Teardrop Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg er alltid varm, alltid! Jeg setter ned gradene hjemme og i bilen, tar av meg sokker, kaster genseren, går i tskjorte en stund etter alle andre begynner å kle på seg. Bruker vindjakke store deler av vinteren. meeeen, Nå har jeg begynt å fryse, kler på meg og bruker pledd. Er egentlig veldig deilig å ikke være så varm hele tiden, men hvorfor er det slik? Flere som opplevde dette i sin graviditet? Hvor lenge varer det evt? Er det et hint/kjærringråd som vil si noe om hva som er der inne? Jente, gutt, en eller fler? Feks? Må si det er utrolig uvvant å småfryse.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg var motsatt, ble unormalt varm etter positiv test. Anonymkode: 708bd...05c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg fikk feber-følelse i dagene før positiv test, før jeg visste jeg var gravid. Laget tråd om det her inne også husker jeg. Frøs masse. Anonymkode: 8a6d5...103
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg la meg under to synes hver dag etter jobb i starten, og hakket tenner. Ikke feber, bare kald og sliten. Nå i uke 35 er jeg stort sett varm hele tida😂 Anonymkode: cd21a...b11
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg la meg under to synes hver dag etter jobb i starten, og hakket tenner. Ikke feber, bare kald og sliten. Nå i uke 35 er jeg stort sett varm hele tida😂 Anonymkode: cd21a...b11 Under to dyner* Anonymkode: cd21a...b11
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Ja jeg er varm av meg alltid. Første tegn i begge graviditetene var at jeg begynte å fryse. Anonymkode: 847a5...08a 1
Anononyma Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg er som deg! Jeg er den som alltid setter opp full gjennomtrekk om det er sommer eller vinter. Går rundt i t-skjorte når andre hutrer i ullgenser og lager kjøleskap med ac’en i bilen. Jeg ble også så frossen i starten av graviditeten! De rundt meg skjønte jo ingenting når jeg plutselig satt og hutret i ullgenser og beordret alle vinduer lukket 😂 Det var kortvarig morro, varte noen få uker i første trimester før jeg senere ble overopphetet og vel så det!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Ja. Frøs hele 1 trimester. Følte meg syk og jævlig. Anonymkode: 55fd8...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå