AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg sliter med med ekstrem stølhet hver gang (ja, hver gang) jeg trener. Trener styrke og mobilitet 1-2 ganger i uka. Dette er ikke hard trening på noen som helst måte, men likvel får jeg så sterke smerter i lårene. Har problemer med å gå og å reise meg opp/sette meg ned. Urinen er normal og har ikke tenkt over hevelse tidligere, men i dag ser jeg hevelse over kneet på begge bein kun når jeg står. Har lagt på meg 2 kg og er ekstremt trøtt med lett hodepine. Ellers føler jeg meg ok. Er jeg bare uheldig å blir veldig støl alltid eller kan det være noe annet? Anonymkode: c3d50...38d
Purple_Pixiedust Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Du får jo ikke rabdomyolyse hver gang du trener. Det må være noe annet. Jeg har hatt det i ene rumpeballen og jeg klarte ikke å gå. Måtte bruke krykker og var skikkelig hoven. Blodprøver bekreftet tilstanden. Det er tre år siden og muskelen er fortsatt mindre elastisk, men har ikke fått tilbakefall. Er du usikker bør du dra til legen. Endret 14. oktober 2022 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Du får jo ikke rabdomyolyse hver gang du trener. Det må være noe annet. Jeg har hatt det i ene rumpeballen og jeg klarte ikke å gå. Måtte bruke krykker og var skikkelig hoven. Blodprøver bekreftet tilstanden. Det er tre år siden og muskelen er fortsatt mindre elastisk, men har ikke fått tilbakefall. Er du usikker bør du dra til legen. Jeg tror ikke jeg får det hver gang jeg trener. Men jeg sliter med ekstrem stølhet hver gang. Denne gangen er det annerledes da jeg har hovnet opp itillegg. Men etter noen øvelser så ser jeg det letter ved bevegelse så regner med det bare er stølhet denne gangen også. Anonymkode: c3d50...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå