. Men det er ikke noe jeg trenger eller ønsker. Gir meg jo ingen nytelse. Får jo ikke orgasme fordi jeg jeg squirter. Føles bare som å måtte tisse noe fryktelig, og etterpå blir det vått og styrete. Fatter ikke hvorfor mange menn er så opphengt i squirting🤦🏼♀️ Anonymkode: 50d0c...f37 Altså jeg squirter og det har absolutt aldri kjentes ut som at jeg skal tisse på meg 🙃 kjenner det ikke i blæra eller på forhånd overhodet, det kommer i forbindelse med presset under en skikkelig sterk orgasme. Anonymkode: 9a9ca...c29
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #19 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De sier at det er urin. Har en venninne som gjorde det og etter at hun tok hengekøye på blæra etter at hun fikk barn så sluttet hun. Det vet jeg flere sier. Så det er usikkert på om det er urin og intet annet. Anonymkode: c7bc0...2c9 tok hengekøye på blære? Anonymkode: 8ee73...43a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #20 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke urin og det er bevist. Men det er spor av urin der siden det går gjennom urinrøret akuratt som det er spor av urin i sæd også Anonymkode: 39854...826 "Forskernes konklusjon er tydelig: Hovedinnholdet i sprutorgasme-væske er urin, og den kan også inneholde væske fra Skenes kjertler." https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/knuser-myte-om-sprutorgasme/77207058/amp Mkay Anonymkode: 9a9ca...c29 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå