Sånn44 Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Har vært sammen med kjæresten i 1 år, vi er et par på 30 og 44. Det har vært en del utfordringer fra tidlig i forholdet og nå som gjør at jeg har lyst til å gjøre det slutt, fordi han aldri klarer å si sannheten til meg, lyver mye, kommuniserer ikke og ønsker ikke å løse problemene. Han har et stort sinneproblem også der han har kalt meg stygge og forferdelige ting tidligere og var fysisk voldelig en gang mot meg. Han har skreket mye og klikket for ingenting sånn at jeg har blitt redd. Vært veldig kontrollerende og hatt skyhøye forventninger til meg, mens han selv furter og blir selvmedlidende så fort jeg stiller krav til han. Han snakker ofte ganske stygt og nedlatende om andre mennesker, oppfører seg som om han er 14 snarere enn 44 i språket og jeg er mye flau, han har ADHD. Han har også høye tanker om seg selv, mens alle andre er svette eller tapere. Alle liker han og synes han er så flott, jeg kan ikke ringe til noen eller snakke med noen om åssen jeg har det, fordi alle starter samtalen med hvor flott han er og hvor heldig jeg er. foreldrene vet åssen han er og de bor over og hører ting veldig lett. De har hørt at han har skreket/ blitt voldelig uten å foreta seg noe eller ringe politi eller kaste han ut. Nå er det lenge siden han klikket sist, den siste gangen var da han holdt meg nede i sofaen og nesten dro istykker armen min så den ble vond og med blåmerker. Ellers er han ofte sur og negativ, og blir sur for alt og tåler ingenting. Han har også masse vondter og helseplager jeg tror han bare finner opp for å få sympati og være i sentrum hele tiden. Eller fordi han mest sannsynlig ruser seg bak ryggen min og kjøper av dama til kompisen. Han er også veldig belærende og hakkete og kritiserer mye. Når det kommer til sex, så er han sjeldent kåt og tar aldri initiativ, og når vi har det er det rett på sak så det blir vondt for meg og det er ganske tydlig som jeg oppfatter det at han ikke virker særlig tiltrukket av meg. Vi har hatt ganske kjedelig og lite sex iløpet av hele forholdet og ikke sånn som det skal være når man er forelsket og vært sammen i et år. Han har aldri hatt bilder av meg, før jeg måtte mase på han om det. Eller bilder av oss og turene vi dro på. Men nakenbilder av eksen og underlivsbilder av henne hadde han langt ut i forholdet til jeg slettet de. Og hun ringte han for noen dager siden, han har også tatt vare på perverse/ seksuelle brev fra henne som jeg også kastet. Han klår/tafser aldri og vi koser/kysser nesten aldri på sofaen lenger og ligger i hver vår ende. Bare når vi er sammen med andre så blir han sykelig sjalu/sint når han ikke er i sentrum hele tiden/ jeg vier oppmerksomheten annet sted, og da skal han ta på meg og holde rundt meg og vise hvor «flott» vi har det. Han virker bare ikke interessert i meg/livet mitt/kroppen min/ helsa mi etc. Han vil aldri være hos meg i leiligheten min, alltid jeg som er hos han. Han er alltid blakk etter lønning og det er aldri mat her, mm jeg kjøper og har ikke forklart meg hvorfor det er sånn og vi snakker aldri om penger eller åssen ting skal fordeles. Han forventer at jeg bare skal legge ut når han trenger enda jeg går på aap og har nok med mitt. Er mange ganger vi går på butikken og han skal ha noe og det blir avvist og jeg bare må punge ut. Det går aldri andre veien når jeg trenger noe. Han syter veldig fort når ting ikke går hans vei og klager på at jeg ikke elsker han etc, når jeg gjør alt og han gjør ingenting lenger som husarbeid etc. Han stiller høye krav som han ikke innfrir selv. Føler bare at han har utnyttet meg hele tiden og ikke egentlig elsker meg, enda han kaller meg drømmedama og ønsker familie etc med meg og egt savner eksen. Han har behandlet meg hårreisende dårlig og slemt noen ganger, og jeg tenker at jeg fortjener bedre enn han. Jeg har utseendet med meg, det har ikke eksen hans, så skjønner ikke hvorfor han ikke tenner på meg. Endret 14. oktober 2022 av Sånn44
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg skjønner ikke, hva er det du lurer på? Er det ikke bare å pakke sammen sakene og løpe? Anonymkode: 7f916...eed 17 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Spørsmålet ditt er altså hva som er feil? Typen din. Typen din er feil! Her høres det jo ut som det ikke er ÉN god grunn til at du blir?! Du må jo ikke finne på å få barn med han! Kjære vene, kom deg vekk! I dag, helst! Det har jo ingenting med deg å gjøre dette, at noe er feil med deg. Han er jo syk! Anonymkode: 57fa6...ea0 9 5
NiceOrNothing Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Sånn44 skrev (1 time siden): Har vært sammen med kjæresten i 1 år, vi er et par på 30 og 44. Det har vært en del utfordringer fra tidlig i forholdet og nå som gjør at jeg har lyst til å gjøre det slutt, fordi han aldri klarer å si sannheten til meg, lyver mye, kommuniserer ikke og ønsker ikke å løse problemene. Han har et stort sinneproblem også der han har kalt meg stygge og forferdelige ting tidligere og var fysisk voldelig en gang mot meg. Han har skreket mye og klikket for ingenting sånn at jeg har blitt redd. Vært veldig kontrollerende og hatt skyhøye forventninger til meg, mens han selv furter og blir selvmedlidende så fort jeg stiller krav til han. Han snakker ofte ganske stygt og nedlatende om andre mennesker, oppfører seg som om han er 14 snarere enn 44 i språket og jeg er mye flau, han har ADHD. Han har også høye tanker om seg selv, mens alle andre er svette eller tapere. Alle liker han og synes han er så flott, jeg kan ikke ringe til noen eller snakke med noen om åssen jeg har det, fordi alle starter samtalen med hvor flott han er og hvor heldig jeg er. foreldrene vet åssen han er og de bor over og hører ting veldig lett. De har hørt at han har skreket/ blitt voldelig uten å foreta seg noe eller ringe politi eller kaste han ut. Nå er det lenge siden han klikket sist, den siste gangen var da han holdt meg nede i sofaen og nesten dro istykker armen min så den ble vond og med blåmerker. Ellers er han ofte sur og negativ, og blir sur for alt og tåler ingenting. Han har også masse vondter og helseplager jeg tror han bare finner opp for å få sympati og være i sentrum hele tiden. Eller fordi han mest sannsynlig ruser seg bak ryggen min og kjøper av dama til kompisen. Han er også veldig belærende og hakkete og kritiserer mye. Når det kommer til sex, så er han sjeldent kåt og tar aldri initiativ, og når vi har det er det rett på sak så det blir vondt for meg og det er ganske tydlig som jeg oppfatter det at han ikke virker særlig tiltrukket av meg. Vi har hatt ganske kjedelig og lite sex iløpet av hele forholdet og ikke sånn som det skal være når man er forelsket og vært sammen i et år. Han har aldri hatt bilder av meg, før jeg måtte mase på han om det. Eller bilder av oss og turene vi dro på. Men nakenbilder av eksen og underlivsbilder av henne hadde han langt ut i forholdet til jeg slettet de. Og hun ringte han for noen dager siden, han har også tatt vare på perverse/ seksuelle brev fra henne som jeg også kastet. Han klår/tafser aldri og vi koser/kysser nesten aldri på sofaen lenger og ligger i hver vår ende. Bare når vi er sammen med andre så blir han sykelig sjalu/sint når han ikke er i sentrum hele tiden/ jeg vier oppmerksomheten annet sted, og da skal han ta på meg og holde rundt meg og vise hvor «flott» vi har det. Han virker bare ikke interessert i meg/livet mitt/kroppen min/ helsa mi etc. Han vil aldri være hos meg i leiligheten min, alltid jeg som er hos han. Han er alltid blakk etter lønning og det er aldri mat her, mm jeg kjøper og har ikke forklart meg hvorfor det er sånn og vi snakker aldri om penger eller åssen ting skal fordeles. Han forventer at jeg bare skal legge ut når han trenger enda jeg går på aap og har nok med mitt. Er mange ganger vi går på butikken og han skal ha noe og det blir avvist og jeg bare må punge ut. Det går aldri andre veien når jeg trenger noe. Han syter veldig fort når ting ikke går hans vei og klager på at jeg ikke elsker han etc, når jeg gjør alt og han gjør ingenting lenger som husarbeid etc. Han stiller høye krav som han ikke innfrir selv. Føler bare at han har utnyttet meg hele tiden og ikke egentlig elsker meg, enda han kaller meg drømmedama og ønsker familie etc med meg og egt savner eksen. Han har behandlet meg hårreisende dårlig og slemt noen ganger, og jeg tenker at jeg fortjener bedre enn han. Jeg har utseendet med meg, det har ikke eksen hans, så skjønner ikke hvorfor han ikke tenner på meg. Han høres ut som et mareritt . Kvinn deg opp å finn deg en som funker . Du må da skjønne at du fortjener bedre ? 1 1
Maleficenta Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Sånn44 skrev (1 time siden): Har vært sammen med kjæresten i 1 år, vi er et par på 30 og 44. Det har vært en del utfordringer fra tidlig i forholdet og nå som gjør at jeg har lyst til å gjøre det slutt, fordi han aldri klarer å si sannheten til meg, lyver mye, kommuniserer ikke og ønsker ikke å løse problemene. Han har et stort sinneproblem også der han har kalt meg stygge og forferdelige ting tidligere og var fysisk voldelig en gang mot meg. Han har skreket mye og klikket for ingenting sånn at jeg har blitt redd. Vært veldig kontrollerende og hatt skyhøye forventninger til meg, mens han selv furter og blir selvmedlidende så fort jeg stiller krav til han. Han snakker ofte ganske stygt og nedlatende om andre mennesker, oppfører seg som om han er 14 snarere enn 44 i språket og jeg er mye flau, han har ADHD. Han har også høye tanker om seg selv, mens alle andre er svette eller tapere. Alle liker han og synes han er så flott, jeg kan ikke ringe til noen eller snakke med noen om åssen jeg har det, fordi alle starter samtalen med hvor flott han er og hvor heldig jeg er. foreldrene vet åssen han er og de bor over og hører ting veldig lett. De har hørt at han har skreket/ blitt voldelig uten å foreta seg noe eller ringe politi eller kaste han ut. Nå er det lenge siden han klikket sist, den siste gangen var da han holdt meg nede i sofaen og nesten dro istykker armen min så den ble vond og med blåmerker. Ellers er han ofte sur og negativ, og blir sur for alt og tåler ingenting. Han har også masse vondter og helseplager jeg tror han bare finner opp for å få sympati og være i sentrum hele tiden. Eller fordi han mest sannsynlig ruser seg bak ryggen min og kjøper av dama til kompisen. Han er også veldig belærende og hakkete og kritiserer mye. Når det kommer til sex, så er han sjeldent kåt og tar aldri initiativ, og når vi har det er det rett på sak så det blir vondt for meg og det er ganske tydlig som jeg oppfatter det at han ikke virker særlig tiltrukket av meg. Vi har hatt ganske kjedelig og lite sex iløpet av hele forholdet og ikke sånn som det skal være når man er forelsket og vært sammen i et år. Han har aldri hatt bilder av meg, før jeg måtte mase på han om det. Eller bilder av oss og turene vi dro på. Men nakenbilder av eksen og underlivsbilder av henne hadde han langt ut i forholdet til jeg slettet de. Og hun ringte han for noen dager siden, han har også tatt vare på perverse/ seksuelle brev fra henne som jeg også kastet. Han klår/tafser aldri og vi koser/kysser nesten aldri på sofaen lenger og ligger i hver vår ende. Bare når vi er sammen med andre så blir han sykelig sjalu/sint når han ikke er i sentrum hele tiden/ jeg vier oppmerksomheten annet sted, og da skal han ta på meg og holde rundt meg og vise hvor «flott» vi har det. Han virker bare ikke interessert i meg/livet mitt/kroppen min/ helsa mi etc. Han vil aldri være hos meg i leiligheten min, alltid jeg som er hos han. Han er alltid blakk etter lønning og det er aldri mat her, mm jeg kjøper og har ikke forklart meg hvorfor det er sånn og vi snakker aldri om penger eller åssen ting skal fordeles. Han forventer at jeg bare skal legge ut når han trenger enda jeg går på aap og har nok med mitt. Er mange ganger vi går på butikken og han skal ha noe og det blir avvist og jeg bare må punge ut. Det går aldri andre veien når jeg trenger noe. Han syter veldig fort når ting ikke går hans vei og klager på at jeg ikke elsker han etc, når jeg gjør alt og han gjør ingenting lenger som husarbeid etc. Han stiller høye krav som han ikke innfrir selv. Føler bare at han har utnyttet meg hele tiden og ikke egentlig elsker meg, enda han kaller meg drømmedama og ønsker familie etc med meg og egt savner eksen. Han har behandlet meg hårreisende dårlig og slemt noen ganger, og jeg tenker at jeg fortjener bedre enn han. Jeg har utseendet med meg, det har ikke eksen hans, så skjønner ikke hvorfor han ikke tenner på meg. Det som er feil er at du fortsatt gidder å være sammen med denne mannen... 3 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 Husk å få med deg alt så du slipper gråtingen hans fordi du må hente et par ting Anonymkode: 838df...b59 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 Feilen er at du ikke respekterer deg selv nok til å gå. Du godtar atferden hans og viser at det er helt ok å behandle deg på denne måten. Anonymkode: e2258...894 2 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 9 minutter siden, NiceOrNothing said: Han høres ut som et mareritt . Kvinn deg opp å finn deg en som funker . Du må da skjønne at du fortjener bedre ? Jeg foreslår at TS først og fremst finner seg selv og sin egenverdi. Først da kan hun finne en mann som funker. Anonymkode: 5cc32...c20 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 Eneste feilen med deg er at du ikke skjønner at hans oppførsel ikke er din feil og at han ikke er bra for deg. Kjære deg, vær så snill før han blir værre få han ut. For å være mer tydelig, det er han som er feil ikke du Anonymkode: 263f6...8dc 3 2
NiceOrNothing Skrevet 14. oktober 2022 #11 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg foreslår at TS først og fremst finner seg selv og sin egenverdi. Først da kan hun finne en mann som funker. Anonymkode: 5cc32...c20 Word ☝️👏👏 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #12 Skrevet 14. oktober 2022 Hvorfor i alle dager er du sammen med dette monsteret? Bestem deg idag for at du gjør det slutt og finn deg et eget sted å bo eller kast han ut nå. Du blir ødelagt av et forhold som ditt. Anonymkode: 32fe5...013 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #14 Skrevet 14. oktober 2022 Du skjønner ikke hva som er feil? Han er psykisk og fysisk voldelig! Problemet er ikke at du ikke er verdt å tenne på men at han mishandler deg! Anonymkode: 3ed0c...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #15 Skrevet 14. oktober 2022 Han er voldelig mot deg og viser absolutt ingen tegn til å være glad i deg? Han er feilen. Ingen har rett til å behandle andre slik. Anonymkode: 6ed23...f52 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #16 Skrevet 14. oktober 2022 Sånn44 skrev (5 timer siden): Har vært sammen med kjæresten i 1 år, vi er et par på 30 og 44. Det har vært en del utfordringer fra tidlig i forholdet og nå som gjør at jeg har lyst til å gjøre det slutt, fordi han aldri klarer å si sannheten til meg, lyver mye, kommuniserer ikke og ønsker ikke å løse problemene. Han har et stort sinneproblem også der han har kalt meg stygge og forferdelige ting tidligere og var fysisk voldelig en gang mot meg. Han har skreket mye og klikket for ingenting sånn at jeg har blitt redd. Vært veldig kontrollerende og hatt skyhøye forventninger til meg, mens han selv furter og blir selvmedlidende så fort jeg stiller krav til han. Han snakker ofte ganske stygt og nedlatende om andre mennesker, oppfører seg som om han er 14 snarere enn 44 i språket og jeg er mye flau, han har ADHD. Han har også høye tanker om seg selv, mens alle andre er svette eller tapere. Alle liker han og synes han er så flott, jeg kan ikke ringe til noen eller snakke med noen om åssen jeg har det, fordi alle starter samtalen med hvor flott han er og hvor heldig jeg er. foreldrene vet åssen han er og de bor over og hører ting veldig lett. De har hørt at han har skreket/ blitt voldelig uten å foreta seg noe eller ringe politi eller kaste han ut. Nå er det lenge siden han klikket sist, den siste gangen var da han holdt meg nede i sofaen og nesten dro istykker armen min så den ble vond og med blåmerker. Ellers er han ofte sur og negativ, og blir sur for alt og tåler ingenting. Han har også masse vondter og helseplager jeg tror han bare finner opp for å få sympati og være i sentrum hele tiden. Eller fordi han mest sannsynlig ruser seg bak ryggen min og kjøper av dama til kompisen. Han er også veldig belærende og hakkete og kritiserer mye. Når det kommer til sex, så er han sjeldent kåt og tar aldri initiativ, og når vi har det er det rett på sak så det blir vondt for meg og det er ganske tydlig som jeg oppfatter det at han ikke virker særlig tiltrukket av meg. Vi har hatt ganske kjedelig og lite sex iløpet av hele forholdet og ikke sånn som det skal være når man er forelsket og vært sammen i et år. Han har aldri hatt bilder av meg, før jeg måtte mase på han om det. Eller bilder av oss og turene vi dro på. Men nakenbilder av eksen og underlivsbilder av henne hadde han langt ut i forholdet til jeg slettet de. Og hun ringte han for noen dager siden, han har også tatt vare på perverse/ seksuelle brev fra henne som jeg også kastet. Han klår/tafser aldri og vi koser/kysser nesten aldri på sofaen lenger og ligger i hver vår ende. Bare når vi er sammen med andre så blir han sykelig sjalu/sint når han ikke er i sentrum hele tiden/ jeg vier oppmerksomheten annet sted, og da skal han ta på meg og holde rundt meg og vise hvor «flott» vi har det. Han virker bare ikke interessert i meg/livet mitt/kroppen min/ helsa mi etc. Han vil aldri være hos meg i leiligheten min, alltid jeg som er hos han. Han er alltid blakk etter lønning og det er aldri mat her, mm jeg kjøper og har ikke forklart meg hvorfor det er sånn og vi snakker aldri om penger eller åssen ting skal fordeles. Han forventer at jeg bare skal legge ut når han trenger enda jeg går på aap og har nok med mitt. Er mange ganger vi går på butikken og han skal ha noe og det blir avvist og jeg bare må punge ut. Det går aldri andre veien når jeg trenger noe. Han syter veldig fort når ting ikke går hans vei og klager på at jeg ikke elsker han etc, når jeg gjør alt og han gjør ingenting lenger som husarbeid etc. Han stiller høye krav som han ikke innfrir selv. Føler bare at han har utnyttet meg hele tiden og ikke egentlig elsker meg, enda han kaller meg drømmedama og ønsker familie etc med meg og egt savner eksen. Han har behandlet meg hårreisende dårlig og slemt noen ganger, og jeg tenker at jeg fortjener bedre enn han. Jeg har utseendet med meg, det har ikke eksen hans, så skjønner ikke hvorfor han ikke tenner på meg. Er du glad i han? Ser du for deg å bli gammel sammen med han? Anonymkode: 93262...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå