AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Det er alltid noen som skal kritisere at jeg drikker energidrikk , hvorfor plager det andre hva jeg drikker? Forstår det ikke, jeg driter i hva andre drikker. At de mener det er sløsing med penger, hva så? Det er mine penger. Hvis de mener det er dårlig for tennene, hva så? Det er mine tenner hva skal jeg svare på sånne dumme kommentarer? Anonymkode: e3352...abd
Thessa97 Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Be de feie for sin egen dør før de blander seg i andres liv. Om du drikker en eller fire energidrikker om dagen, og hva du bruker penger på, er det ingen andre som har noe med. Og ang sløsing med penger, så er det definitivt noe de sløser med og, om de tenker etter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Kritiserer de? Eller føler du det kritisert? Enkelte er så utrolig hårsåre at de tror vanlig small talk er kritikk. For om du faktisk mener at de kritiserer deg bevisst, så er de neppe venner du ønsker å ta vare på. Anonymkode: 005ec...69e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå