Gå til innhold

Brun eller rød julebrus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes bare en julebrus og det er Hamar og Lillehammer julebrus. Svaret er med andre ord brun. 🤎

Røde "julebruser" er bare Donaldbrus med annen etikett. Det skal sies at Solo Super-julebrusen ikke var så verst på smak. Den var mindre søt enn de fleste andre rødbruser, men julebrus er det selvsagt ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vokst opp med begge deler. Rød fra Berentsen og brun fra CB. Etter å ha hatt en stor julebrus-blindtest i fjor (ca 55 typer), så har jeg funnet ut at jeg liker best rød når det er med sukker og brun er best uten sukker.

Favoritter blant brun uten sukker var Hamar, Prima og Berentsen Sørlandsjulebrus.

Vinneren av rød med sukker var Coop sin røde faktisk. Egge og Færder fikk "honorable mentions", fordi de var veldig gode, men de smakte ikke "jul".

Skrevet
Topsi skrev (På 18.10.2022 den 16.39):

Hvor selger de den nå? Har ikke sett den

Europris og rema har den. Sikkert flere å.

• Liker 1
Skrevet
On 10/15/2022 at 10:08 AM, Anonym Brukar0 said:

Ja takk, begge deler 😍

Brun fra Hamar og Lillehammer bryggeri eller rød fra Lerum.

Enig! Fargen betyr egentlig ikke noe, for det finnes brune julebruser som egentlig bare smaker champagnebrus, og det finnes røde julebruser som bare smaker vanlige bringebærbruser (sånn som Solo sin julebrus. 😒

Begge disse du nevner smaker julebrus! 

Fargen betyr nada. 

Skrevet

Rød. Den beste er Hansa. 

Anonymkode: c341c...c08

Skrevet

p2HxBV7x9l5JBceJmHysmAoFnK5KXbu_yzc2BYCNrdSA.jpg

Anonymkode: 05187...87b

Skrevet

Er oppvokst med rød julebrus siden nærbutikken i område der jeg er oppvokst alltid hadde rød julebrus, og når de var tomme for det, kjøpte vi eventyrbrus og tegnet julebrus på lappene og festet det til brusen. Men brun julebrus er like godt! Er mer en vanesak 😂❤️

Anonymkode: 643bb...46d

Skrevet

Her må det være Hamars julebrus, den er brun. Supergod!

Skrevet

Brun :Nikke: Ga Solo Super en sjans, men den smakte ikke godt. Ble litt nysgjerrig på Linnea Myhre sin, men blir ikke gjenkjøp 😐

Anonymkode: cef09...ffd

Skrevet

Syns begge er gode jeg :) 

Anonymkode: c9363...ed5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...