Gå til innhold

Hvor ofte bør en mann tømme seg for sæd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bør en mann tømme seg for sæd.

Anonymkode: c49a5...306

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en føler for det. 

Anonymkode: c866e...8eb

Skrevet

Du finner svaret på 45 sekunder om du googler. Mener å huske det var noe sånt som minimum 1-2 ganger i uka som var anbefalt.

Anonymkode: 1e10d...63c

Skrevet

Så ofte som mulig.. for kvinner liker ikke å slurpe i seg gammelsæd🙈

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor ofte bør en mann tømme seg for sæd.

For helsen så er det viktig å gjøre det hele livet. Da er det mindre sjanse for problemer. men som en skrev her så når en har lyst.

• Liker 3
Skrevet

Hva skjer med de som av religiøse årsaker ikke skal ha seksuelle tanker, drive med onani eller sex? 

Anonymkode: 7c8f8...ba7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Neppe noe fasitsvar, men de jeg har vært sammen med liker å "tømme seg" daglig. 

Anonymkode: 9ee6e...aa6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

2-3 ganger daglig ;)

Anonymkode: d9948...733

Skrevet

Til orientering :  Menn blir oppfordret til å tømme sædblæren regelmessig som ledd i forbygging av prostatkreft. Til oftere til bedre vert det sagt.

Sjansen for å gjøre en kvinne gravid øker med sædkvaliteten, og fordelaktig om sæden er noen dager gammel.

Anonymkode: d2562...c37

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

1 gang pr døgn er bra for prostata og helsen generelt. Bør også massere prostata, det er sinnsykt deilig.

Anonymkode: 68365...173

• Liker 1
Skrevet

Ofte nok. Av mange grunner.

Anonymkode: 06c24...c85

Gjest Paramount
Skrevet

Det varierer fra person til person. Og det kommer an på om han er singel eller i forhold.  Dersom en ser bort fra medisinske aspekter, tenker jeg at i forhold bør hun ha medbestemmelse, når det kommer til hvor ofte han skal få sine orgasmer. Dette er sikkert en drøy påstand for mange, og vil sikkert tolkes i alle mulige retninger. Men jeg er overbevist om at en kåt mann er mye mer omtenksom og motivert til å ta vare på kvinnen, og behandle henne bra, enn en som blir tilfredsstilt hver eneste gang, straks han føler behov for det. Kvinnen bør være flink til å stimulere han, gjøre han kåt ofte, men ikke gi han tilfredsstillelse hver gang. Det tror jeg er best for begge to, i ganske mange tilfeller.

Skrevet
Paramount skrev (3 timer siden):

Det varierer fra person til person. Og det kommer an på om han er singel eller i forhold.  Dersom en ser bort fra medisinske aspekter, tenker jeg at i forhold bør hun ha medbestemmelse, når det kommer til hvor ofte han skal få sine orgasmer. Dette er sikkert en drøy påstand for mange, og vil sikkert tolkes i alle mulige retninger. Men jeg er overbevist om at en kåt mann er mye mer omtenksom og motivert til å ta vare på kvinnen, og behandle henne bra, enn en som blir tilfredsstilt hver eneste gang, straks han føler behov for det. Kvinnen bør være flink til å stimulere han, gjøre han kåt ofte, men ikke gi han tilfredsstillelse hver gang. Det tror jeg er best for begge to, i ganske mange tilfeller.

😂😂😂dette er det sykeste jeg har lest på lenge😂😂😂wtf😳😳😳

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Paramount skrev (3 timer siden):

Ho ho ho ho.....🙈😂😂😂...nissen kommer bare en gang i året vettu...av alle fjerne innlegg på kg er ditt i særklasse...🙈😂😂🙈

Anonymkode: b0409...6e2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva skjer med de som av religiøse årsaker ikke skal ha seksuelle tanker, drive med onani eller sex? 

De kommer til å slite med mental helse, jo lenger de går uten slite med å få barn når de gifter seg, og dø tidligere enn andre med mindre de er heldig og finner noen å gifte seg med når de er rundt 19-21 år gammel. Da det øker risiki for kreft og generelt sett senker det immunforsvaret, faktisk litt mer hos menn men fortsatt hos kvinner også. Menn har også større enn allerede for sjanse for å få testikkel eller prostate kreft. 

Anonymkode: 88b47...f55

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 8.56):

De som er hjernevasket er det kanskje mindre tap om dør yngre? Samtidig er religiøse ofte langt mer opptatt av sex enn resten av samfunnet, delvis sykelig opptatt av hva andre gjør på soverommet, hvem de sover med etc…

Anonymkode: 8bc47...571

Skrevet

Rent fysiologisk sett anbefales 1-2 ganger i uka som kreftforebygging etc. 

Men alle menn er jo ulike. Jeg bor med én som blir åpenbart frustrert (sinna, kort lunte, amper) om det går mer enn én dag uten. Han skjønner ikke selv at det er det som gjør det, men jeg merker åpenbare forandringer hvis jeg får tømt han 🙈 Det er heldigvis sjelden vi har dager uten sex. 

Anonymkode: cf071...9f4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mener jeg leste "over 21 ganger" per måned for å forebygge prostatakreft. 

Dermed vil jeg si daglig hvis mulig.

Skrevet
EddieFallow skrev (1 time siden):

Mener jeg leste "over 21 ganger" per måned for å forebygge prostatakreft. 

Dermed vil jeg si daglig hvis mulig.

Da er jeg forhåpentligvis innenfor siden jeg har minst 1 orgasme i snitt per dag. Går jeg en dag uten blir det fort 2-3 dagen derpå😂

Anonymkode: 8e496...6ce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rent fysiologisk sett anbefales 1-2 ganger i uka som kreftforebygging etc. 

Men alle menn er jo ulike. Jeg bor med én som blir åpenbart frustrert (sinna, kort lunte, amper) om det går mer enn én dag uten. Han skjønner ikke selv at det er det som gjør det, men jeg merker åpenbare forandringer hvis jeg får tømt han 🙈 Det er heldigvis sjelden vi har dager uten sex. 

Anonymkode: cf071...9f4

Slik var jeg også i tenårene da jeg følte meg omtrent tvunget til å runke hver gang lysten meldte seg. Det er kanskje like mye en vanesak som et behov, selv om behovet avtar med årene.

Anonymkode: 624d1...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...