Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vognpose har dere, og er dere fornøyd?

Trenger jeg pose til bilstolen? 

Har veldig lyst på voksi urban. Men blir den for varm? Hva er forskjellen på den og city? 

Anonymkode: 1b72f...6d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er vinteren hos dere?

Her er det bikkjekaldt, kan fint være -20 om morgenen på det verste. Vi har easygrow nature og er veldig fornøyd med den.

Vi har også bilstolpose fra reflex. Brukes når jeg må ha ungen i min bil siden den bruker hundre år på å bli varm, kan ikke la bilen stå på tomgang i en halvtime bare for å få en lunk i den, andre syns det er greit å bruke en liten dyne eller ullpledd i bilen (smak og behag). 

Anonymkode: ca90f...b11

Skrevet

Har en bilstolpose som jeg tenker vi kommer til å bruke i vogna i starten også☺️

Anonymkode: 656da...549

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan er vinteren hos dere?

Her er det bikkjekaldt, kan fint være -20 om morgenen på det verste. Vi har easygrow nature og er veldig fornøyd med den.

Vi har også bilstolpose fra reflex. Brukes når jeg må ha ungen i min bil siden den bruker hundre år på å bli varm, kan ikke la bilen stå på tomgang i en halvtime bare for å få en lunk i den, andre syns det er greit å bruke en liten dyne eller ullpledd i bilen (smak og behag). 

Ikke så kaldt her! Rundt -7-8 når det er veldig kaldt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke så kaldt her! Rundt -7-8 når det er veldig kaldt!

Om du har bil som varmes relativt raskt så hadde jeg ikke tatt meg bryet med bilstolpose, å de fleste biler klarer fint å varme seg fort opp når det ikke er kaldere enn det der 😛 

ha heller et pledd eller noe over ungen 

Skrevet

Vi bruker voksi urban og er fornøyd. Den er såpass stor at baby blir ikke veldig varm nedi, var vår erfaring. Likte også konseptet med glidelås i sidene, selv om glidelåsene var grusomme. 

Bilstolpose hadde vi, litt delt om det egentlig var nødvendig. Bilstolen stod alltid inne, slik at den alltid var varm, og med påkledd baby og teppe ble det stort sett nok. 

Anonymkode: 151f6...d0b

• Nyttig 1
Skrevet

Her jeg bor blir det rundt -10, -13-14 på de kaldeste dagene på vinteren. Mitt barn har en vognpose i lammeskinn, heter Nordlys. Anbefaler virkelig den og den er ikke veldig dyr heller. Bilstolpose har vi ikke helt sett nødvendigheten av, så det har vi ikke. Vi har bare brukt ullklær og ullpledd når vi går ut til bilen. Den er relativt ny og varmer seg opp raskt. 

Anonymkode: 600b7...c3b

Skrevet

Her har vi brukt bilstolpose :) Er ikke anbefalt med for mye klær i bilstolen pga sikkerhet så jeg pleier alltid å ta av jakka på barnet når hun settes inn i bilstolen, har ullpledd liggende som ho får over seg istede nå som hu er for stor til bilstolpose :)   

Anonymkode: a6167...738

Skrevet

Har en Voksi Move bilstolpose. Elsker den. Trenger ikke kle på baby når vi skal ut. Bare oppi bilstolen med posen oppi og lukker igjen.

Men jeg er mye rundt og farter og drar med denne babyen i bilstolen hele tiden. Så den er virkelig gull verdt!

Jeg liker Voksi city mer enn urban. Største forskjellen er vel hvordan glidelåsene er. Og det blir jo smak og behag

Skrevet

Vi har kjøpt yngri (barnas hus eget merke) med forlenger. Den er i dun og virker veldig god og varm 😁

Skrevet
Kakaoen skrev (18 timer siden):

Har en Voksi Move bilstolpose. Elsker den. Trenger ikke kle på baby når vi skal ut. Bare oppi bilstolen med posen oppi og lukker igjen.

Men jeg er mye rundt og farter og drar med denne babyen i bilstolen hele tiden. Så den er virkelig gull verdt!

Jeg liker Voksi city mer enn urban. Største forskjellen er vel hvordan glidelåsene er. Og det blir jo smak og behag

Har du bare typ body og strømpebukse på da? Jeg er så usikker på om jeg bare kan ha henne oppi med det på, eller om jeg bør hive på en tynn strikkejakke feks🙈

til ts: jeg har easygrow ferd mini. Hvis babyen din er liten så går det fint an å bruke bilstolposen i bagdelen på vogna og😊 vi bruker den begge steder og er glad jeg ikkje kjøpte vognpose i tillegg

Anonymkode: a38a2...d8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du bare typ body og strømpebukse på da? Jeg er så usikker på om jeg bare kan ha henne oppi med det på, eller om jeg bør hive på en tynn strikkejakke feks🙈

til ts: jeg har easygrow ferd mini. Hvis babyen din er liten så går det fint an å bruke bilstolposen i bagdelen på vogna og😊 vi bruker den begge steder og er glad jeg ikkje kjøpte vognpose i tillegg

Anonymkode: a38a2...d8e

Jepp. Body og strømpebukse/bukse. Om jeg tar på noe mer så blir han kokt. Tar på en lue når vi er ute da.

Har ofte med en strikkajakke eller strikka dress dersom jeg tror han må tas opp i løpet av ærendet. Men som regel sover han som en stein i bilstolen 😃

Blir det mange minus ute tar jeg nok på han en strikkajakke. 🙂

Skrevet

Jeg kjøpte voksi Explore i går.  Håper den er varm nok om vinteren? Synes den virket så tynn da jeg tok den ut og la den i vogna😳 vurderer nesten å bytte den til urban. Men vi har ikke såå kald vinter. Holder det med ullklær og den når det blir kaldt?? 🤷🏼‍♀️ teppe over? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøpte voksi Explore i går.  Håper den er varm nok om vinteren? Synes den virket så tynn da jeg tok den ut og la den i vogna😳 vurderer nesten å bytte den til urban. Men vi har ikke såå kald vinter. Holder det med ullklær og den når det blir kaldt?? 🤷🏼‍♀️ teppe over? 

Du burde også ha saueskinn under for å isolere fra bakken🥰

Skrevet
Newgirll skrev (23 minutter siden):

Du burde også ha saueskinn under for å isolere fra bakken🥰

Hadde jeg ikke trengt det om jeg hadde kjøpt urban?😅

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er førstegangsgravid så har kun erfaring fra jobb i barnehagen. Men da anbefalte vi alle foreldre - uansett hvilken pose- å ha saueskinn eller ull under 😁

edit: vi har utrolig kalde vintere her. Ned i -25 grader

Endret av Newgirll
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Saueskinn under er gull uansett ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

I gangen hos hos blir det kaldt siden vi ikke har på mye varme der, så hos oss er det gull verdt med underlag i vognen. Syns begge deler er greit å ha. 

Anonymkode: 600b7...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...