Gå til innhold

Hva syns dere om damer som spruter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noe å si hva det er? Ikke for meg. Hvis hun squirter så har jeg vel gjort noe bra og jeg elsker det.

Anonymkode: 435f9...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The more, the merrier.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trente meg opp til å squirte fordi en eks digget det men nå squirter jeg hver eneste gang og syns det er dritflaut og ikke minst styrete.... 

Anonymkode: 39854...826

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trente meg opp til å squirte fordi en eks digget det men nå squirter jeg hver eneste gang og syns det er dritflaut og ikke minst styrete.... 

Jeg kan skjønne at du syns det er flaut. Men hvis jeg var sammen med ei som squirta hver gang så hadde jeg vært veldig lykkelig.

• Hjerte 1
Skrevet

Er veldig glad for at dama ikke gjør det. For noe gris.

Anonymkode: 80ae0...44a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge man har et håndkle. Hvis man har god sex så er ikke det viktig engang.

• Liker 2
Skrevet

Digger det hemningsløst

Skrevet

Har ikke noe «problem» med å squirte. Bare det er hardt nok trykk, på riktig sted, lenge nok, så squirter jeg.

Men det er ikke noe jeg trenger eller ønsker. Gir meg jo ingen nytelse. Får jo ikke orgasme fordi jeg jeg squirter.
Føles bare som å måtte tisse noe fryktelig, og etterpå blir det vått og styrete.

Fatter ikke hvorfor mange menn er så opphengt i squirting🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 50d0c...f37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker ikke inkontinens nei

Anonymkode: d4776...599

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet

Ikke noe jeg savner, men hadde hun gjort det ville jeg elsket det.

Skrevet

De sier at det er urin. Har en venninne som gjorde det og etter at hun tok hengekøye på blæra etter at hun fikk barn så sluttet hun. Det vet jeg flere sier. Så det er usikkert på om det er urin og intet annet. 

Anonymkode: c7bc0...2c9

Skrevet

Aldri opplevd. 

Anonymkode: aa6a8...3b2

Skrevet

Vil ikke at dama skal tisse på seg nei

Anonymkode: bb8f9...a24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke noe «problem» med å squirte. Bare det er hardt nok trykk, på riktig sted, lenge nok, så squirter jeg.

Men det er ikke noe jeg trenger eller ønsker. Gir meg jo ingen nytelse. Får jo ikke orgasme fordi jeg jeg squirter.
Føles bare som å måtte tisse noe fryktelig, og etterpå blir det vått og styrete.

Akkurat sånn er det. Det er godt ja, men det går ikke på samme måte som når jeg får orgasme😜 Det er to forskjellige ting, å squirte er godt men å få en ordentlig orgasme er mye bedre. 

Anonymkode: 8c4c1...c3b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kan skjønne at du syns det er flaut. Men hvis jeg var sammen med ei som squirta hver gang så hadde jeg vært veldig lykkelig.

Det er ikke squirten i seg selv som gjør det flaut men at jeg må forberede ligginga med å legge håndklær i senga hver gang som om jeg var en på gamlehjem som måtte ha tissematte eller så blir jeg oppfattet som en prippen som ikke vil ha sperm på madrassen. Jeg sier ikke fra at jeg squirter med en ny tilfelle det ikke skjer så det er flaut å legge ut håndklær og sånn og upraktisk å måtte rengjøre madrass og sengetøy hver gang. Alternativet er å holde igjen orgasmen og da kveles jo sexen for meg så det blir kjipt uansett.. Er som med analsex tenker jeg at om man presser seg til å squirte så kan noe plutselig bli ødelagt der nede så det står til hinder for et normalt sexliv i fremtiden så jeg anbefaler ingen å trene seg opp til å squirte som jeg gjorde!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De sier at det er urin. Har en venninne som gjorde det og etter at hun tok hengekøye på blæra etter at hun fikk barn så sluttet hun. Det vet jeg flere sier. Så det er usikkert på om det er urin og intet annet. 

Det er ikke urin og det er bevist. Men det er spor av urin der siden det går gjennom urinrøret akuratt som det er spor av urin i sæd også

• Liker 2
Skrevet

Altså jeg squirter og det har absolutt aldri kjentes ut som at jeg skal tisse på meg 🙃 kjenner det ikke i blæra eller på forhånd overhodet, det kommer i forbindelse med presset under en skikkelig sterk orgasme.

Anonymkode: 9a9ca...c29

Skrevet

tok hengekøye på blære? 

Anonymkode: 8ee73...43a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke urin og det er bevist. Men det er spor av urin der siden det går gjennom urinrøret akuratt som det er spor av urin i sæd også

"Forskernes konklusjon er tydelig:

Hovedinnholdet i sprutorgasme-væske er urin, og den kan også inneholde væske fra Skenes kjertler."

https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/knuser-myte-om-sprutorgasme/77207058/amp

Mkay

Anonymkode: 9a9ca...c29

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...