Snuppsi Skrevet 23. oktober 2002 #1 Skrevet 23. oktober 2002 Hei! Jeg skal kjøpe meg digitalkamera i dag, og har sett meg ut to alternativer, men er i tvil om hvilket som er best: Alternativ 1 Alternativ 2
Gjest Lea Skrevet 23. oktober 2002 #2 Skrevet 23. oktober 2002 De er jo ganske så like mht pris og antall pixler da... Tror du må se litt etter hvilket minnekort de bruker og hvor mange bilder de kan ta. Spør ekspeditøren du!
Crazee Skrevet 23. oktober 2002 #3 Skrevet 23. oktober 2002 Sjekka eit par omtalar eg: DSC P51 DSC P31 Like god kritikk og svært like - så av dei to ville eg personleg veld P51 pga optisk zoom. (Digital zoom er ikkje anna enn å forstørre biletet på PC'n - du får ikkje fleire detaljar.) Film kan vera gøy òg (saknar det på mitt :-( ) men det er jo - i følge elkjøp-sidene - på begge. Lykke til med valget - sjølv om dette kanskje kjem litt seint... :-)
Snuppsi Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2002 Da har jeg mitt eget digitalkamera! Det ble ingen av de to modellene, men et Sony DSCP50. Det er 3X optisk zoom og 4X digital, muligheter for videoopptak og utganger til både PC og TV. Hittil er jeg fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå