AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Kjenner du noen i 60 /70 årene som er i forhold med personen de stiftet familie med? Er de lykkelige ut i fra det du ser? Hva tenker du har holdt de sammen og hva er de positive og negative sidene i et slikt langt forhold? Anonymkode: 6757c...f95
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Ja mine foreldre. 72 og 75 år. Vært sammen siden de var puur unge (jeg vet ikke men 16 og 19?) fortsatt lykkelige. Imponerende. Mamma blir nok gal av pappa i perioder men de er verdens søteste. Anonymkode: ad4b4...b64
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Nei, men vet av mange som har innsett at de 1) ikke får noe bedre 2) det er for sent å snu 3) jeg er for gammel Så de forblir sammen av gammel vane Anonymkode: 6c174...f6e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Ja, eller var inntil mamma døde for snart 2 år sia. Mine foreldre fikk over 40 år sammen. Anonymkode: 72d7f...c99 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Svigermor og svigerfar giftet seg for 55 år siden, og er har det veldig bra sammen fremdeles. Mye av det tilskrives nok "happy wife, happy life", for svigermor er en liten diva og svigerfar en meget myk mann som føyer sin kone. Så har livet fart godt med dem ellers også. De har helse og penger til å leve det livet de ønsker, barna skikker seg bra, de har barnebarn de forguder,trivdes i arbeidslivet så lenge det varte, har mange venner både felles og hver for seg, godt forhold til egne foreldre (som nå selvfølgelig er døde). Omstendighetene har ligget til rette for det gode liv. Anonymkode: 64420...52f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå