Gå til innhold

Hva vil daten tenke når jeg har så mye leketøy og utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er seksuelt uerfaren med en partner men har lekt mye alene og kjøpt inn mye jeg ønsker å prøve så jeg har en eske med dildoer og vibratorer, en eske med masse sexy undertøy og kostymer og en eske med tau, lær, pisk, body harness, flogger, kilefjær, vokslys til kropp m mer! Hva vil en mann tenke om han får vite om alt det? Vil han tenke jeg er billig og må ha brukt det med andre menn? Vil han fortsatt tro på at jeg er seksuelt uerfaren? Har endelig blitt forelsket igjen og vil utforske masse så vil det være positivt eller negativt å fortelle om lekene mine? Er det bedre å bare fortelle om en og en ting over lengre tid for å late som jeg kjøper det inn til oss? Og en ting til jeg vil at han skal like meg for meg og ikke for seksuell lek så det er kanskje dumt å fortelle om før vi blir ordentlig kjærester?

Anonymkode: 60606...078

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør jo være ærlig?

»Er seksuelt uerfaren med partner - men liker leketøy» 🤷‍♀️

Ville ikke dratt frem den kofferten i datesammenheng om du er forelska, ønsker kjæreste og ikke har partnererfaring. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

For mitt vedkommende hadde jeg bare tenkt at du er trygg på deg selv og egen seksualitet, at du nyter det og setter pris på å utforske, og at du er en aktiv partner det hadde blitt spennende å bli bedre kjent med ☺️ Det kan da ikke være andre enn usikre menn som tenker det er noe negativt hva du enn har gjort med andre tidligere. 

Når det gjelder innhold og mengde, så ta det gradvis når du er komfortabel med og begynner å få en følelse med hva han er interessert i, tenner på og liker :)

Endret av LukeDanes
  • Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Hva han vil tenke kan bare han svare på, men tror ikke han vil tenke noe negativt om det. Så tenker du kan slappe helt av med det. Bare vær ærlig fra starten av du at du liker sexleketøy :) 

Skrevet

Herregud, det var mye du ramset opp der må jeg si. Ta det frem litt etter litt er nok lurt ja. Trenger du alt dette lenger føler du? Kanskje du kan være julenisse i år. Dele ut til barna i nabolaget..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er mulig jeg er gammeldags, samtidig har jeg leketøy selv. For meg handler det om å bli trygg på en partner. Blir han trygg på meg, så deler jeg det jeg har. Uten trygghet, intet forhold ganske enkelt. 

Skrevet

Ts her! Jeg spør fordi jeg ville hatet om en mann jeg likte hadde vibrator og leketøy til damer for da ville jeg bare tenkt på hvem han hadde brukt de på før meg og det er ekkelt! 

Kostymene og undertøyet tenker jeg ikke sånn om. 

Bdsm utstyret tenker jeg litt sånn om men siden det er vanlig å fantasere om bdsm så stoler han sikkert på at det ikke er brukt med hundre andre menn liksom. 

Jeg vet han liker litt bdsm og vil utforske mer for vi har såvidt snakket om det, så det frister å nevne at jeg har utstyret for å få han på kroken siden jeg er så forelsket i han men det er viktig for meg å gjøre dette med noen som elsker meg og ikke en som bare er med meg for å leve ut det seksuelle. 

Skrevet

Jeg skjønner at du tenker som du gjør, fordi du er jo jente. Men husk at vi mannfolk tenker annerledes. De fleste av oss mannfolk vil nok oppfatte deg som en godteributikk og seg selv som verdens heldigste 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er seksuelt uerfaren med en partner men har lekt mye alene og kjøpt inn mye jeg ønsker å prøve så jeg har en eske med dildoer og vibratorer, en eske med masse sexy undertøy og kostymer og en eske med tau, lær, pisk, body harness, flogger, kilefjær, vokslys til kropp m mer! Hva vil en mann tenke om han får vite om alt det? Vil han tenke jeg er billig og må ha brukt det med andre menn? Vil han fortsatt tro på at jeg er seksuelt uerfaren? Har endelig blitt forelsket igjen og vil utforske masse så vil det være positivt eller negativt å fortelle om lekene mine? Er det bedre å bare fortelle om en og en ting over lengre tid for å late som jeg kjøper det inn til oss? Og en ting til jeg vil at han skal like meg for meg og ikke for seksuell lek så det er kanskje dumt å fortelle om før vi blir ordentlig kjærester?

For min del har jeg blitt hoppende glad.. om du kom drassende med spennende leketøy, og trengte hjelp med å bære inn alle kassene dine. Men jeg forstår jo også hvorfor sexleketøy og onani er så viktig for kvinnen.

Jeg har lyst til å dele min erfaring med kvinner som bruker sexleketøy.. Jeg gir fri tilgang til onani så mye de bare orker, selv om det går utover sexen.. Bonusen min er skyhøy.. for jeg har da ei sprudlende dame, som elsker meg fordi jeg gir henne dette frikortet.. Og ikke nok med det.. jeg fornekter henne ikke andre gleder i livet heller.. Og jeg støvsuger og vasker gjerne huset, mens hun koser seg selv.. For når hun kommer ned, er hun lykkelig av orgasmene, så blir hun lykkelig av å se hva jeg har gjordt.. så blir hun lykkelig for at jeg tillater henne dette, og lykkelig fordi det lukter godmat på kjøkkenet..

Jeg ville bare bevise deg TS.. hvor lett og enkelt det er å gjøre en dame lykkelig, når hun blir bekymringsfri. Så kjenner du igjen noen av den lykken jeg beskriver, tror jeg det er viktig å fortelle det til typen din. Fortell han om bonusen hans, av at han tillater deg sexleketøy og andre ting.. Og ikke glem å tillate han noe, som gir han lykke..

Hvis du skjønner signaturen min, kan dere få det like bra sammen😇🧡

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

For min del har jeg blitt hoppende glad.. om du kom drassende med spennende leketøy, og trengte hjelp med å bære inn alle kassene dine. Men jeg forstår jo også hvorfor sexleketøy og onani er så viktig for kvinnen.

Jeg har lyst til å dele min erfaring med kvinner som bruker sexleketøy.. Jeg gir fri tilgang til onani så mye de bare orker, selv om det går utover sexen.. Bonusen min er skyhøy.. for jeg har da ei sprudlende dame, som elsker meg fordi jeg gir henne dette frikortet.. Og ikke nok med det.. jeg fornekter henne ikke andre gleder i livet heller.. Og jeg støvsuger og vasker gjerne huset, mens hun koser seg selv.. For når hun kommer ned, er hun lykkelig av orgasmene, så blir hun lykkelig av å se hva jeg har gjordt.. så blir hun lykkelig for at jeg tillater henne dette, og lykkelig fordi det lukter godmat på kjøkkenet..

Jeg ville bare bevise deg TS.. hvor lett og enkelt det er å gjøre en dame lykkelig, når hun blir bekymringsfri. Så kjenner du igjen noen av den lykken jeg beskriver, tror jeg det er viktig å fortelle det til typen din. Fortell han om bonusen hans, av at han tillater deg sexleketøy og andre ting.. Og ikke glem å tillate han noe, som gir han lykke..

La dama få ordne seg selv ja, da er jo ikke du noe å satse på som partner skjønner jeg

Anonymkode: 400f4...e49

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

La dama få ordne seg selv ja, da er jo ikke du noe å satse på som partner skjønner jeg

Det er akkurat det du ikke skjønner med en kvinne som får onanerer når hun vil.. i mine affærer der jeg har tillat dem det, har sexen alltid gått i pluss.

Men spiller det egentlig noe rolle hva det betyr for deg da? Jeg tror ikke det... du får heller satse på noen som er bedre enn meg😂 Lykke til på jakten av kjærligheten💌

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

Det er akkurat det du ikke skjønner med en kvinne som får onanerer når hun vil.. i mine affærer der jeg har tillat dem det, har sexen alltid gått i pluss.

Men spiller det egentlig noe rolle hva det betyr for deg da? Jeg tror ikke det... du får heller satse på noen som er bedre enn meg😂 Lykke til på jakten av kjærligheten💌

Du skjønner det jo ikke selv

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skjønner det jo ikke selv

Hvis du ikke evner å svare modent, betrakter jeg deg som troll.. jeg har igrunn andre ting å gjøre🤗

Skrevet

Hvorfor skal du vise han alt utstyret??

Anonymkode: 9cbab...0de

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Hvis du ikke evner å svare modent, betrakter jeg deg som troll.. jeg har igrunn andre ting å gjøre🤗

Da gjør du heller det fremfor prate tull her inne

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For egen del ville jeg ha tenkt "hvilket funn"!😈👏

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Tillate? 🙈

Anonymkode: 13038...985

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Øhm.. Jo takk men jeg trenger liksom ikke din erfaring når det er såpass avsporing og det er egentlig temmelig creepy og sært at du fremstiller det som en eller annen unik gave til kvinnen at hun får lov til å onanere. Det skulle bare mangle og klart vi onanerer hvis vi har lyst! Trenger ingen tillatelse for det! Mon tro hvor ramaskrik det hadde vært om kvinner uttalte seg på samme måte ovenfor menn og deres runkeliv.  Det ekstra pussige er at hele avsporingen din virker å være et påslag utelukkende for selvskryt også skjønner du ikke at det blir helt feil uansett. 

• Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tillate? 🙈

Anonymkode: 13038...985

Tja, ikke uvanlig at menn ikke ønsker at kvinnen skal onanere. Tar det antagelig som et slags nederlag, at han ikke er nok for henne/ikke strekker til. Jeg har hatt den diskusjonen med tre menn jeg har vært sammen med, fordi jeg nekter å avtale at jeg ikke skal onanere, og vil heller ikke lyve. 

Anonymkode: 0f28c...81a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tja, ikke uvanlig at menn ikke ønsker at kvinnen skal onanere. Tar det antagelig som et slags nederlag, at han ikke er nok for henne/ikke strekker til. Jeg har hatt den diskusjonen med tre menn jeg har vært sammen med, fordi jeg nekter å avtale at jeg ikke skal onanere, og vil heller ikke lyve. 

Anonymkode: 0f28c...81a

Menn som forsøker å kontrollere kvinnen ved å begrense hennes rett til å bestemme over egen kropp er farlige og bør dumpes fortere enn kvikt!

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...