AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg går på p piller. Av og til fortsetter jeg på nytt brett for å slippe mensen. ofte så kommer mensen likevel selv om jeg går rett på neste brett. nå er jeg på brett nr 3 uten opphold. I kveld hadde jeg og mannen sex, og da jeg gikk på do etterpå var det friskt blod. Er det normalt da? Tok celleprøve i vår og alt var fint. Anonymkode: f4a86...5f7
Sofakona Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Normalt å blø litt selv om du går rett på nytt brett. Oh du kan blø etter sex
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Sofakona skrev (6 minutter siden): Normalt å blø litt selv om du går rett på nytt brett. Oh du kan blø etter sex Ja, men friskt blod? Kan det være noe galt? Tok jo celleprøve i vår Anonymkode: f4a86...5f7
Sofakona Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Om det bare var etter sex tror jeg det ikke er noe farlig. Jeg går på p ring og de gangene jeg har tatt inn ny for å hoppe over mens ...så er det forsatt innimellom at jeg blør. Dette er hormoner
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Sofakona skrev (1 minutt siden): Om det bare var etter sex tror jeg det ikke er noe farlig. Jeg går på p ring og de gangene jeg har tatt inn ny for å hoppe over mens ...så er det forsatt innimellom at jeg blør. Dette er hormoner Ok. Men skal tro om jeg hadde fått blødning i kveld om jeg ikke hadde hatt sex? Virker litt rart at det hormonelle plutselig skal slå inn under samleie Anonymkode: f4a86...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå