Sacramone Skrevet 14. oktober 2022 #1 Del Skrevet 14. oktober 2022 At Elizabeth Moss (Offred) er med i sekten scientologi? Er liksom så forbaska dobbeltmoralsk av henne… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Del Skrevet 14. oktober 2022 Nei, det har jeg visst siden lenge før hun spilte i serien. Betyr ikke noe. Anonymkode: 9cc0b...264 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 14. oktober 2022 #3 Del Skrevet 14. oktober 2022 Om du ønsker fortsette nyte serier du liker så er det nok ikke lurt å grave skuespilleres fortid, verdier og fritid. Jeg klarer ikke se noe med henne som skuespiller for viben hennes er alt for ekkel. Noen ganger kan man føle hvordan en person er bak rollen sin, og det gjelder henne for meg. Jeg tror ikke hun er en bra person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. oktober 2022 #4 Del Skrevet 14. oktober 2022 Sacramone skrev (7 timer siden): At Elizabeth Moss (Offred) er med i sekten scientologi? Er liksom så forbaska dobbeltmoralsk av henne… Ja, det påvirket mitt syn på henne. Og derved min interesse for serien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 15. oktober 2022 vilkåret skrev (17 timer siden): Om du ønsker fortsette nyte serier du liker så er det nok ikke lurt å grave skuespilleres fortid, verdier og fritid. Jeg klarer ikke se noe med henne som skuespiller for viben hennes er alt for ekkel. Noen ganger kan man føle hvordan en person er bak rollen sin, og det gjelder henne for meg. Jeg tror ikke hun er en bra person. Ja, er enig i det. Og i det store og hele så graver jeg ikke i dere fortid. Men har vært ganske interessert i scientologi og hva de driver med, er jo helt sykt mye av det som har kommet frem. Jeg syntes de skulle vært litt bevisste på dette de som ansatte henne. Liker så godt ideen til denne serien. Så kommer til å se på uansett. Men kan absolutt ikke noe med EM, og skal innrømme at jeg blir litt irritert når de hele tiden skal filme ansiktet og utrykkene hennes 😅 Heldigvis syntes jeg de har mange andre gode skuespillere med, så det løfter ganske godt opp. Kanskje hovedrollen kan få dø snart 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Del Skrevet 15. oktober 2022 Ja, ble skuffa. Anonymkode: 76885...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Del Skrevet 15. oktober 2022 Nei, skuespillere gjør en rolle. Jeg bryr meg ikke hva de gjør utenfor den aktuelle filmrollen/serierollen. Da ville det blitt ganske mange skuespillere og musikere jeg måtte unngått hvis jeg skulle begynt å bry meg om denslags. Anonymkode: fa638...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Del Skrevet 15. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, skuespillere gjør en rolle. Jeg bryr meg ikke hva de gjør utenfor den aktuelle filmrollen/serierollen. Da ville det blitt ganske mange skuespillere og musikere jeg måtte unngått hvis jeg skulle begynt å bry meg om denslags. Anonymkode: fa638...2a2 Ja, skuespillerne spiller en rolle. Men denne tv-serien har et budskap den spiller ganske hardt på. Serien handler om kvinnerettigheter og hvordan religion brukes til å kneble kvinner. Da blir det dobbeltkommunkasjon å ha en scientolog i hovedrollen. Tror også man må huske på at skuespillerne ikke bare spiller en rolle i serien, de brukes også aktivt for å markedsføre serien. Det blir dobbeltkommunikasjon når man selv lever etter ganske andre verdier enn de man snakker varmt om som skuespiller. Anonymkode: 76885...862 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg driter i hva slags religion, overbevisning og tanker og følelser skuespillere har. Jeg ser på rollen/karakteren, ikke skuespilleren. Anonymkode: a1058...954 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Del Skrevet 15. oktober 2022 Tenker du er en klar gen z hvis du lar deg krenke av det. Anonymkode: a78c3...dce 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 15. oktober 2022 #11 Del Skrevet 15. oktober 2022 Sacramone skrev (På 14.10.2022 den 17.11): At Elizabeth Moss (Offred) er med i sekten scientologi? Er liksom så forbaska dobbeltmoralsk av henne… Hva hun gjør på fritiden angår ikke meg, hun er en drit god skuespiller uavhengig av hva hun tror. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Del Skrevet 15. oktober 2022 Litt av problemet med dette er veldig tydelig i sesong 4-5. Scientology aksepterer ikke psykoterapi, behandling etc. Og Moss har så mye creative control at det gjenspeiles i June. June tar ikke imot hjelp. June er per nå seriens dårligste arc, og det er pga hennes mentalt ustabile skuespiller Anonymkode: 543c4...16f 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #13 Del Skrevet 15. oktober 2022 John Travolta og Tom Cruise er også det, jeg ser filmene de er med i okke som. Anonymkode: 5b10a...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 15. oktober 2022 #14 Del Skrevet 15. oktober 2022 Google yrket skuespiller.. Neida. Jeg irriterer meg mest over skuespillerevnene hennes i serien..har alltid likt henne som skuespiller - men i denne serien overspiller hun så det blir kjedelig. De laaaaaaaaange sekundene med det samme ansiktsutrykk hver eneste episode - når hun er redd og flykter inn i seg selv. Det sluttet å være troverdig i sesong 2. Men, jeg elsker serien..dog ikke pga henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #15 Del Skrevet 15. oktober 2022 Mamajune11 skrev (31 minutter siden): Hva hun gjør på fritiden angår ikke meg, hun er en drit god skuespiller uavhengig av hva hun tror. Hvordan er hun en dritgod skuespiller? Hehe Anonymkode: 9aea1...880 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #16 Del Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, skuespillerne spiller en rolle. Men denne tv-serien har et budskap den spiller ganske hardt på. Serien handler om kvinnerettigheter og hvordan religion brukes til å kneble kvinner. Da blir det dobbeltkommunkasjon å ha en scientolog i hovedrollen. Tror også man må huske på at skuespillerne ikke bare spiller en rolle i serien, de brukes også aktivt for å markedsføre serien. Det blir dobbeltkommunikasjon når man selv lever etter ganske andre verdier enn de man snakker varmt om som skuespiller. Anonymkode: 76885...862 Igjen - I dont care. Anonymkode: fa638...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #17 Del Skrevet 15. oktober 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: John Travolta og Tom Cruise er også det, jeg ser filmene de er med i okke som. Anonymkode: 5b10a...21d Synes det blir forskjell. Nettopp pga denne seriens budskap. Tom Cruise sine filmer kræsjer ikke med hands personlighet. Om noe så går Tom Cruice som privatperson og rollene han spiller ganske bra sammen. Han spiller action-filmer og elsker å gjøre stuntene sine selv. Synes Elizabeth Moss blir litt som milliardærmiljøvernere som reiser rundt på yacht samtidig som de ber vanlige folk om å ikke bruke bensinbilen til jobb. Disse milliardærene kan være superflinke til å holde foredrag og filmer om miljøvern, men butskapet kræsjer med hvordan de lever privat. Anonymkode: 3abda...076 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Del Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Litt av problemet med dette er veldig tydelig i sesong 4-5. Scientology aksepterer ikke psykoterapi, behandling etc. Og Moss har så mye creative control at det gjenspeiles i June. June tar ikke imot hjelp. June er per nå seriens dårligste arc, og det er pga hennes mentalt ustabile skuespiller Anonymkode: 543c4...16f Men hadde det vært så gøy å se på om hun ikke hadde blitt litt psyko av oppholder i Gilead? Jeg synes det er mer realistisk at hun har blitt veldig ustabil etter det hun har vært gjennom, og det er MANGE som ikke tar i mot eller oppsøker psykoterapi etter traumatiske opplevelser. Mange får ikke engang tilbud om det. Anonymkode: a1058...954 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #19 Del Skrevet 15. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det blir forskjell. Nettopp pga denne seriens budskap. Tom Cruise sine filmer kræsjer ikke med hands personlighet. Om noe så går Tom Cruice som privatperson og rollene han spiller ganske bra sammen. Han spiller action-filmer og elsker å gjøre stuntene sine selv. Synes Elizabeth Moss blir litt som milliardærmiljøvernere som reiser rundt på yacht samtidig som de ber vanlige folk om å ikke bruke bensinbilen til jobb. Disse milliardærene kan være superflinke til å holde foredrag og filmer om miljøvern, men butskapet kræsjer med hvordan de lever privat. Anonymkode: 3abda...076 Og det tar noe vekk fra foredragene og filmene når man vet at personen bak ikke tror på eller lever etter budskapet de jobber med å formidle. Anonymkode: 3abda...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #20 Del Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og det tar noe vekk fra foredragene og filmene når man vet at personen bak ikke tror på eller lever etter budskapet de jobber med å formidle. Anonymkode: 3abda...076 Hva med skuespillere som spiller pedofile, voldteksmenn, mordere, Jeffery Dahmer osv. tror du de tror på budskapet og lever som rollene de spiller i virkelifheten? Det er skuespill, det er meningen at de skal bli noen andre enn de er IRL. Det er liksom konseptet. Anonymkode: a1058...954 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå