Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

til 

Endret av Queen94
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Queen94 skrev (2 minutter siden):

Hei.

Jeg har i dag levert oppsigelse. Men sjefen tok det ikke fint, før hu rakk og reagere løp jeg hjem.

Ser henne heldigvis ikke før mandag. 
Jeg var veldig nervøs får ny jobb da jeg er veldig glad i trygghet. Liker faste rutiner, faste dager, faste plass liksom. Har jobbet her en del så var sikkelig nervøs. I løpet av dagen sendte jeg til og med en Mail til personalansvarlig og sa hvis det er mulig vil jeg gjerne bli her og ikke slutte. Selv om han var referanse og viste at jeg gjerne ville videre. Men før jeg gikk fra jobb ga jeg oppsigelsen og var bestemt.

Spørsmålet mitt er hvis min sjef lager et helvete på jobb hvordan skal jeg da klare å jobbe 3 mnd ut oppsigelsen? 

Men hvorfor sendte du en mail hvor du skrev du ikke vil slutte, så plutselig levere oppsigelsen din? 

Vet ikke hvordan jojbbdu har, men vil anbefale å kanskje holde litt avstand til sjefen en stund hvis hen ikke reagerte bra.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Anonym-bruker skrev (21 minutter siden):

Men hvorfor sendte du en mail hvor du skrev du ikke vil slutte, så plutselig levere oppsigelsen din? 

Vet ikke hvordan jojbbdu har, men vil anbefale å kanskje holde litt avstand til sjefen en stund hvis hen ikke reagerte bra.

Endret av Queen94
Skrevet
Queen94 skrev (1 minutt siden):

Jeg turte ikke å levere oppsigelse til sjefen, tenkte da får jeg bare holde ut og bli behandlet dårlig. Jeg sendte Mail og tryglet liksom for å få beholde jobben. Men mine venner og samboer presset meg og hjalp meg gjennom frykten og jeg fikk levert oppsigelsen. 

Dette her høres veldig vinglete ut. :klo: 

Hvorfor mener du at lederen din reagerte dårlig dersom du ikke turte levere oppsigelsen til henne, og bare løp ut? Og hvorfor er du redd for at hun skal behandle deg dårlig i oppsigelsestiden? :klo: 

Dersom lederen din «lager et helvete» fordi du har sagt opp så holder du mest mulig avstand, gjør det du skal på jobb og priser deg lykkelig over at du snart skal slutte. :) 

Anonymkode: 7546c...197

• Liker 2
Skrevet

Du skriver helt uforståelig 

Anonymkode: 88eec...be1

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja,

Endret av Queen94
Skrevet

Dette skjønte jeg ingenting av. Hvis du er like tvetydig til vanlig hadde jeg takket gud for at du valgte å si opp så jeg slapp. 

Anonymkode: 7be31...565

• Liker 3
Skrevet (endret)

V

Endret av Queen94
Skrevet

Klikket eller drukket før mange hansa?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette skjønte jeg ingenting av. Hvis du er like tvetydig til vanlig hadde jeg takket gud for at du valgte å si opp så jeg slapp. 

Anonymkode: 7be31...565

Hva er det du ikke forstår?

Skrevet

Hvorfor trygle om å få beholde jobben før du leverte oppsigelse? Var det noen grunn til å tro du ikke ville beholde jobben?

Anonymkode: 7bd7b...f2d

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor trygle om å få beholde jobben før du leverte oppsigelse? Var det noen grunn til å tro du ikke ville beholde jobben?

Anonymkode: 7bd7b...f2d

F

Endret av Queen94
Skrevet
Queen94 skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg hadde snakket med personalansvarlig og sakt at jeg sier opp og takker ja til denne stillingen. Jeg hadde gitt en muntlig oppsigelse til han.

Så hendelsesforløpet er ca dette: 

Du har søkt en annen jobb.

Så tryglet du personalansvarlig over mail om å beholde jobben din, selv om ingen hadde truet deg med at du kom til å miste den. 

Så leverte du oppsigelsen din. 

Det her gir jo ingen mening. 

Anonymkode: 51f10...77d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...