AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Nylig gjort det slutt med kjæresten. Det var et greit brudd og vi er fortsatt venner. Vi bor fortsatt sammen, men han skal flytte ut. Vi kysser og klemmer fortsatt da, litt sånn gammel vane og fordi vi begge synes det er koselig. Og ja, jeg har hatt lyst til å skaffe meg Tinder/en datingapp (noen som har forslag til en god en?) og jeg har lyst til å møte en mann, kanskje for en koselig prat og om det er god kjemi, sex. Savner det. Greia er at jeg får litt dårlig samvittighet av tanken, fordi jeg fortsatt kysser litt med eksen 🙈 Samtidig er jeg jo singel og for alt jeg vet kan eksen ha datingapp han også. Noen tips til hvordan jeg kan gi litt mer faen? Jeg brenner inni meg til å skaffe Tinder eller noe, men har en mental sperre. Anonymkode: ed766...72e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Du kan jo begynne med å flytte for deg selv. Anonymkode: f31b3...cbe 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan jo begynne med å flytte for deg selv. Anonymkode: f31b3...cbe Han skal flytte ut og jeg skal fortsette å bo her, til informasjon Anonymkode: ed766...72e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nylig gjort det slutt med kjæresten. Det var et greit brudd og vi er fortsatt venner. Vi bor fortsatt sammen, men han skal flytte ut. Vi kysser og klemmer fortsatt da, litt sånn gammel vane og fordi vi begge synes det er koselig. Og ja, jeg har hatt lyst til å skaffe meg Tinder/en datingapp (noen som har forslag til en god en?) og jeg har lyst til å møte en mann, kanskje for en koselig prat og om det er god kjemi, sex. Savner det. Greia er at jeg får litt dårlig samvittighet av tanken, fordi jeg fortsatt kysser litt med eksen 🙈 Samtidig er jeg jo singel og for alt jeg vet kan eksen ha datingapp han også. Noen tips til hvordan jeg kan gi litt mer faen? Jeg brenner inni meg til å skaffe Tinder eller noe, men har en mental sperre. Anonymkode: ed766...72e Vet du.. siden dere har den tonen dere har, snakk med han, fortell hvordan du har det og hvordan du stiller deg til om han ev. har Tinder e.l, selv om han ikke har noe med det så vil det være veldig ryddig og hensynsfullt av deg i en tøff tid for dere begge inntil dere får skilt lag helt og holdent. Anonymkode: d9f21...5aa 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Slutt å kyss og kos med eksen. Anonymkode: f8e27...798 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vet du.. siden dere har den tonen dere har, snakk med han, fortell hvordan du har det og hvordan du stiller deg til om han ev. har Tinder e.l, selv om han ikke har noe med det så vil det være veldig ryddig og hensynsfullt av deg i en tøff tid for dere begge inntil dere får skilt lag helt og holdent. Anonymkode: d9f21...5aa Ja, det kan være en idé ❤️ Takk Anonymkode: ed766...72e 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 Ble han ikke lei seg når du slo opp med han? Siden dere fortsatt kysser osv Anonymkode: 15ea8...abd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ble han ikke lei seg når du slo opp med han? Siden dere fortsatt kysser osv Anonymkode: 15ea8...abd Vi var begge lei oss, men vi ble enige om bruddet. Til syvende og sist innså vi at det var det beste for oss begge. Vi er fortsatt venner, og vi har snakket sammen om hvorfor vi fortsatt kysser og klemmer. Vi synes det er ok så lenge vi ikke har noen andre. Dersom jeg går på date med en annen synes jeg det blir feil å fortsette å klemme/kysse. Anonymkode: ed766...72e 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Hvorfor skal du gi mer faen? Det du kanskje heller burde gjøre er å Slutte å oppføre dere som kjærester, eller å vente med dating til dere er helt ferdige med flytting osv. Det hadde overhodet ikke vært ok for meg om en mann jeg møtte via runder skulle gått hjemme og kysset på «eksen» samtidig som at han skulle date meg. Anonymkode: 5e56a...87a 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal du gi mer faen? Det du kanskje heller burde gjøre er å Slutte å oppføre dere som kjærester, eller å vente med dating til dere er helt ferdige med flytting osv. Det hadde overhodet ikke vært ok for meg om en mann jeg møtte via runder skulle gått hjemme og kysset på «eksen» samtidig som at han skulle date meg. Anonymkode: 5e56a...87a *tinder Anonymkode: 5e56a...87a
Hmmm1 Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 Det som kan være litt greit her TS, er om du deler litt om deg selv. Alder, livsstiuasjon o.l. Det blir litt gjetting, men jeg tror jeg ville satset på å være singel en stund å prøvd litt rundt, ikke gå for raskt inn for et nytt forhold eller FF. Ting tar tid, la både deg selv og han få tid til å komme litt ut i bruddet.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg skjønner meg ikke på folk altså. Hva er greia liksom? Man har ikke en gang flyttet fra hverandre ennå, bruddet er rykende ferskt, men ut på date og finne en ny skal man MED EN JÆVLA GANG, liksom! Ikke noe tid alene, finne roen, komme over den forrige partneren, eller "finne seg sjæl" som det heter. Bare være singel en stund uten å blande inn sexpartnere, fuckfriends, kjæreste, samboer, ons, alt det der. Ta det med ro og gi fyren tid til å flytte ut og du til å finne roen før du kaster deg ut i noe nytt! Jeg blir helt stresset bare av å lese hvordan du stresser for å finne en ny allerede. Anonymkode: 1ca19...f7b 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #13 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner meg ikke på folk altså. Hva er greia liksom? Man har ikke en gang flyttet fra hverandre ennå, bruddet er rykende ferskt, men ut på date og finne en ny skal man MED EN JÆVLA GANG, liksom! Ikke noe tid alene, finne roen, komme over den forrige partneren, eller "finne seg sjæl" som det heter. Bare være singel en stund uten å blande inn sexpartnere, fuckfriends, kjæreste, samboer, ons, alt det der. Ta det med ro og gi fyren tid til å flytte ut og du til å finne roen før du kaster deg ut i noe nytt! Jeg blir helt stresset bare av å lese hvordan du stresser for å finne en ny allerede. Anonymkode: 1ca19...f7b Jeg tenker at folk er forskjellige her. For noen er det bedre å være litt alene først, mens for andre kan det hjelpe å møte noen andre for noe uforpliktende. Det er det ingen fast på, synes jeg Selvfølgelig skal jeg være ærlig om min situasjon dersom jeg møter noen - men nå snakker jeg ikke om å date på nytt. Det ønsker jeg ikke. Jeg kunne tenke meg å møte en person for sex en gang, også ikke noe mer, dersom den andre part også er enig i det. Ja, jeg savner sex, det er en lengsel, det innrømmer jeg, men jeg stresser ikke over det. Anonymkode: ed766...72e 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #14 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal du gi mer faen? Det du kanskje heller burde gjøre er å Slutte å oppføre dere som kjærester, eller å vente med dating til dere er helt ferdige med flytting osv. Det hadde overhodet ikke vært ok for meg om en mann jeg møtte via runder skulle gått hjemme og kysset på «eksen» samtidig som at han skulle date meg. Anonymkode: 5e56a...87a Som sagt tidligere, skal jeg ikke fortsette å «kysse på eksen» dersom jeg møter noen andre. Jeg er ikke ute etter å date noen heller. Jeg er ute etter å kanskje møte noen for sex, en gang, også ferdig. Og da skal jeg selvfølgelig være åpen om min situasjon til vedkommende, slik at jeg lar personen bestemme om det er greit for vedkommende, eller ikke. Jeg ønsker ikke å utnytte noen, der misforstår du. Anonymkode: ed766...72e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #15 Skrevet 15. oktober 2022 Hmmm1 skrev (1 time siden): Det som kan være litt greit her TS, er om du deler litt om deg selv. Alder, livsstiuasjon o.l. Det blir litt gjetting, men jeg tror jeg ville satset på å være singel en stund å prøvd litt rundt, ikke gå for raskt inn for et nytt forhold eller FF. Ting tar tid, la både deg selv og han få tid til å komme litt ut i bruddet. Jeg er 28, ingen barn:) Jeg er ingen ff-person, og ser heller ikke etter et forhold nå. Det kjenner jeg meg ikke klar for. Er enig med deg at det kan være lurt å bruke litt tid alene, ja. Og det skal jeg❤️ Greia er at det over lang tid har vært ingen sex mellom eksen og meg, så har en sånn lengsel etter det. Kun én gang, så er jeg fornøyd 😅 Anonymkode: ed766...72e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #16 Skrevet 15. oktober 2022 Tips til hvordan gi mer f...? Jeg tenker litt sånn at, hvis du ikke klarer å gjennomføre prosessen med å sveipe deg fram til en ONS via Tinder, og gjennomføre det, så er du kanskje ikke klar for det steget heller? Du skal tross alt møte et annet menneske for noe intimt, og det bør ikke være helt uten kvaler bak. Anonymkode: 59fb4...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #17 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Han skal flytte ut og jeg skal fortsette å bo her, til informasjon Anonymkode: ed766...72e Ja, hvis det skal skje snart er det vel like greit å vente med dating til han er ute. Anonymkode: f31b3...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå