Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg trenger å sende babyen på utredning eks?

Anonymkode: e607b...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, barn er gratis. 

Anonymkode: 29d18...c12

Skrevet

Gratis så lenge legen ser behovet og henviser. Om legen ikke gjør det man betale hos privat spesialist. Materiell betaler man for.

Anonymkode: a88ce...1b5

• Liker 1
Skrevet

Det er dette som er så flott med å betale skatt 🥰

Anonymkode: 024ec...a8d

• Liker 2
Skrevet

Kun materiell og eventuelt medisiner ved offentlig behandling. Ved privat som Volvat osv er det selvfølgelig annerledes. 

Skrevet (endret)

Stort sett gratis for barn med enkelte unntak som andre har nevnt. Vi betaler feks egenandel på 375,- per gang hos ortoptist (skjeling) 

Endret av AngryMouse
Skrevet
AngryMouse skrev (3 minutter siden):

Stort sett gratis for barn med enkelte unntak som andre har nevnt. Vi betaler feks egenandel på 375,- per gang hos ortoptist (skjeling) 

Vi betaler ikke egenandel hos ortoptist. Barnet er henvist til spesialisthelsetjenesten av øyelege.

Betaler ikke for medisin når innlagt heller. Medisiner på resept hos apotek er gratis.

Anonymkode: 816ce...cdd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Betaler ikke for medisin når innlagt heller. Medisiner på resept hos apotek er gratis.

Hvis legen skriver ut på blå resept ja? Jeg har betalt for mange medisiner til barna på apoteket selv om de har fått resept 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vi betaler ikke egenandel hos ortoptist. Barnet er henvist til spesialisthelsetjenesten av øyelege.

Barnet vårt er også henvist av øyelege. Måtte søke opp regelverk her, og ser at man kan ha rett på refusjon av Helfo. 

Skrevet
23 hours ago, minister-mio said:

Hvis legen skriver ut på blå resept ja? Jeg har betalt for mange medisiner til barna på apoteket selv om de har fått resept 

Jeg har sluppet å betale for medisiner på hvit resept. Like overasket hver gang

Anonymkode: 0045c...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...