AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Vil gjerne kjøpe noe på finn, det er en stor flettet kurv, men selgeren sier at det holder med 69kr i frakt, sendes med postnord. Er ikke det 139kr der man får sporingsnummer sikrere? Eller bør jeg gå for det selgeren sier? Usikker da jeg ikke kjøper mye på finn som skal sendes, hva tror dere? Anonymkode: 46f64...0d3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Kjøper du gjennom finn får du sporingsnummer, de har kampanje nå med rimeligere frakt. Dette hvis du legger inn bud på annonsen Anonymkode: ed502...ee4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper du gjennom finn får du sporingsnummer, de har kampanje nå med rimeligere frakt. Dette hvis du legger inn bud på annonsen Anonymkode: ed502...ee4 Vedkommende skriver at jeg vippser også blir det sendt. Anonymkode: 46f64...0d3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg handler mye på Finn. Jeg ber som regel selger sende på billigste måte, men da regner jeg det jo også som mitt problem hvis noe skulle gå galt. Har aldri opplevd at noe ikke kommer fram, men tror alt har blitt sendt med Posten eller av og til med Helthjem. Hvis det er noe uerstattelig og viktig, betaler jeg heller ekstra for å få det med sporing. Hvis selger ikke har så lyst til å sende, går jeg for det selger synes er minst stress. Regner med at du betaler frakt, så om du føler deg tryggere med sporing kan du vel bare be om å få det? Anonymkode: 994c0...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå