AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Del Skrevet 14. oktober 2022 North face er et merke jeg brukte som fjortis på 80 tallet, og som har fått sin renessanse som it-plagg nå, ifølge min sønn på 20. Han ønsker seg North face vinterjakke(regner med det er dun) til jul, og jeg lurer på hvilken modell jeg skal kjøpe. Har sett på den jakken som heter på North face Diablo , men hvilke andre modeller kan være aktuelle? Anonymkode: 13e5a...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hvorfor spør du ikke sønnen din? Ikke så gøy å få gave som er nesten rett, men så likevel ikke. Anonymkode: 370f0...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Del Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor spør du ikke sønnen din? Ikke så gøy å få gave som er nesten rett, men så likevel ikke. Anonymkode: 370f0...8b2 Det er jo en gave /overraskelse og da kan jeg ikke spørre han. Når man kjøper klær får man jo byttelapp... Ts Anonymkode: 13e5a...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå