AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg sitter her og griner, fordi jeg føler meg så sinnsykt alene. Vi var ute sammen, jeg og min samboer, sammen med våre felles venner. Men når det var på tide å avløse barnevakten var det helt naturlig at det var jeg som dro siden det jo tross alt er hans venner vi var ute med. Selv om jeg har kjent "hans venner" lenger enn jeg har kjent han. Men sånn er det, mine venner har flyttet eller er perifere siden jeg flyttet før jeg flyttet tilbake. Sorry, det er ikke meningen å klage, jeg føler meg bare så trist i kveld. Selv om jeg har hatt en veldig fin kveld, jeg tror der er derfor det ble så trist Anonymkode: cb7b5...95d 1
NiceOrNothing Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sitter her og griner, fordi jeg føler meg så sinnsykt alene. Vi var ute sammen, jeg og min samboer, sammen med våre felles venner. Men når det var på tide å avløse barnevakten var det helt naturlig at det var jeg som dro siden det jo tross alt er hans venner vi var ute med. Selv om jeg har kjent "hans venner" lenger enn jeg har kjent han. Men sånn er det, mine venner har flyttet eller er perifere siden jeg flyttet før jeg flyttet tilbake. Sorry, det er ikke meningen å klage, jeg føler meg bare så trist i kveld. Selv om jeg har hatt en veldig fin kveld, jeg tror der er derfor det ble så trist Anonymkode: cb7b5...95d Men kjære deg, hvis du har kjent hans venner lengre enn han, er de vel dine venner og? Ingen grunn til at det er du som må gå først hjem . Annenhver gang ville jeg krevd , evnt gå hjem sammen . Barna er vel like mye hans som dine ? 4 1 1
Helene1982 Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg sitter her og griner, fordi jeg føler meg så sinnsykt alene. Vi var ute sammen, jeg og min samboer, sammen med våre felles venner. Men når det var på tide å avløse barnevakten var det helt naturlig at det var jeg som dro siden det jo tross alt er hans venner vi var ute med. Selv om jeg har kjent "hans venner" lenger enn jeg har kjent han. Men sånn er det, mine venner har flyttet eller er perifere siden jeg flyttet før jeg flyttet tilbake. Sorry, det er ikke meningen å klage, jeg føler meg bare så trist i kveld. Selv om jeg har hatt en veldig fin kveld, jeg tror der er derfor det ble så trist Anonymkode: cb7b5...95d Du sier at det var naturlig at du dro, men var det egentlig det? var det sånn at han overhodet ikke følte ansvar for å dra, så du dro hjem? Han burde forstå at det ikke er ok at du alltid skal dra hjem når dere er ute, men det er mulig han trenger at du sier det til ham. –neste gang er det din tur. 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Vi er fler i den båten! Alltid jeg som er alkoholfri og alltid jeg som drar hjem… og ja, vi er også ute med hans venner. Trøster meg med at det ikke er jeg som må være fyllesjuk dagen etter! Anonymkode: 1e12f...6b9 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Cry me a river! 😭🌊 Anonymkode: 5f751...23b 2
netpuppy Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Det høres ikke greit ut. Endret 14. oktober 2022 av netpuppy 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 24 minutter siden, NiceOrNothing said: Men kjære deg, hvis du har kjent hans venner lengre enn han, er de vel dine venner og? Ingen grunn til at det er du som må gå først hjem . Annenhver gang ville jeg krevd , evnt gå hjem sammen . Barna er vel like mye hans som dine ? Ok, jeg forstår hva du mener utfra det jeg har skrevet, men jeg har forklart litt dårlig. Jeg har kjent hans venner lenger enn jeg har kjent ham, ja, men de samme vennene har kjent ham mye lenger enn de har kjent meg. Så de ville nok sagt ar de var hans venner og mine bekjente. Helt ærlig ville jeg nok ikke visst at de hadde planlagt møtes i dag om de ikke inviterte samboeren min og han inviterte meg... Så det er på en måte rettferdig at det er jeg som går hjem først. Anonymkode: cb7b5...95d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 14 minutter siden, Helene1982 said: Du sier at det var naturlig at du dro, men var det egentlig det? var det sånn at han overhodet ikke følte ansvar for å dra, så du dro hjem? Han burde forstå at det ikke er ok at du alltid skal dra hjem når dere er ute, men det er mulig han trenger at du sier det til ham. –neste gang er det din tur. Joda, når jeg sa at nå må jeg dra hjem for å løse ut barnevakten, tilbø ham seg å bli med meg. Men når jeg sa at om han vil bli med, kan jeg like gjerne bli igjen, syns han at det var greit at jeg dro hjem alene likevel 🤷♀️ Anonymkode: cb7b5...95d
AnonymBruker 42 Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, når jeg sa at nå må jeg dra hjem for å løse ut barnevakten, tilbø ham seg å bli med meg. Men når jeg sa at om han vil bli med, kan jeg like gjerne bli igjen, syns han at det var greit at jeg dro hjem alene likevel 🤷♀️ Anonymkode: cb7b5...95d Neste gang sier du "nå må du dra hjem for å løse ut barnevakten"... Problem sovled (I belive) 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok, jeg forstår hva du mener utfra det jeg har skrevet, men jeg har forklart litt dårlig. Jeg har kjent hans venner lenger enn jeg har kjent ham, ja, men de samme vennene har kjent ham mye lenger enn de har kjent meg. Så de ville nok sagt ar de var hans venner og mine bekjente. Helt ærlig ville jeg nok ikke visst at de hadde planlagt møtes i dag om de ikke inviterte samboeren min og han inviterte meg... Så det er på en måte rettferdig at det er jeg som går hjem først. Anonymkode: cb7b5...95d Sorry å si det, men dette blir bare for dumt. Hvem i all verden griner fordi de skal hjem til sitt barn? Hvor gammel er du? Anonymkode: e460f...2d3 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #11 Skrevet 14. oktober 2022 Det er lov å føle seg trist men kan ikke se at du hadde noe grunn til det her. Er det andre underliggende ting som plager deg? Alkohol fremkaller urasjonelle følelser og sorg også, opp til flere dager etter inntak. Bare så du har det i bakhodet Anonymkode: 547bb...a9f 2
NiceOrNothing Skrevet 14. oktober 2022 #12 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda, når jeg sa at nå må jeg dra hjem for å løse ut barnevakten, tilbø ham seg å bli med meg. Men når jeg sa at om han vil bli med, kan jeg like gjerne bli igjen, syns han at det var greit at jeg dro hjem alene likevel 🤷♀️ Anonymkode: cb7b5...95d Da la du jo litt opp til det selv , vær litt tydeligere i kommunikasjonen din ved neste korsvei 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #13 Skrevet 14. oktober 2022 Kanskje du ikke føler deg sett av din kjæreste? At han tar det som en selvfølge at du må dra hjem? Tror det ligger noe dypere bak, enn at det var trist du forlot en fin kveld Anonymkode: 7b4ff...dfc 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #14 Skrevet 14. oktober 2022 Å kjære.. Du gråter faktisk. Uff. Ja. Nei. Uff. Anonymkode: 94cda...c6c 1
Helene1982 Skrevet 14. oktober 2022 #15 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sorry å si det, men dette blir bare for dumt. Hvem i all verden griner fordi de skal hjem til sitt barn? Hvor gammel er du? Anonymkode: e460f...2d3 Hvor gammel er du? Forldre kan aldri "grine" og det er forbudt å lufte tanker med andre uten at noen skal skrive sånt som du skriver. Du kan gå ut mer. Sosial trening er det du trenger. 1 2
Helene1982 Skrevet 14. oktober 2022 #16 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Joda, når jeg sa at nå må jeg dra hjem for å løse ut barnevakten, tilbø ham seg å bli med meg. Men når jeg sa at om han vil bli med, kan jeg like gjerne bli igjen, syns han at det var greit at jeg dro hjem alene likevel 🤷♀️ Anonymkode: cb7b5...95d Det er noen her som er veldig harde mot deg , men de har rett i at du er den eneste som kan sette grenser for deg selv. Du kan ikke forvente at partneren din forstår at han burde tilby seg å dra hjem, om du ikke forteller ham det. Ikke si det når han kommer ravende dritings i kveld, men før dere skal ut neste gang: Si at "i dag har jeg lyst til å være ute litt lenger". Du trenger ikke å si at "på grunn av at du var ute lengst sist og du har kjent noen lenger." Du har barn. Du vet at av og til må man sette forventningene på forhånd, og gjennomføre. Han vet at du har rett når han tenker seg om. 3
Fremmed fugl Skrevet 15. oktober 2022 #17 Skrevet 15. oktober 2022 TS, Stemmer det at nå er det slikt at ditt sosiale voksenliv som da inkludere fest og moro, er begrenset til vennene til din samboer? Syns dere trenger å snakke om det, at du føler deg alene og og at noe mangler, og en enkel måte å prøve å gjøre dette bedre, er at dere deler på å gå hjem til barn. Da vil du også få bedre muligheter å bygge selvstendig vennskap med disse menneskene. Så trenger du å få deg egne nye venner, tenker jeg. Finnes det noen på jobb? Er du med på noen fritidsaktivitet, med eller uten barn? Hvis nei på begge spørsmålene, så er det vel et lurt sted å begynne, å planmessig møte andre mennesker, som så kan bli venner. Uansett, lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): mine venner har flyttet eller er perifere siden jeg flyttet før jeg flyttet tilbake. AnonymBruker skrev (14 timer siden): de ville nok sagt ar de var hans venner og mine bekjente. Helt ærlig ville jeg nok ikke visst at de hadde planlagt møtes i dag om de ikke inviterte samboeren min og han inviterte meg Du må jobbe med å skaffe deg flere venner. Disse folka er åpnenart ikke dine venner, og for demner du bare et vedheng til mannen din. Du må komme deg ut og finne egne venner som du kan ha et selvstendig forhold til. Fortsetter du slik kommer du til å kvele både deg selv og mannen din. Dere trenger begge at du jobber med å få deg egne venner. Anonymkode: bc488...678 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #19 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 0.45): Joda, når jeg sa at nå må jeg dra hjem for å løse ut barnevakten, tilbø ham seg å bli med meg. Men når jeg sa at om han vil bli med, kan jeg like gjerne bli igjen, syns han at det var greit at jeg dro hjem alene likevel 🤷♀️ Anonymkode: cb7b5...95d Men han tilbød seg å være med deg hjem! Hvorfor sa du ikke ; -ja det hadde vært hyggelig. Også hadde dere gått hjem sammen. Det er ihvertfall ikke grunn til å gråte. Du må selv stå opp for deg selv. Anonymkode: fc19f...7d8 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #20 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 0.13): Jeg sitter her og griner, fordi jeg føler meg så sinnsykt alene. Vi var ute sammen, jeg og min samboer, sammen med våre felles venner. Men når det var på tide å avløse barnevakten var det helt naturlig at det var jeg som dro siden det jo tross alt er hans venner vi var ute med. Selv om jeg har kjent "hans venner" lenger enn jeg har kjent han. Men sånn er det, mine venner har flyttet eller er perifere siden jeg flyttet før jeg flyttet tilbake. Sorry, det er ikke meningen å klage, jeg føler meg bare så trist i kveld. Selv om jeg har hatt en veldig fin kveld, jeg tror der er derfor det ble så trist Anonymkode: cb7b5...95d Om dere er voksne og oppegående. Så går dere hjem sammen! Anonymkode: 5ba61...4ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå