AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Dette er så flaut å spørre om.. Hvordan ta initiativ til sex? 🙈 Jeg sliter sånn med å starte moroa.. Mannen min har trang forhud og jeg føler at uansett hvordan jeg tar på han så blir det "feil". Det må liksom en spesiell teknikk til for å dra forhuden bakover. Suging blir liksom litt for brått på.. Eller? Synes liksom alt blir rart uansett hvordan det gjøres. Og jeg har tidligere ikke pleid å ta så mye initiativ. Ble misbrukt i mange år som barn, så det har gjort det veldig vanskelig å vise lyst. Er også redd for å bli avvist.. Har de siste månedene tatt mer på han enn tidligere - etter at han har tatt initiativ. Men nå vil jeg ta mer initiativ selv. Er lei av å føle meg bundet. Mannen min fortjener å føle seg begjæret.. Men hvordan gjøre det? Har dere noen hete tips? Syns det blir for dumt å spørre mannen nå etter 20 år liksom.. Vil heller overraske han spontant Anonymkode: c199b...8e2 1
Maestro Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Overraske med pent/sexy undertøy. Alltid slått an hos mine partnere 🤭 Sett deg oppå han, tafse/kline Berør skrittet utenpå buksa hans når dere eks ser film? Spør om dere skal dusje sammen
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Hvorfor vil du gå rett på penis for å ta initiativ til sex? Og du er jo ikke nødt til å dra forhuden tilbake uansett. Anonymkode: 22b0c...1a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg går aldri rett i buksa. Kysser, tar på lår og brystkasse, setter meg oppå ham, gnir meg mot ham, beveger meg nærmere og nærmere skrittet. Jeg pleier ikke å helt under buksa før jeg har fått positiv respons, og da går liksom resten av seg selv. Dessuten tar jeg aldri forhuden bakover på min mann, for han liker ikke det. Det går fint an å runke mens forhuden fremdeles dekker mesteparten av penishodet. Anonymkode: 7b4a9...538
Blåjojo Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg tar initiativ til sex litt ulikt ut fra hvor og når.. Om vi ligger i senga begynner jeg bare å stryke på han. Gjerne bruke litt negler på lår, mage eller rygg siden han elsker det, før jeg går mer direkte mot underliv når jeg får positiv respons. Evt. så bare vrikker jeg meg inn mot han med baken. Bare å ligge naken sammen gjør at vi har lavere terskel for å søke mot hverandre i senga. Om vi er påkledd søker jeg hudkontakt ved å dra opp skjorta hans. Kysser, koser og gir uttrykk for hvor godt jeg synes det er. Men nå er mannen min ganske lett å tenne og jeg blir aldri avvist.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg har et spesielt smil som det ikke er tvil om hva jeg mener med det Anonymkode: 2f8ba...850 1
Gjest Warrior Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Du kan jo begynne med stryking/lett kyssing på nakken og lett kyssing på halsen, hviske han i øret om han er kåt/vil ha sex, så stryker du/kysser sakte nedover brystkassen, magen, stryker lett med fingrene på ryggen, nedover lårene, og så skrittet tilslutt. Det er mitt tips Sier han nei/avviser deg så stopper du. Alle kan få en dag de ikke har lyst av forskjellige grunner. Kan skje alle. Endret 14. oktober 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er så flaut å spørre om.. Hvordan ta initiativ til sex? 🙈 Jeg sliter sånn med å starte moroa.. Mannen min har trang forhud og jeg føler at uansett hvordan jeg tar på han så blir det "feil". Det må liksom en spesiell teknikk til for å dra forhuden bakover. Suging blir liksom litt for brått på.. Eller? Synes liksom alt blir rart uansett hvordan det gjøres. Og jeg har tidligere ikke pleid å ta så mye initiativ. Ble misbrukt i mange år som barn, så det har gjort det veldig vanskelig å vise lyst. Er også redd for å bli avvist.. Har de siste månedene tatt mer på han enn tidligere - etter at han har tatt initiativ. Men nå vil jeg ta mer initiativ selv. Er lei av å føle meg bundet. Mannen min fortjener å føle seg begjæret.. Men hvordan gjøre det? Har dere noen hete tips? Syns det blir for dumt å spørre mannen nå etter 20 år liksom.. Vil heller overraske han spontant Anonymkode: c199b...8e2 For dumt å spørre? Å spørre er jo det suverent beste. Da er det ingen tvil hos partneren din om at du vil ha sex, og du får et ja eller nei tilbake. Enklere kan det jo ikke gjøres. Anonymkode: f0c55...ccb 2
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Jeg tror ikke kvinner aner hvor deilig det er å høre: "Ååh guuu som jeg elsker deg.. jeg har såå lyst på deg, og jeg vil kjenne deg inni meg"🤪 Boff, så får jeg ståkuk.. ikke av hva du sa, men at hun mener det hun ønsker seg🥰 Endret 14. oktober 2022 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 Godt spørsmål, vet ikke helt hva jeg pleier å gjøre, har aldri tenkt over det 😅 Ofte har jeg et par uker i mnd hvor jeg er kåtest, og da skjønner han det 😅 Bare gnir meg inntil ham, tar på ham, stryker på ham under klærne, kysser på ham, holder rundt ham og koser. Går ikke nødvendigvis direkte på, bare kjærtegner ham generelt. Når vi legger oss krabber jeg bare inntil ham og begynner å ta på og kose med ham, så går resten av seg selv. Ikke tenk så mye, bare kos deg 😊 Anonymkode: 5914e...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg sliter med det samme. Men jeg koser veldig mye generelt. På magen osv osv. Og det forteller han ikke at jeg vil ha sex 😛 han sender hvertfall ikke noe ja eller nei av sånn kosing. Men på en annen side så skjønner han det når jeg snur meg og legger rompa mi helt inn til huden hans, også har jeg tydeligvis et vidt glimt i øyet og et smil som sier at jeg vil ha sex 😂 Men da er det fortsatt han som starter ass. Irriterende å ikke komme over den komfortsonen der. Blir irritert på meg sjøl. Jeg trenger å gjøre det ikke bare for han, men for min egen del så jeg tør å vise hva jeg vil mer og gi noe tilbake. Har mye å si for min selvfølelse. Er helt jævlig. Anonymkode: 50404...cbc
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg pleier generelt å spørre om vi skal kose/cuddle i sengen, ber han gjerne legge seg naken, så vi får hudkontakt. Penis mot rumpe hjelper også på da. Er i en periode selv hvor vi begge jobber med dette - å ta initiativ til kosing uten at det nødvendigvis ender opp med sex. Ellers er det jo helt greit å faktisk bare spørre, fortelle at du vil kose/ha sex. Anonymkode: 6d8bd...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #13 Skrevet 17. oktober 2022 Det er ikke dumt i det hele tatt, og så fint at du vil ta mer initiativ og få mannen din til å føle seg begjært! Her starter det bestandig antydende, jeg begynner å stryke eller kysse på ham litt langsommere og mer konsentrert. Hvis han holder på med noe kan jeg legge armene rundt ham bakfra og begynne å stryke ham på magen og rumpa, for eksempel, eller jeg stikker hånda under genseren hans hvis vi sitter i sofaen, eller jeg kysser ham lenge og gjør det tydelig at jeg gjerne kysser lenge. Det blir sex så godt som alltid da, for han er en lettantennelig type. Så kan man jo variere med litt stripping, direkte og frekke spørsmål osv, men jeg ser for meg at det er mest komfortabelt for deg å starte litt mykt? Og så vil jeg jo anbefale at dere snakker ordentlig sammen. Det er bare bra om du forteller ham det du skriver her, om han ikke allerede vet det. Anonymkode: bee79...55a
Fioljenta Skrevet 17. oktober 2022 #14 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg tror hvordan man bør ta initiativ avhenger av hvem man er og hva partneren liker. Hvordan liker du å ta initiativ? Hva er du mest komfortabel med? Begynn der. 😉 DU kan også spørre ham hva han liker. Altså, jeg skjønner at det kan bli litt kleint hvis dere ikke vanligvis spør hverandre om slikt, men tro meg sex blir mye bedre når man kan snakke om det også. 😉 Et forslag er å skifte på å spørre hverandre spørsmål. Dere kan enten finne på spørsmål selv eller hente noen fra en liste. Jeg har samlet mer enn 100 forskjellige spørsmål man kan stille hverandre om sex og sånt. Ideen er at dere bytter på å stille hverandre tilfeldige spørsmål. Du kan ganske enkelt bytte ut et av dine med «Hvordan liker du at jeg tar initiativ?».
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #15 Skrevet 17. oktober 2022 Du må rett og slett være direkte og spørre mannen din rett ut om han vil knulle. Anonymkode: 25fb1...5f8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 10.35): Dette er så flaut å spørre om.. Hvordan ta initiativ til sex? 🙈 Jeg sliter sånn med å starte moroa.. Mannen min har trang forhud og jeg føler at uansett hvordan jeg tar på han så blir det "feil". Det må liksom en spesiell teknikk til for å dra forhuden bakover. Suging blir liksom litt for brått på.. Eller? Synes liksom alt blir rart uansett hvordan det gjøres. Og jeg har tidligere ikke pleid å ta så mye initiativ. Ble misbrukt i mange år som barn, så det har gjort det veldig vanskelig å vise lyst. Er også redd for å bli avvist.. Har de siste månedene tatt mer på han enn tidligere - etter at han har tatt initiativ. Men nå vil jeg ta mer initiativ selv. Er lei av å føle meg bundet. Mannen min fortjener å føle seg begjæret.. Men hvordan gjøre det? Har dere noen hete tips? Syns det blir for dumt å spørre mannen nå etter 20 år liksom.. Vil heller overraske han spontant Anonymkode: c199b...8e2 Be han snakke med legen sin og få ordnet forhuden. Gjorde susen her! Anonymkode: 3a9be...d33
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #17 Skrevet 17. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du må rett og slett være direkte og spørre mannen din rett ut om han vil knulle. Anonymkode: 25fb1...5f8 Det enkle er det beste, TS. Dette er det du trenger å gjøre. Anonymkode: 8f742...61e
Embla Othea Skrevet 17. oktober 2022 #18 Skrevet 17. oktober 2022 Du må være direkte og spørre rett ut.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #19 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 10.39): Hvorfor vil du gå rett på penis for å ta initiativ til sex? Og du er jo ikke nødt til å dra forhuden tilbake uansett. Jeg tror jeg formulerte meg klønete.. Tenker sånn generelt etter litt kosing da.. Når man liksom skal komme seg videre om du skjønner. Mannen min ønsker seg nok at jeg skal ta litt styring. Men det er skikkelig vanskelig for meg, føler meg s Anonymkode: c199b...8e2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #20 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg formulerte meg klønete.. Tenker sånn generelt etter litt kosing da.. Når man liksom skal komme seg videre om du skjønner. Mannen min ønsker seg nok at jeg skal ta litt styring. Men det er skikkelig vanskelig for meg, føler meg s Anonymkode: c199b...8e2 Det ble veldig klønete da 🙈 Klarte å poste flr jeg var ferdig.. Skulle skrive at jeg føler meg såå klønete og lite sexy. Mannen min er lett antennelig og klager ikke.. Bare jeg som ønsker å sprite om en del, så han kan få litt mer spenning og kick i hverdagen. Ts Anonymkode: c199b...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå