AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Får tåkete syn, dårlig balanse og snakker sånn snøvlete når jeg er sliten. Trenger ikke være utslitt en gang, blir sånn bare etter en vanlig dag på skolen. Eneste som hjelper er å legge meg litt. Sover godt om natten, men trenger tydeligvis en lengre blund på dagen også. Jeg har vært hos legen og jeg er fysisk frisk. Så det er bare veldig frustrerende at kroppen min reagerer sånn av ingenting. Flere som har det sånn? Anonymkode: 247e0...e3a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Får tåkete syn, dårlig balanse og snakker sånn snøvlete når jeg er sliten. Trenger ikke være utslitt en gang, blir sånn bare etter en vanlig dag på skolen. Eneste som hjelper er å legge meg litt. Sover godt om natten, men trenger tydeligvis en lengre blund på dagen også. Jeg har vært hos legen og jeg er fysisk frisk. Så det er bare veldig frustrerende at kroppen min reagerer sånn av ingenting. Flere som har det sånn? Anonymkode: 247e0...e3a Kjenner meg så igjen. Er helt bomull i hodet hver ettermiddag! Anonymkode: 4f1c6...a42
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 ja! enkelte kvelder føler jeg at jeg sjangler til badet for å stelle meg... Anonymkode: 764b7...210
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Prøv å jobb i barnehage hver dag. Bomull i hodet og sliten hver ettermiddag. Må ha meg en time på sofaen før jeg kan begynne å fungere igjen. Anonymkode: 93b84...d80
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Satt akkurat å irriterte meg over dette, føler meg helt hjerne skada når jeg er trøtt.. Var ikke alltid sånn heller. Lurer på om noen vet årsaken til dette, eller evt hvordan man kan fikse dette problemet?. Anonymkode: de080...1c3
Helene Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Sånn føler jeg meg i dag. Flyttebyrå som tømte hele huset. Det er jo derfor jeg er våken i natten. Vil bare sove. Sliten. De skal tømme bilen om 2 dager. Vet at det blir en stor påkjenning. Jeg har ingen energi. Vet at jeg må gjennomføre.
Maestro Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Får tåkete syn, dårlig balanse og snakker sånn snøvlete når jeg er sliten. Trenger ikke være utslitt en gang, blir sånn bare etter en vanlig dag på skolen. Eneste som hjelper er å legge meg litt. Sover godt om natten, men trenger tydeligvis en lengre blund på dagen også. Jeg har vært hos legen og jeg er fysisk frisk. Så det er bare veldig frustrerende at kroppen min reagerer sånn av ingenting. Flere som har det sånn? Anonymkode: 247e0...e3a Blir slik selv. Har ADHD og har vært utbrent. Så skal så lite til enn før 🙈
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Du er ikke alene om det, Ts. Sånn føler jeg meg også. 😵💫 Anonymkode: 9b5a8...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå