Gå til innhold

Nå er det tungt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg. Nå butter livet i mot. Føler meg sliten og trist. Har vært mye aleine i det siste. Hat vært lite sosial. Er singel 30 år og venner tar mindre kontakt enn før. Vet ikke om det er høstdepresjon, PMS eller hva, men er helt utslitt. Mye vondt i hodet, lite energi, mye lei meg. Tenker mye på fortiden, at alt var bedre før. Blir paranoid og tenker på alt mulig i værste mening. Før tok så mange kontakt og jeg ble invitert med på masse. Nå har det vært stille på alle fronter lenge. Jeg vet inne hvorfor. Sluttet på antidepressiver og psykolog i vår. Skulle klare meg uten, men nå går det nedover igjen. Jeg har ingen som støtter meg ordentlig. Jeg bor alene. Fy flate. I blant er livet så tungt. 

Anonymkode: 4a9cf...a9e

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig ensomt noen ganger! Og jeg kjenner følelsen av at ingen tar kontakt. Men hender det at du tar kontakt med dem?

Kanskje du skal ta turen til legen? Sjekke om du burde begynne på medisiner igjen, hvis det fortsatt går trått.

Anonymkode: 318d4...328

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det hjelper å få flere venner? søk opp "hey girl" eller hva det heter, i ditt område på facebook. Føler med deg!

Anonymkode: ac961...1a6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje det hjelper å få flere venner? søk opp "hey girl" eller hva det heter, i ditt område på facebook. Føler med deg!

Anonymkode: ac961...1a6

Jeg har egentlig en del venner og familie. Jeg har kanskje isolert meg endel en periode. Tatt lite kontakt. Invitert de lite. Ringt lite. Så kan vell bare takke meg selv. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er fryktelig ensomt noen ganger! Og jeg kjenner følelsen av at ingen tar kontakt. Men hender det at du tar kontakt med dem?

Kanskje du skal ta turen til legen? Sjekke om du burde begynne på medisiner igjen, hvis det fortsatt går trått.

Ja. Kanskje jeg burde gå på dem, men har tenkt at jeg burde klare meg uten antidepressiver. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så lei meg. Nå butter livet i mot. Føler meg sliten og trist. Har vært mye aleine i det siste. Hat vært lite sosial. Er singel 30 år og venner tar mindre kontakt enn før. Vet ikke om det er høstdepresjon, PMS eller hva, men er helt utslitt. Mye vondt i hodet, lite energi, mye lei meg. Tenker mye på fortiden, at alt var bedre før. Blir paranoid og tenker på alt mulig i værste mening. Før tok så mange kontakt og jeg ble invitert med på masse. Nå har det vært stille på alle fronter lenge. Jeg vet inne hvorfor. Sluttet på antidepressiver og psykolog i vår. Skulle klare meg uten, men nå går det nedover igjen. Jeg har ingen som støtter meg ordentlig. Jeg bor alene. Fy flate. I blant er livet så tungt. 

Hei! Kan du kontakte meg privat så kan jeg gjerne hjelpe deg. Er kvinne . Kanskje jeg kan hjelpe deg. Du må ikke oppgi ditt navn og alt på tlf bare prat så kanskje jeg kan veilede deg :)

Klem 🌷

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har egentlig en del venner og familie. Jeg har kanskje isolert meg endel en periode. Tatt lite kontakt. Invitert de lite. Ringt lite. Så kan vell bare takke meg selv. TS

Flott at du har slik selvinnsikt. 

Nå har du anledning, og mulighet til å gjøre en endring på dette. Ta tak før du ender opp som så mange andre her på KG som bare klager over at de står helt venneløse og ikke forstår hvorfor. Det er alltid en årsak til at folk ender opp venneløse, fordi de ikke har gitt nok tilbake. 

Anonymkode: b2264...cee

Skrevet
Sol93 skrev (6 minutter siden):

Hei! Kan du kontakte meg privat så kan jeg gjerne hjelpe deg. Er kvinne . Kanskje jeg kan hjelpe deg. Du må ikke oppgi ditt navn og alt på tlf bare prat så kanskje jeg kan veilede deg :)

Klem 🌷

Du skal liksom "veilede" en person med god selvinnsikt, som selv forstår hvor skoen trykker? 

Litt av en ovenfra-ned-holdning spør du meg. 

Anonymkode: b2264...cee

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anonymkode: 61802...a0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja. Kanskje jeg burde gå på dem, men har tenkt at jeg burde klare meg uten antidepressiver. 

TS

Du, jeg skjønner ønsket om å klare seg uten. Jeg har også den tanken. Men det er ingen skam å ha behov for medisiner en periode. Noen står på det i lange perioder, noen resten av livet. Hvis det hjelper dem til å ha det bedre så er det jo bra? :)

Uansett, sjekk inn med legen din og ta det derfra.

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Det kan du jo si og jeg forstår den tanken på en måte, samtidig er du vel syk og da trenger du nok medisiner. Jeg tror egentlig ikke du burde klare deg uten, for dette høres veldig vondt ut. Det er ikke noen skam å bruke medisiner hvis man er syk, vi er mange som må det. 

Anonymkode: 1a841...50f

Skrevet

Ville prøvd å ta mer kontakt med familie og venner før antidepressiver i ditt tilfelle. Mange har blitt mer asosiale på grunn av pandemien.

Anonymkode: 2af93...9f1

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Tråden er også ryddet for krenkende utsagn, brukerdebatt, avsporinger og innlegg skrevet av bruker som utgir seg for å være flere personer.

Med vennlig hilsen,

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...