Gå til innhold

Kjenner du noen i 60/70 årene eller eldre, som er i lykkelig langvarig forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du noen i 60 /70 årene som er i forhold med personen de stiftet familie med? Er de lykkelige ut i fra det du ser? 

Hva tenker du har holdt de sammen og hva er de positive og negative sidene i et slikt langt forhold? 

Anonymkode: 6757c...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja

Anonymkode: d1dff...7f9

Skrevet

Ja mine foreldre. 72 og 75 år. Vært sammen siden de var puur unge (jeg vet ikke men 16 og 19?) fortsatt lykkelige. Imponerende. Mamma blir nok gal av pappa i perioder men de er verdens søteste. 

Anonymkode: ad4b4...b64

Skrevet

Nei, men vet av mange som har innsett at de 1) ikke får noe bedre 2) det er for sent å snu 3) jeg er for gammel

Så de forblir sammen av gammel vane

Anonymkode: 6c174...f6e

Skrevet

Ja, eller var inntil mamma døde for snart 2 år sia. Mine foreldre fikk over 40 år sammen. 

Anonymkode: 72d7f...c99

• Hjerte 1
Skrevet

Svigermor og svigerfar giftet seg for 55 år siden, og er har det veldig bra sammen fremdeles.  Mye av det tilskrives nok "happy wife, happy life", for svigermor er en liten diva og svigerfar en meget myk mann som føyer sin kone.

Så har livet fart godt med dem ellers også.  De har helse og penger til å leve det livet de ønsker, barna skikker seg bra, de har barnebarn de forguder,trivdes i arbeidslivet så lenge det varte, har mange venner både felles og hver for seg, godt forhold til egne foreldre (som nå selvfølgelig er døde).  Omstendighetene har ligget til rette for det gode liv.

Anonymkode: 64420...52f

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...