AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Nylig hatt samlivsbrudd og har et barn. Jeg har prøvd noen av de appene, men etter en uke ble jeg lei. Det føltes dumt å velge bort menn pga. utseende, og jeg vil heller date den "gammeldagse måten". Så, tips på ting/hobbyer jeg kan gjøre for å bli kjent med menn? Hilsen k29 Anonymkode: 8f340...33c 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Overalt så lenge du er utenfor huset ditt. Anonymkode: 694a8...7fe
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overalt så lenge du er utenfor huset ditt. Anonymkode: 694a8...7fe nei sier du det😅 Anonymkode: 8f340...33c
exictence Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Gå på dansekurs, tegnekurs, malekurs, bruke apper og finne en mann og spør om dere skal date som på den gammeldagse måten.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Nei kan ikke gi deg tips på ting og hobbyer FOR å bli kjent med menn. man må gå på sånne ting fordi man er interessert i det og ikke med mål om å sjekke opp noen, da gjennomskues man med en gang. Begynn på noe du liker også etter en stund kanskje du blir kjent med noen der og se på det som en bonus om du skulle finne tonen med noen. Anonymkode: 55a5c...445 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 Menn er tilnærmelige overalt. Anonymkode: 70507...3f6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 Brettspill, kampsport, hifi, bil, båt, jakt? Kunstnermiljøet har som regel bra kjønnsfordelig. Hva slags mann vil du ha? Dans, strikking, hest og katt er kvinnehobbyer, så er nok vanskeligere å møte menn der. Anonymkode: 75c75...4bc
GrønnNellik68 Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nylig hatt samlivsbrudd og har et barn. Jeg har prøvd noen av de appene, men etter en uke ble jeg lei. Det føltes dumt å velge bort menn pga. utseende, og jeg vil heller date den "gammeldagse måten". Så, tips på ting/hobbyer jeg kan gjøre for å bli kjent med menn? Hilsen k29 Anonymkode: 8f340...33c Start å kjør taxi. Mannsdominert 🤘🎉😛 1
Gjest Made4u Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg ser andre menn stort sett over alt og på nær sagt alle arenaer, regner da også med at du kan møte dem over alt. Så benytte ytterdøren, du møter ingen av dem om du sitter hjemme i alle fall. Om du smiler til dem du møter og virker litt imøtekommende, da skal du se at noen vil forsøke å oppnå kontakt også. Tenker at når du er alene med barn nå, la besteforeldrene passe barn(a) til tider. Med småbarn på slep vil jo hannkjønn tenke at "hun der er opptatt og uaktuell" (du laget jo ikke barnet alene), det medfører at du ikke får like mye oppmerksomhet. Ikke fordi menn misliker barn, men fordi de anser deg i et forhold med barnefaren. Så møte verden alene til tider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå