Gå til innhold

Prøve nye sko barbent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke vant til å bruke sokker hverken i sko eller uten, har blitt oppdratt i en familie hvor sokker ikke ble brukt, mye på grunn av teppet vi hadde  i 2 etg i huset.Det var laget av tauverk og var knudrete og hardt, spiste sokker opp i løpet av 123.Nylonstrømper ble ødelagt umiddelbart ved bare ett tråkk på gulvet.Av denne grunn så brukte vi ikke strømper.Når jeg skal ha ny sko i butikk vil jeg helst prøve dem barbent, men blir ofte nektet dette, før i tiden var dette aldri et problem, her forleden fikk jeg kjeft så det holdt, dama i butikken var rett og slett uhøflig og motbydelig.Er det virkelig så galt å prøve sko uten sokker, det er det mest naturlige som finnes for min del.

Anonymkode: b2a66...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er uhygienisk.

Anonymkode: 93a5c...01d

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Uhygienisk fordi folks føtter kan være skitne og svette, og mange kan ha smittsom fotsopp.

Er du barbeint i skoene om vinteren også? 

Endret av Tough cookie
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja,det er ikke hygienisk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er ikke vant til å bruke sokker hverken i sko eller uten, har blitt oppdratt i en familie hvor sokker ikke ble brukt, mye på grunn av teppet vi hadde  i 2 etg i huset.Det var laget av tauverk og var knudrete og hardt, spiste sokker opp i løpet av 123.Nylonstrømper ble ødelagt umiddelbart ved bare ett tråkk på gulvet.Av denne grunn så brukte vi ikke strømper.Når jeg skal ha ny sko i butikk vil jeg helst prøve dem barbent, men blir ofte nektet dette, før i tiden var dette aldri et problem, her forleden fikk jeg kjeft så det holdt, dama i butikken var rett og slett uhøflig og motbydelig.Er det virkelig så galt å prøve sko uten sokker, det er det mest naturlige som finnes for min del.

Ja! Det høres ekkelt ut. Du må prøve med tynne strømper. 

Anonymkode: 2aaea...a26

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er uhøflig og respektløs som prøver sko barbent 

Anonymkode: a4537...a78

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De har jo strømpebukse-sokker i butikken nettopp på grunn av slike som deg, TS… 

Anonymkode: 5a2a8...3e4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Alle skobutikker har nylonsokker til utlån hvis du ikke har på/ med selv. Alle må prøve sko med sokker på! Du sier at det ikke var sånn «før i tiden», men jeg jobbet i skobutikk en periode i studietiden, i 95-98, og da var regelen den samme. Vi hadde nylonsokker til utlån, og passet godt på at ingen prøvde sko barbeint. Det er svært uhygienisk!

Anonymkode: f3ca4...9b5

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Folkens, dette er fotfetishmannen som er på ferde igjen. Bare i ny ”innpakning”

Anonymkode: 9b1d0...f4b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det virkelig så galt å prøve sko uten sokker, det er det mest naturlige som finnes for min del.

Ja, det er uhygienisk og absolutt ikke greit. Prøver du badetøy også uten undertøy under? Det blir omtrent det samme. 

Skrevet

Jobbet i sportsbutikk, der hadde vi ekstra sportssokker og fotballstrømper som mange til og med dro oversiktene de hadde på. Mange spiller fotball/ håndball/ tennis/ bandy og basket med to par sportssokker. 

Hadde jeg vært innehaver av skobutikk og du prøvde sko barbent hadde jeg forlangt at du kjøpte samtlige par. Er som om noe klår på alt smågodtet i butikken. 

Anonymkode: b1024...f56

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Ja du må bruke sokker når du prøver, er ofte lånesokker i skobutikke

Anonymkode: e2955...3e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 0.32):

Med et slikt teppe ville jeg hatt joggesko på inne. Med myke og gode sokker på. Og fjernet teppet så raskt som mulig. Om det river opp sokker så til de grader må det ha vært grusomt å gå barbent på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med et slikt teppe ville jeg hatt joggesko på inne. Med myke og gode sokker på. Og fjernet teppet så raskt som mulig. Om det river opp sokker så til de grader må det ha vært grusomt å gå barbent på. 

nei, det var faktisk bra for føttene, krevde tilvenning, men var som massasje 😁

• Hjerte 1
Skrevet

Æsj det er bare utrolig uhygienisk … Dersom du HELT sikkert skal kjøpe det paret er det bare å prøve på barbent. Men jeg har jobbet i skobutikk, og det er UTROLIG ekkelt når flass fra andres føtter sitter igjen på skosålen.. Bra hun sa i fra! Det pleide jeg også å gjøre..

Anonymkode: 2d117...667

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...