Gå til innhold

Blå på leppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

noen med barn her som har opplevd at de plutselig har blitt blå på leppene uten noe spesiell grunn?

fikk høre i barnehagen at mini(1,5 år) var litt blå på leppene enkelte ganger, særlig etter at hen hadde våknet fra luren sin. Det har gått over etter en liten stund.  Dette var noe de hadde lagt merke til de siste dagene. Verken jeg eller far har sett noe til det hjemme. Barnet er i fin form ellers, veldig aktivt og i godt humør. Viser ingen tegn til å være påvirket av det. Vi har vært hos lege og fått målt både meting og lyttet på lunger/hjertet. Alt så fint ut. 

så da lurer jeg på; er det noen som har opplevd det samme, og hva er erfaringene rundt det? Jeg er ikke nødvendigvis urolig, men vil liksom vite om jeg har «gjort nok» eller om jeg bør undersøke dette nærmere..er førstegangsmor, så jeg har ikke vært borti dette før.. 

Anonymkode: 4e993...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, endte med plutselig pustestans en natt. Takker høyere makter for at vi samsov. Vi var til lege flere ganger, men det skulle visst "gå seg til". Kontakt lege.

Anonymkode: 33a86...e33

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, endte med plutselig pustestans en natt. Takker høyere makter for at vi samsov. Vi var til lege flere ganger, men det skulle visst "gå seg til". Kontakt lege.

Hvor gammelt er barnet ditt?

-ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammelt er barnet ditt?

-ts

Dette skjedde da han var 14 mnd. men hadde observert små stans og blålige lepper tidligere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette skjedde da han var 14 mnd. men hadde observert små stans og blålige lepper tidligere.

Ok, men hva gjorde legen med det? Feilte det barnet ditt noe?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, men hva gjorde legen med det? Feilte det barnet ditt noe?

Jeg mener du skal kontakte lege. Jeg vil ikke peile deg inn på en diagnose eller noe dessverre. Blålige lepper skal undersøkes av lege uansett alder. Ta vare på din lille ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mener du skal kontakte lege. Jeg vil ikke peile deg inn på en diagnose eller noe dessverre. Blålige lepper skal undersøkes av lege uansett alder. Ta vare på din lille ❤️

Ja vi har vært hos lege..Hun kunne ikke se at noe var galt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...