Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk og mannen min er vekkreist. Har en baby på 11 mnd som har vært på overnatting hos sine besteforeldre i natt.  Jeg er fortsatt ordentlig syk og vurderer å la baby sove en natt til. Leser at man bør vente til 2 år før 2 overnattinger anbefales. Samtidig så føler jeg meg helt utslått og vet at det hadde vært veldig tungt å ta vare på baby alene nå. Orker ingenting vil bare ligge helt i ro.

Anonymkode: d23f3...1a7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er syk og mannen min er vekkreist. Har en baby på 11 mnd som har vært på overnatting hos sine besteforeldre i natt.  Jeg er fortsatt ordentlig syk og vurderer å la baby sove en natt til. Leser at man bør vente til 2 år før 2 overnattinger anbefales. Samtidig så føler jeg meg helt utslått og vet at det hadde vært veldig tungt å ta vare på baby alene nå. Orker ingenting vil bare ligge helt i ro.

Anonymkode: d23f3...1a7

Hvis babyen trives og har det bra med sine besteforeldre, så ser jeg ikke at det kan være noe problem at babyen blir en natt til. Så lenge også besteforeldrene orker det, og synes det er greit. 

Så får du et døgn til på å bli frisk.

God bedring  ❤️

• Liker 2
Skrevet

La baby være på overnatting med god samvittighet 🥰

Anonymkode: 1045e...d84

• Liker 1
Skrevet

Så lenge babyen kjenner besteforeldre bra nok, og også er trygg på besteforeldre går nok dette kjempefint.  Det er også mulig at akkurat nå så har nok baby det bedre hos de enn hos deg som er helt utslått, selv om mamma er best så klart.

Det som står på nettet er jo kun veiledning. Noen unger kan fint være borte fra foreldrene bare på dagtid i den alderen, og for noen andre er det ikke noen problem med 2 overnattinger. Enn må nesten se ann barnet, og vite om det er trygt på andre omsorgspersoner og ikke.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge babyen trives så skal du ikke ha dårlig samvittighet :) bra du har noen som kan passe når du er så dårlig 

Anonymkode: 235ea...fae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...