AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Vært på jobbintervju og venter på svar. Intervjuet varte i 1 og en halv time…. Jeg oppga 3 referanser etter intervjuet. Nåværende leder og 2 kollegaer. De har kun ringt leder, ikke de andre som jeg jobber tett med. Det var 6 stk til intervju. Føler løpet er kjørt nå? Er det normalt å bare ringe en referanse? Anonymkode: ce9d5...af2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg oppga 5 referanser men de ringte bare 2. hvordan følte referansen din at det gikk da ? Anonymkode: 4e9b6...51b
Hareena Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Noen ringer bare en og noen arbeidsgivere somler veldig i ansettelsesprosessen. Så lenge du ikke har fått avslag er det håp. Jeg krysser fingrene for deg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Det trenger ikke å bety noe at de kun har ringt 1 referanse. Hvor lang tid har det gått siden intervjuet da? Det er en litt bedre indikasjon på hvordan du ligger an. Anonymkode: 55e71...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå