Gå til innhold

Hvis mannen din havnet på en øde øy sammen med en dame i 2 år. Hadde du tilgitt han for at de hadde sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hadde du forventet at han var trofast mot det i 2 år?

Anonymkode: bae6d...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde forventet og tilgitt at han hadde hatt sex ja.

Jeg hadde nok også det om jeg var på en øde øy med en mann i 2 år. Dvs, jeg måtte ha funnet han litt tiltrekkende, men hvem vet hvordan tankene blir etter 2 år sammen med en person.

Anonymkode: ad2a2...058

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt sex om jeg var stranda med en mann i 2 år. Tanken på å ligge og føde i sanden der er skremmende..... hadde forventet at min mann ikke utsatte noen for det.

Anonymkode: dbef4...ce4

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Absolutt. Vet at han hadde tilgitt at jeg hadde hatt sex med en annen mann i den settingen også. 

Anonymkode: dc9f6...e14

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde ikke hatt sex om jeg var stranda med en mann i 2 år. Tanken på å ligge og føde i sanden der er skremmende..... hadde forventet at min mann ikke utsatte noen for det.

La oss si at du har hormonspiral da..

Anonymkode: 06f83...2d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La oss si at du har hormonspiral da..

Anonymkode: 06f83...2d3

Ok hm..... nei, jeg hadde nok ventet til jeg kom hjem. Jeg er jo glad i mannen min, og treig når det kommer til intimitet. Men hadde du spurt meg som umoden 20åring.. hadde jeg sikkert pult ham mens flyet styrtet, sett at det var sånn vi havna der. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde forventet at mannen hadde sex da, men hadde ikke tilgitt det. 
Jeg selv hadde sikkert også garantert hatt sex da, men heller ikke forventet tilgivelse.

Anonymkode: 1e2b0...879

• Liker 7
Skrevet

Kjenner jeg min mann rett, så hadde hans indre fetisj for survival og SHTF situasjoner overtatt all lyst på sex...😄

Men for all del, blir han lysten og hun det samme, så værsågod, kjør på!

• Liker 4
Skrevet

Nei, tilgir ikke utroskap, uansett omstendigheter.. Utroskap er den verste handlingen et menneske kan gjøre

Anonymkode: 0d7a2...b91

• Liker 8
Skrevet

Ja.. hadde jeg vært på en øde øy med en mann i to år hadde jeg nok hatt sex med han..

• Liker 2
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: f7ba1...7d1

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Utroskap er den verste handlingen et menneske kan gjøre

Mmmnei.

Anonymkode: f1ecd...008

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kun hvis de hadde holdt seg til analsex?

Anonymkode: d73ca...a51

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, tilgir ikke utroskap, uansett omstendigheter.. Utroskap er den verste handlingen et menneske kan gjøre

Anonymkode: 0d7a2...b91

Jeg vil påstå overgrep av barn er verre. Men du om det. 

• Liker 23
Skrevet

Om man havner på en øde øy og ikke vet om man noen gang kommer seg derifra så tror jeg de fleste hadde hatt sex så lenge den andre ikke var en "..om han/hun så var siste mann/kvinne på jord..."

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å tilgi mannen min om han havnet i en sånn situasjon og ikke visste om han kom hjem igjen. 

Anonymkode: a8715...986

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

:klo: Hva med han? Om han havnet på en øde øy i to år - skulle han knullet som en kanin altså på sin øde øy med ett annet menneske, og jeg, med tilgang til resten av verdens menn og kvinner, ikke benyttet anledningen og hatt meg som et lemmen?

Hva er logikken i det? :hoho: 

Anonymkode: 8bbb5...8d8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Etter et halvt års tid så hadde jeg ansett ham som død og meg som singel. Så han må bare pule i vei. Jeg kommer sikkert til å ha ny kjæreste innen han kommer tilbake. 

Anonymkode: 92c3b...363

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Om han hadde vært strandet på øde øy i to år ville han nok vært antatt omkommet, og godt mulig at jeg også hadde hatt sex med andre. Tviler på at jeg hadde levd avholdende i to år, selv om i sorg. 

Anonymkode: 8203a...b66

• Liker 12
Skrevet

Litt redd folk som sitter fast på øde øyer blir litt smågale i hodet, ville nok vært bekymret for hva hadde skjedd på denne øya sånn i det store og hele.

Anonymkode: 0646c...b18

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...