AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Når man vet at ca halvparten er utro, ville du blitt sint og lei i deg hvis du fant ut at din partner hadde vært utro eller ville du bare tenkt, sånn er livet. Anonymkode: cadfd...137
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg ville blitt mest forbausa og så hadde jeg gått inn for at vi skulle gå videre og legge det bak oss. Om han ville. Anonymkode: cad9b...149 1
Trolltunge Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg ville blitt ekstremt lei meg og skuffet. Knust. Det ville nok bli utrykket ved raseri. Det hadde ikke vært vits i å forsøke å tilgi. Jeg tilgir ikke store svik. Etter en tid hadde nok sorgen ved dette gått fra å utrykkes ved raseri til faktisk sorg, og etter en tid hadde jeg klart å forhold meg rasjonelt til det, og til ham, men ikke som partner lenger. Aldri mer. Så hadde livet gått videre, og sikkert blitt bra uten ham også. 8 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Hadde følt det litt befriende om hun hadde vært utro, hadde endelig fått bekreftet at hun også hadde litt skjulte lyster og kunne tenne på andre enn kun meg. Anonymkode: 099e8...7fe 1
Heln Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Min første reaksjon var «jøss, for en drittsekk, han må jeg flytte fra fort som faen». Så ble jeg lei meg. Og fryktelig skuffa. Aldri vært sint, men på hun han lå med derimot er jeg dritsur. En nær venninne av meg, det sviket føles værre igrunn. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 Tror faktisk ikke jeg hadde brydd meg så mye. Anonymkode: c699c...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 Hadde blitt letta. Fordi jeg er utro selv, men for feig til å gå. Anonymkode: 92e65...f38 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 På en skala fra 1-10 så 100. Men det hadde gått fort over for jeg hadde utslettet han fra livet mitt med en gang. Anonymkode: 5b623...e56 6
MarianneE Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 Det ville vært det ultimate tillitsbrudd, svik og ført til skillesmisse. 8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #11 Skrevet 14. oktober 2022 Det hadde ødelagt meg. Anonymkode: 2fa0e...36f 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #12 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man vet at ca halvparten er utro, ville du blitt sint og lei i deg hvis du fant ut at din partner hadde vært utro eller ville du bare tenkt, sånn er livet. Anonymkode: cadfd...137 Ingen av delene. Jeg ville tatt konsekvensen av at jeg ble løyet til, og fjernet meg selv fra dramaet som pågikk. Kjæresten slik jeg kjenner ham, er ærlig, åpen og samvittighetsfull. Så hvis han hadde vært utro og skjult det, ville vi vært over. Anonymkode: 3bfcc...31d 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #13 Skrevet 14. oktober 2022 Det hadde ødelagt meg fullstendig. Anonymkode: 4d9f2...007 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #14 Skrevet 14. oktober 2022 det er ødeleggende, utilgivelig. Hadde løpt fort som faen uten å se meg tilbake. Hvis det skal skje, håper jeg i det minste at det skjer før det kommer barn inni bildet. 🥲😇🥹 men håper såklart det ikke skjer i det heletatt, han er den jeg vil dø med Anonymkode: 3cdfd...70b 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #15 Skrevet 14. oktober 2022 Hadde blitt helt knust så sinnsykt forbanna.. og bedt han flytte ut-så måtte vi få ordnet de praktiske..hadde aldri tilgitt han, for hadde ikke klart å legge de bak meg. Anonymkode: 6a727...5eb 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #16 Skrevet 14. oktober 2022 Overraskende, men befriende fordi jeg da kan gå uten å bli holdt igjen med all verdens lovnader om bedring. Det hadde vært et punktum Anonymkode: 3cb05...be7 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #17 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg hadde en merkelig reaksjon. Jeg ble først trøstende, fordi han var så lei seg når han fortalte det. Jeg trøstet han med at alle kan gjøre feil, noe som forsåvidt er sant. Etterhvert ble jeg fryktelig lei meg, deretter fly forbanna. Vi fant ut av det og er fortsatt sammen, men jeg har nok på et tidspunkt når jeg har vurdert å gå, dessverre tenkt at om jeg gjør det og finner en ny mann, finnes det ingen garantier for at den nye mannen vil være trofast. Jeg stoler derimot såpass mye på mannen min til å tro på at han ikke vil gjøre det igjen. Skjer noe sånt igjen, er det forøvrig ikke sjans for at jeg blir i forholdet, og det vil nok også « gå ut over» en evt ny partner. Jeg kommer til å være ekstremt tydelig på hva jeg har opplevd og at jeg forventer full åpenhet og betryggelse på at jeg ikke blir lurt. Vil selvsagt vise tillit også, kommer ikke til å overvåke personen liksom 😂 Men hvis en potensielt ny partner ikke hadde tålt det/synes det er for kravstort eller kontrollerende når han vet bakgrunnen, kan det bare være det samma… Anonymkode: 05e23...d52
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #18 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en merkelig reaksjon. Jeg ble først trøstende, fordi han var så lei seg når han fortalte det. Jeg trøstet han med at alle kan gjøre feil, noe som forsåvidt er sant. Etterhvert ble jeg fryktelig lei meg, deretter fly forbanna. Vi fant ut av det og er fortsatt sammen, men jeg har nok på et tidspunkt når jeg har vurdert å gå, dessverre tenkt at om jeg gjør det og finner en ny mann, finnes det ingen garantier for at den nye mannen vil være trofast. Jeg stoler derimot såpass mye på mannen min til å tro på at han ikke vil gjøre det igjen. Skjer noe sånt igjen, er det forøvrig ikke sjans for at jeg blir i forholdet, og det vil nok også « gå ut over» en evt ny partner. Jeg kommer til å være ekstremt tydelig på hva jeg har opplevd og at jeg forventer full åpenhet og betryggelse på at jeg ikke blir lurt. Vil selvsagt vise tillit også, kommer ikke til å overvåke personen liksom 😂 Men hvis en potensielt ny partner ikke hadde tålt det/synes det er for kravstort eller kontrollerende når han vet bakgrunnen, kan det bare være det samma… Anonymkode: 05e23...d52 Må også nevne at det å blir sint og såret ikke er den eneste faktoren. Knust selvtillit/selvbilde er også en stor greie når man blir bedratt. Anonymkode: 05e23...d52 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #19 Skrevet 14. oktober 2022 Interessant, det virker som det er to helt forskjellige reaksjoner på dette. 1.. kjempe sint, forbannet, lei i meg 2.. lettet, befridd Hva er forskjellen her. Anonymkode: cadfd...137
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #20 Skrevet 14. oktober 2022 Kan aldri tenke meg at fruen ikke har vært utro. Har ikke så høye tanker om meg selv at hun ikke har blitt fristet av noen andre i løpet av 15 år. Om hun har kost seg litt en gang eller tre med noen andre så har ikke jeg tatt skade av det. Poenget må være at man har det superbra sammen og skulle det skje litt opplading av batteri og nye opplevelser for henne så skader det ikke meg om jeg ikke vet. Min frue er ikke min eiendom. Anonymkode: 10224...cc3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå