AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Del Skrevet 14. oktober 2022 Hei! Det finnes så lite informasjon om yrket. Jeg er lærer med master i spesialpedagogikk. Hvordan kan jeg jobbe meg mot å bli spesialist i klinisk pedagogikk? Jeg vet jeg må få jobb i BUP først, men hvilke type jobber er dette? Er det mulig å bli ansatt direkte i stilling hvor spesialisering tilbys? Anonymkode: d8fa6...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Del Skrevet 14. oktober 2022 Dette lurer jeg også på 😅😊 Anonymkode: 06fb0...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Del Skrevet 15. oktober 2022 Ingen? Anonymkode: d8fa6...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Del Skrevet 19. oktober 2022 Dytt Anonymkode: d8fa6...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg lurer også på dette Anonymkode: f97e1...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hei! jeg er straks ferdig spesialist 😊 Spesialiseringen tar du på RBUP og det er arbeidsgiver som melder deg på og betaler for studie. For å gå spesialiseringen er det et krav om minst 50% klinisk arbeid ved siden av og veiledning av en spesialist i klinisk pedagogikk. Jeg fikk jobb i BUP med stillingstittel pedagog. Er behandler på lik linje som alle andre, eneste jeg ikke gjør er akuttvurderinger (suicid). Men jeg hadde mange års erfaring fra PPT og hadde dermed tekstkompetanse, men det har kanskje du også med master i spes.ped? Anonymkode: d5b73...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Del Skrevet 27. oktober 2022 Testkompetanse skulle det selvfølgelig stå 😅😊 Anonymkode: d5b73...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Del Skrevet 28. oktober 2022 Kan jeg spørre hva man spesifikt jobber med som spesialist i klinisk pedagogikk? 🙂 Anonymkode: adf73...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan jeg spørre hva man spesifikt jobber med som spesialist i klinisk pedagogikk? 🙂 Anonymkode: adf73...8e5 Jeg jobber som behandler i BUP. Har da både terapi og utredning 😊 Anonymkode: d5b73...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå