AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn men jeg har tydeligvis et mønster da dette har skjedd 3 ganger nå. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg gjør det. Hver gang en mann får følelser for meg, blir intim og vil være sammen. Skyver jeg dem bort og gjør alt i min makt for at de skal holde seg unna meg. Friendzoner eller kutter kontakt avhengig av hvordan de tar det Momentet de går videre og får seg en kjæreste, innser jeg plutselig hvor perfekt denne mannen var for meg og blir trist for at jeg dyttet dem bort og ikke ga dem en sjanse. (Kan også si at når menn blir intime med meg så er det nesten som jeg går i forsvarsmodus, blir svett, hjertebank, osv. Nesten som jeg blir omfavnet av en frykt) Min første kjæreste utsatte med for mye psykisk vold og det kan nok forklare hvorfor jeg sliter litt med forhold. Men jeg forstår ikke hvorfor synet mitt på en mann forandrer seg i det de får seg en kjæreste. ... Anonymkode: ffa7f...25d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Du vil ha det du ikke kan få. Kanskje fordi det kjennes trygt da du ikke risikerer noe ettersom den du liker ikke er tilgjengelig. Anonymkode: 843bc...28f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Kanskje du har forholdsangst? Jeg har det, og kan kjenne meg litt igjen i hva du skriver. Men jeg har måttet jobbe meg gjennom frykten. Har funnet en herlig mann nå som vil meg bare vel, men klarer likevel ikke helt å slå fra meg tanken om at jeg må ha en rømningsvei 🤭 Men jeg vet innerst inne at jeg elsker han, og ønsker å være sammen med han. Det som har hjulpet meg er å bli mer bevisst på at jeg har forholdsangst, og litt grunnen til hvorfor jeg har det. Kanskje det hadde hjulpet deg? Det at du har opplevd psykisk vold tidligere kan godt ha en sammenheng med at du pusher vekk potensielle gode partnere for deg? Har du bearbeidet dette godt nok? Kanskje du trenger noen å prate med som kan hjelpe deg gjennom dette? Anonymkode: 71a87...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå