Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god oljerens (sminkefjerner) til fet hud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, trenger jeg en oljerens for fet hud som ikke forverrer kviseproblemer.. Jeg kikket litt på en fra Klairs, har noen erfaring med denne? :)

Hvis noen tilfeldigvis vil anbefale en god, dekkende foundation og concealer for en fet hudtype i samme slengen, blir jeg glad :)

Anonymkode: a53ee...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker den fra Klairs men bruker kremrens etter.   Hadde blitt dyrt om man skulle dobbeltrenset med denne.  Jeg må dobbeltrense da jeg bruker sminke hver dag. Hadde den ikke vært så dyr hadde jeg kjøpt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke så godt Klairs sin oljerens, følte ikke jeg klarte å vaske den helt vekk. Bruker nå Purito sin oljerens, veldig fornøyd med den. Huden min tåler den veldig godt, usikker på hvilken hudtype den passer best til. 

Anonymkode: 24ff2...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oljerens anbefaler jeg Ivy Aia cleansing oil på normal (den er både bra og billig, 72 kr for 120 ml) eller The Ordinary Squalane cleanser. 

Anonymkode: 2ef61...6b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med over, oljerensen fra Ivy aia er overraskende bra! Men bruk en skumrens etterpå (skumrensen til Ivy aia er ikke bra). Har dog hendt jeg har brukt kun oljerensen på morgenen, men når man bruker den til å fjerne sminke med så syntes jeg den er vanskeligere å vaske bort. Jeg har brukt oljerens fra klairs ( også bra), fra lush ( ga meg kviser med en gang og var umulig å vaske vekk ) samt banila ( også veldig god). Men prismessig er Ivy aia uslåelig i mine øyne. Den gjør jobben, er veldig god på huden, og gir meg ingen utbrudd.

Anonymkode: 33281...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Enig med over, oljerensen fra Ivy aia er overraskende bra! Men bruk en skumrens etterpå (skumrensen til Ivy aia er ikke bra). Har dog hendt jeg har brukt kun oljerensen på morgenen, men når man bruker den til å fjerne sminke med så syntes jeg den er vanskeligere å vaske bort. Jeg har brukt oljerens fra klairs ( også bra), fra lush ( ga meg kviser med en gang og var umulig å vaske vekk ) samt banila ( også veldig god). Men prismessig er Ivy aia uslåelig i mine øyne. Den gjør jobben, er veldig god på huden, og gir meg ingen utbrudd.

Anonymkode: 33281...123

Enig! Den fjerner sminke og solfaktor og gjør rett og slett det den skal gjøre. Man skal jo double cleanse når man bruker oljerens uansett, så ser ikke behovet for å kjøpe dyrere produkter. Den fra klairs tørket ut huden min, men den fra Ivy Aia ga meg ikke det problemet. Uslåelig pris også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...