Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor det er "umulig" å få tak i Dove deostick for tiden? Har lett i butikker og apotek i lange tider, men hyllen er alltid tom. Eller så finnes det ingen lapp i det hele tatt. Kan selvsagt spørre Dove direkte om de er gått ut av produksjon, eller har andre type leveringsproblemer... Men akkurat nå var KG lettvint:P

Screenshot_20221014-180611_Samsung Internet.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den på Normal her hvertfall

Anonymkode: 7122a...8bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har sett den på Normal her hvertfall

Anonymkode: 7122a...8bf

Hvor i landet bor du? Var på Normal senest forrige uke og de hadde den ikke. Bor selv på Østlandet.

Skrevet

Normal og rusta har

Anonymkode: e2435...7e4

Skrevet

Den er produsert i Russland. Jeg har konkludert med at det er derfor. Vanskelig å finne tørr deo i butikkene nå 

Anonymkode: 35b1c...c0f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er produsert i Russland. Jeg har konkludert med at det er derfor. Vanskelig å finne tørr deo i butikkene nå 

Anonymkode: 35b1c...c0f

Aha... det kan være grunnen. Takk!

Skrevet

De har gått ut av produksjon.  Jeg har bestilt masse. Idag bestilte jeg 6 stykker til på eleven.no.  Normal har ikke. 

• Liker 2
Skrevet
Djungelvrål skrev (9 minutter siden):

De har gått ut av produksjon.  Jeg har bestilt masse. Idag bestilte jeg 6 stykker til på eleven.no.  Normal har ikke. 

Ånei... var det jeg mistenke. Så også at de fortsatt var på eleven.no. Da får jeg nettshoppe litt. Takk for svar!

Skrevet

Fant den på normal for 3 uker siden eller noe, i Porsgrunn. (Mulig lenger siden, men var sensommer - høst)

Anonymkode: 0e492...1e6

• 1 måned senere...
Skrevet

Selger en med hvit lokk på Normal, har også sett den grønne på Europris

Anonymkode: 8c7b4...05a

Skrevet

Syns jeg har sett sånn på Coop Extra 

Skrevet

Tips hvis noen liker tørr deo stick, så er deoen fra sol de janeiro helt nydelig. Men den lukter litt, jeg syntes den lukter nydelig men hvis noen er vare på dufter kan det være litt mye. Duften gir seg litt men henger igjen når du løfter armene osv. 

Jeg er allergisk mot mange deodoranter men denne tåler jeg, den er uten aluminium. 

Anonymkode: 7462c...1de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...