AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Del Skrevet 14. oktober 2022 Noen som har tatt dette? Nærmer meg 40, og har hørt at det da ofte er best med linsebytteoperasjon. Men det vurderer jo de på klinikken. Hvilke klinikker er anbefalt? Mitt problem er at jeg synes alt med øyet er så utrolig ubehagelig, og kan ikke tenke meg at jeg klarer den klypen som skal sperre øyet opp, selv om øyet er bedøvet. Man kjenner vel klypen rundt øyet. Vet at laseropr ikke kan tas i narkose, men kan den andre operasjonen det? Anonymkode: 95602...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Del Skrevet 14. oktober 2022 Har tatt laseroperasjon både i narkose og uten narkose. Var for å fjerne etterstær, men prinsippet er det samme. Linsebytte kan også tas i narkose. Anonymkode: a6916...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Del Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har tatt laseroperasjon både i narkose og uten narkose. Var for å fjerne etterstær, men prinsippet er det samme. Linsebytte kan også tas i narkose. Anonymkode: a6916...076 Har hørt at ved laser kan man ikke ha narkose pga at man må se/fokusere på noe. Og leste på memira.no at narkose innebærer en større risiko enn selve operasjonen, derfor ville de ikke gi det. Er det noen som vet om trygge og bra klinikker på vestlandet? Anonymkode: 95602...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå