AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 La til en fyr på snap, en match jeg har pratet med noen dager på datingappen. Brått får jeg forslag om nye venner å adde, bare andre jentenavn, helt ukjente for meg. Kan det være venner av han? Kjenner jeg fikk avsmak. Anonymkode: 2a223...ee1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Er det en overraskelse at en mann fra en datingapp også har/har hatt kontakt med andre damer? 🤔 Jeg forventer ikke at damer kun snakker med en av gangen. Anonymkode: a55f0...a90 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Ja da er det venner av han. Haha hadde en lignende opplevelse etter jeg addet en fyr fra tinder på snap, plutselig kom det bare opp venneforslag med sånne navn som "SexySykepleier" "SquirteMilf" "SugarbabyTrusesalg" osv så jævlig turnoff. Anonymkode: 8a17a...305 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Er det ikke lov å ha andre jenter på snap nå? Snakk om å være usikker og kontrollerende. Anonymkode: 6cf61...59f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja da er det venner av han. Haha hadde en lignende opplevelse etter jeg addet en fyr fra tinder på snap, plutselig kom det bare opp venneforslag med sånne navn som "SexySykepleier" "SquirteMilf" "SugarbabyTrusesalg" osv så jævlig turnoff. Anonymkode: 8a17a...305 Ja,men det var litt i den gaten her også.... Selvsagt skal en ha jentevenner. Anonymkode: 2a223...ee1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: La til en fyr på snap, en match jeg har pratet med noen dager på datingappen. Brått får jeg forslag om nye venner å adde, bare andre jentenavn, helt ukjente for meg. Kan det være venner av han? Kjenner jeg fikk avsmak. Anonymkode: 2a223...ee1 Jeg har mange foreldre i klassen på snap, både menn og kvinner, har venninner på snap og mennene deres osv 🤪🤪 hadde blitt bekymret om noen fikk avsmak av den grunn… jeg hadde tenkt at du var usikker og kontrollerende.. Jeg har blitt skjelt ut på første daten en gang fordi jeg fortsatt hadde Tinder.. (han hadde fortsatt Tinder på det tidspunktet også..) Anonymkode: 67123...025
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg tenker at for HANS beste så sletter du han. Hvor mye mer tenker du å kontrollere, når du får han inn i livet ditt? Et menneske som får avsmak av at det motsatte kjønn har andre menn/kvinner på snap er et stort RØDT flagg. Anonymkode: 7cd1b...890
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja,men det var litt i den gaten her også.... Selvsagt skal en ha jentevenner. Anonymkode: 2a223...ee1 Æsj, ikke gidd å blande deg med han! Bare slett han igjen, nå vet du hvordan type han er. Anonymkode: 8a17a...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå