tauglede Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg har en sub som ofte blir bundet av meg, og jeg har fått dilla på puppebondage. binde de store nydelige puppene opp og ut så de virkelig strutter. så setter jeg på brystklemmer på dem, og hun forteller at hun blir så utrolig følsom at hun nesten kommer av dette her. så nå har jeg blitt veldig nysgjerrig på brystorgasme. har vært sammen med kvinner før som har fått dette av berøring over tid, og det facinerer meg veldig. noen kvinner her som har opplevd å få orgasme med enten puppe-massasje eller annen berøring eller kos på puppene?
Bergenseren_47 Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 tauglede skrev (8 timer siden): Jeg har en sub som ofte blir bundet av meg, og jeg har fått dilla på puppebondage. binde de store nydelige puppene opp og ut så de virkelig strutter. så setter jeg på brystklemmer på dem, og hun forteller at hun blir så utrolig følsom at hun nesten kommer av dette her. så nå har jeg blitt veldig nysgjerrig på brystorgasme. har vært sammen med kvinner før som har fått dette av berøring over tid, og det facinerer meg veldig. noen kvinner her som har opplevd å få orgasme med enten puppe-massasje eller annen berøring eller kos på puppene? Enig med deg. Dette har jeg gjort en del og syns det er veldig pirrende. Brystorgasme har jeg dog ikke opplevd eller hørt om.😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå