Gå til innhold

Erfaringer med Charlottes omplassering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste hunden i hus vurderer jeg å ta til meg en omplasseringshund, men hvordan er det med å få hunden til Oslo fra Trondheim fra Charlottes? Hvordan er det å få hund fra henne?

Skrevet

Har bare hørt positive ting om henne, hun går for å være veldig seriøs i det hun driver med.

Skrevet

Har hørrt mye ymse. Bla. med tanke på pris og enkelte mente det var mye mas og styr. har ingen erfaring selv med henne..

Skrevet

Synes også prisen er litt stiv, men de må jo tjene litt på det også, vil jeg tro? Men synes som sagt at prisen er bittelitt stiv, ja.

• 5 uker senere...
Gjest gjest1
Skrevet

For Charlottes er det tydelig penger det går i. Jeg har reagert litt på hennes priser. Men det er vel for jeg selv er frivillig beredskapshjem for hunder og der jeg er tar de "kun" 750 kr i omplasseringsgebyr enten det er en blandingshund eller rasehund til 10 000 kr. :sjenert:

Skrevet

synes egentlig ikke hennes pris var så gal med tanke på arbeidet hun legger bak dette.

hun har trossalt andre utgifter en f,eks fod har med tanke på regnskapsfører, moms etc. ikke misforstå meg, jeg har all respekt for de og den flotte jobben de gjør men de har trossalt ikke dette som et yrke de skal leve av.

Charlottes omplassering kune vært mye verre priset i mine øyne :)

Gjest gjest1
Skrevet

hun har det kanskje som jobb? vet andre oomplasseringer ligger lavere i pris.. men det viktigste er jo å finne "din" hund! Da vi drev omplassering tok vi 1500 kr, siden vi ikke fikk noe støtte eller hadde noen "sponsorer" måtte vi det for å ikke gå veldig i underskudd... (men det hjalp da vi fannt en nypansjonert dyrlege som var rimelig:)

Skrevet

En venninne fikk "prøve" en hun fra Charlottes. Hun hadde oppgitt veldig misvisende informasjon i forhold til hunden. Jeg ville derfor tatt hennes beskrivelser om hunden med en klype salt. Hun fulgte derimot opp hunden veldig bra. Venninnen min fikk hunden levert til Oslo av henne selv. Er ganske sikker på at hun ønsker å kvalitetssjekke hvem som ønsker hunden, så at du ikke bor i Trondheim er neppe et uløselig problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...