Gå til innhold

Klarer dere å holde lenge på vann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å bli flinkere til å drikke en del vann i løpet av dagen. Har kjøpt meg PULS sin motivasjons flaske i håp om å faktisk klare det. Men, jeg løper på do hele tiden, jeg klarer ikke holde på vannet. Veldig irriterende! Jeg har det ikke sånn når jeg drikker andre drikker. Noen som plages med det samme? 

Anonymkode: 4f6b4...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Drikker når jeg er tørst. Prøver ikke å drukne meg selv innvendig 

Anonymkode: c1eba...481

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøver å bli flinkere til å drikke en del vann i løpet av dagen. Har kjøpt meg PULS sin motivasjons flaske i håp om å faktisk klare det. Men, jeg løper på do hele tiden, jeg klarer ikke holde på vannet. Veldig irriterende! Jeg har det ikke sånn når jeg drikker andre drikker. Noen som plages med det samme? 

Anonymkode: 4f6b4...a56

Få i deg nok salt! Når man drikker mye vann er det viktigå få i seg nok iall3fall hvis man drikker kaffe også! Vann skal ikke renne gjennom deg og ikke bli absorbert i kroppen, man trenger nok salt for å absorbere vannet sånn vannet kan gjøre jobben sin. Å måtte gå på do mee en gang er et dårlig tegn. Jeg drakk en periode mye vann og fikk i meg for lite salt, ble fort svimmel ør i hodet og frysen og måtte på do heletiden. Man må ikke skylle ut electrolytene med for mye vann heller.

Anonymkode: 16738...3c3

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei. Drikker når jeg er tørst. Prøver ikke å drukne meg selv innvendig 

Anonymkode: c1eba...481

Er anbefalt å drikke en del vann i løpet av dagen. 

Anonymkode: d699e...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er anbefalt å drikke en del vann i løpet av dagen. 

Anonymkode: d699e...c0f

Ja. Men da må det være en god balanse mellom vann og electrolyter ellers får man mangler på mineraler. Er ikke akkurat sunt da lenger.

Anonymkode: 16738...3c3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke lite og ofte heller enn mye på en gang. Når du kjenner at du må tisse så prøv å vent litt før du går på toalettet, ikke løp med en gang.

Anonymkode: 54149...17b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...