Gå til innhold

Dem som har vært dumme nok å snoke på mobil, hvorfor gjorde dere det.

F... jeg snoket, men hvorfor gjorde jeg det?  

70 stemmer

1. 1. Hva var grunnen til at du snoket på mobilen til partneren

• Ønsket makt å kontroll
      3
    • Liker sånn generelt å snoke
      6
    • Hevn, partneren snoket på min
      0
    • Partneren sa jeg bare måte snoke
      5
    • Bekymringer rundt ting som ikke er utroskap
      5
    • Bekymringer kring utroskap
      18
    • Var nesten sikker på utroskap, men trengte et vanntett bevis
      22
    • Vet ikke helt, men var vel utrygg
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snoking på mobil. Kommer nye tråder nesten hver dag på KG der det er en del av tråden. Kommer gjerne harde utsagn. Men hvorfor har folk snoket?

Den overveldende majoriteten missliker snoking, men noen undersøkelser viser at man samtidig snoker i stort omfang.

Fint om dere snokere her på KG svarer på undersøkelsen. Å kom gjerne med deres snokehistorier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snoker for å være trygg på at typen ikke driver med noe fjas bak min rygg. Jeg har vært utsatt for nok dritt før og skadet. Synd at det skal gå utover ny partner, men orker ikke flere smeller.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har snokt en og annen gang. Vet ikke helt hvorfor, men sånn ble det. 

Snokte på eksen min sin mobil og så han hadde fått masse kosemeldinger fra titalls jenter. Ikke seksuelle, mer sånn "storbamseiethjerte"melding. Orket ikke ta det opp og gjorde det slutt et par måneder senere. Han gjorde meg uansett ikke lykkelig. 

Snokte på min nåværende manns mobil en gang for 12-13 år siden, tror ikke jeg var helt frisk da. Så sluttet jeg å snoke overhodet. Har ikke snokt på 12-13 år. 

Anonymkode: e9f2f...319

• Liker 2
Skrevet

Var sikker på utroskap, måtte bare ha det svart på hvitt. Synes ikke det var dumt av meg, fordi den utro nektet,og mente jeg var paranoid. Jeg var absolutt ikke det. 

Anonymkode: 1c305...a73

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var sikker på utroskap, måtte bare ha det svart på hvitt. Synes ikke det var dumt av meg, fordi den utro nektet,og mente jeg var paranoid. Jeg var absolutt ikke det. 

Det er dette som er greia. Hvis man går rundt og føler på at det er noe galt, men den andre nekter og en finner ikke noe håndfast... da forstår jeg at mange snoker. Man blir sprø av å ha en dårlig følelse men ingen måte å finne ut av det på.

Anonymkode: f2fae...c2c

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

det ringte på telefonen til typen min hele dagen, og han tok den aldri. når jeg logget meg inn hadde han 30 ubesvarte samtaler fra elskerinna.. jeg ringte opp igjen og fikk det bekreftet.

bye bye shit face.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Vet ikke om det går under "snoking", siden mannen både vet og godkjenner (og ser) at jeg gjør det. Men jeg leser meldingene hans fra familie og felles venner, fordi han har det med å gjøre avtaler på vegne av oss begge og glemme å fortelle meg det. Jeg leser ikke meldinger fra kompisene hans eller folk jeg ikke kjenner, for der er det jo ikke noe sånt. Jeg er så sikker som man kan bli på at han ikke er utro og har ikke noe behov for å sjekke det.

Anonymkode: b08fe...1fa

Skrevet

Hvis man snoker, så har man tapt. Da har man ikke tillit i forholdet og kan egentlig bare gå hver til sitt. 

Snoking er nedrig.

Anonymkode: 20474...329

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis man snoker, så har man tapt. Da har man ikke tillit i forholdet og kan egentlig bare gå hver til sitt. 

Snoking er nedrig.

Njæææ, er enig at det er dritt å gjøre, men for oss ble snokingen redningen. Jeg innrømte snok, og han tok noen grep på å ikke blant annet snakke med tidligere flamme og ha masse div bilder.. 

Nå har han gitt meg koden og lov til å sjekke telefonen om jeg vil, men vi fikk ryddet opp i en del tull den gangen og selvom jeg nå har «lov» har jeg ikke rørt mobilen hans på 4 år, og føler heller ikke et snev av behov for det! 

Anonymkode: 77c91...81c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Snoking er nedrig.

Tapet var er faktum da utroskap ble begått. Tilliten forsvinner som følge av den handlingen, fordi man merker at ting endres negativt.  Snokingen gav sinnsro. Vel anvendte sekunder.  

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tapet var er faktum da utroskap ble begått. Tilliten forsvinner som følge av den handlingen, fordi man merker at ting endres negativt.  Snokingen gav sinnsro. Vel anvendte sekunder.  

Så du snoket èn gang, fant ingenting og fikk sinnsro for resten av forholdet?

Eller måtte du snoke jevnlig for å se om det hadde kommet noe nytt?

Man kan fint være utro og slette meldingslogger, mailer osv. Så at man ikke finner noe sier egentlig ikke så mye. Man koker ned til at man må ha tillit. Har man ikke det, så bør man enten jobbe med å få det tilbake (noe som kan inkludere at man ser på hverandres telefoner, men da i åpenhet, ikke snoking) eller gå hvert til sitt.

• Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke helt om det er snorking, men jeg synes eksen min snakket i forkant mye med sin tidligere samboer. Snoket aldri i meldingene mellom dem, men fant masse nakenbilder av henne på telefonen hans og nærbilder av penetrering fra tiden de var sammen 🤢 må jo ha vært en grunn til at han ikke slettet dem. Jeg tror ikke han var utro fysisk, men kanskje mentalt 😑 de hadde felles barn, så måtte godta at de hadde mye kontakt.  

Anonymkode: 49844...e07

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke helt om det er snorking, men jeg synes eksen min snakket i forkant mye med sin tidligere samboer. Snoket aldri i meldingene mellom dem, men fant masse nakenbilder av henne på telefonen hans og nærbilder av penetrering fra tiden de var sammen 🤢 må jo ha vært en grunn til at han ikke slettet dem. Jeg tror ikke han var utro fysisk, men kanskje mentalt 😑 de hadde felles barn, så måtte godta at de hadde mye kontakt.  

Overkant* skulle det stå

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du så gjennom bildene hans uten at han var klar over det og hadde gitt sitt samtykke, så er det snoking.

Skrevet

Herregud! De fleste oppegående folk snoker som regel ikke for moro skyld. 

Jeg snoket på samboeren sin mobil og angrer ikke i det hele tatt. Fant ut at han hadde levd i en hemmelig sex verden bak ryggen min. 

Angre kun på at jeg ikke snoket før. 

Anonymkode: 6eca4...709

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

men hvordan kan du egentlig være "sikker" på utroskap fra partneren, FØR du faktisk hadde noe svart på hvitt? 

Anonymkode: d4247...810

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så du snoket èn gang, fant ingenting og fikk sinnsro for resten av forholdet?

Eller måtte du snoke jevnlig for å se om det hadde kommet noe nytt?

Man kan fint være utro og slette meldingslogger, mailer osv. Så at man ikke finner noe sier egentlig ikke så mye. Man koker ned til at man må ha tillit. Har man ikke det, så bør man enten jobbe med å få det tilbake (noe som kan inkludere at man ser på hverandres telefoner, men da i åpenhet, ikke snoking) eller gå hvert til sitt.

Snoket en gang. Fant plenty

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

men hvordan kan du egentlig være "sikker" på utroskap fra partneren, FØR du faktisk hadde noe svart på hvitt? 

Anonymkode: d4247...810

Fordi jeg kan tenke

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du så gjennom bildene hans uten at han var klar over det og hadde gitt sitt samtykke, så er det snoking.

Ja. Godt mulig. Men synes det er drøyere å lese igjennom meldinger. 

Skrevet

Det er jo virkelig ikke vanskelig å være utro eller skjule noe uten at en snokende partner finner noe. Noe så enkelt som en annen bruker på snap eller annen some. Det vil man ikke oppdage. Man kan også slette meldinger ol. 

Slutt å snok og fokuser heller på kommunikasjonen mellom dere.

Anonymkode: 58ea8...1d6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...