Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal til Peru. Jeg kjenner ikke disse damene pga de bor i et annet land. De har reist sammen før. Jeg har ikke mulighet å reise selv. 

De skal bo på samme rom.

Hva er deres mening rundt dette ? 

Anonymkode: 32480...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert trekant! Huff! 

Anonymkode: a37ce...9b8

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det noe særlig, men han hadde fått gjort som han ville. Kan jo ikke nekte han.

Anonymkode: 8bf47...5a2

• Liker 1
Skrevet

Ehhhh, nei. Det hadde jeg faktisk nektet han. Møtte han de før dere ble sammen? Isåfall hvis svaret er ja; enkelte ting må man legge vekk når man ikke er singel lenger. 

Anonymkode: c6461...0a1

• Liker 5
Skrevet

Hadde ønsket mannen god tur med mindre jeg hadde noen grunn til å misstro han. 😊

• Liker 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ehhhh, nei. Det hadde jeg faktisk nektet han. Møtte han de før dere ble sammen? Isåfall hvis svaret er ja; enkelte ting må man legge vekk når man ikke er singel lenger. 

Anonymkode: c6461...0a1

Herregud.

Skrevet

På tur med to kvinner der alle 3 deler rom? Ja, det går bra.

På tur med en kvinne hvor de delene rom? Nix. 

Anonymkode: 48654...661

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De skal til Peru. Jeg kjenner ikke disse damene pga de bor i et annet land. De har reist sammen før. Jeg har ikke mulighet å reise selv. 

De skal bo på samme rom.

Hvis han hadde godtatt at du dro på tur m to menn , så hadde jeg muligens vurdert d. Viktig å finne ut om dere har «samme regler « . 

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (35 minutter siden):

Hvis han hadde godtatt at du dro på tur m to menn , så hadde jeg muligens vurdert d. Viktig å finne ut om dere har «samme regler « . 

Det er helt greit med han at jeg reiser med andre menn. Han mener at det er normalt. Jeg har reist som frivillig for ikke så lenge siden og sov i samme leilighet der var flere menn. 

ts

• Liker 2
Skrevet

Nei takk. 

Anonymkode: 85aef...75e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt greit med han at jeg reiser med andre menn. Han mener at det er normalt. Jeg har reist som frivillig for ikke så lenge siden og sov i samme leilighet der var flere menn. 

ts

Da kan jo han også.

Anonymkode: 8be64...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De skal bo på samme rom.

Rett og slett upassende.

Og det burde han se selv.

Der ligger problemet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Garantert trekant! Huff! 

Anonymkode: a37ce...9b8

Tenk så heldig han er.. Det blir det mest grisete turen vi kan tenke oss. Det blir trekant til frokost, trekant til brunsj, trekant til lunsj, trekant til middag og trekant til kvelds.. 

Kjæresten hjemme ringer han til mellom alle trekantene... Blir korte samtaler, for han må være uthvilt til neste trekant... 

(det hadde  vært gøy om noen faktisk lar seg påvirke av det man skriver her på kvinneguiden)

Anonymkode: 6d39e...97d

Skrevet
ClausSaus skrev (20 timer siden):

Rett og slett upassende.

Og det burde han se selv.

Der ligger problemet.

Over hodet ikke. Og at noen synes det er upassende er ikke noe argument for at andre _må_ se det sånn. Like lite som du _må_ synes det er helt normalt fordi oss andre synes det er det. 🤷

Skrevet

Jeg synes det hadde vært på sin plass, at han spurte deg hva du synes om det. 

Anonymkode: 9349f...c5a

Skrevet

Du synes det var greit å bo med menn, hva er problemet andre veien da??

Anonymkode: 4cba4...e9b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...