AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Noen som har vært igjennom det? Og hva er kravene for å få det? Anonymkode: e89ba...243
Purple_Pixiedust Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg fikk det da jeg hadde alvorlig depresjon hvor medisiner ikke hadde hatt ønsket effekt. Var innlagt i akuttpsykiatrien. Fikk veldig dårlig hukommelse av det, men ellers gikk det bra. Men jeg ble ikke spesielt mye bedre av det dessverre. Det tror jeg er pga jeg var i en livskrise parallelt med depresjonen.
Fru2020 Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg har ingen erfaring med det selv, men har sett utviklingen hos en som fikk den behandlingen. Han var en som jeg var innlagt med. I begynnelsen var han innlagt på skjermet, så kom han ut på vanlig lukket avdeling. Da var han helt stille og alene. Og i løpet av ukene som gikk forvandlet han seg totalt og ble så bra. Jeg var helt fasinert. Har aldri sett en slik utvikling hos noen jeg har vært innlagt med.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Har møtt mange som blir bedre. Men flere av de har mister mye av hukommelsen fra fortiden. To mødre husker ikke oppveksten til barna sine. Det fungerer med depresjon men har sine bivirkninger Anonymkode: aa5b6...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå