AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Si at dere som par møter et annet par/singel person og det virker som om partneren synes en av disse menneskene er attraktiv, men ikke nødvendigvis gjør noe «galt», hva gjør dere? Det kan være man merker det på en endring i kroppsspråk, man kjenner jo gjerne partneren sin så godt at man kan merke det. Vil dere prøve å finne måter slik at dere ikke blir så godt kjent, enten på en veldig direkte eller indirekte måte? Hva hvis det virker som om partneren virker ivrig på å bli bedre kjent og kommer med forslag til ting å finne på senere og kanskje virker litt vel «hjelpsom»? Anonymkode: fb64f...a4f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg hadde vel spurt han rett ut. "Begynner du å bli forelska, eller har du bare lyst på trekant?" Så kan vi ta samtalen derfra. Anonymkode: b2d3d...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Prat med partneren din om det eller unngå å bli bedre kjent. Anonymkode: 5e0b5...ba2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Hadde spurt ham om hvorfor han er så opptatt av å bli kjent med akkurat denne. Si at du blir usikker og synes det er litt ubehagelig. Selv liker jeg ikke å være sammen med noen som ikke kjenner seg selv godt nok til å legge merke til at de er interessert/synes noen er attraktiv uten å reflektere over det og trygge kjæresten sin. Hender jeg møter kompiser av kjæresten og tenker WOW, men jeg initierer ikke MER kontakt med denne utover å være høflig og interessert som jeg er med alle vennene hans. Og jeg sørger alltid for å vise at jeg er mest interessert i typen. Jeg vet jo at han også kan bli usikker. Anonymkode: ce4cb...59a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg hadde spurt: hei, jeg ser du liker å prate så godt med Marie, hva er det dere har til felles? Merk: ikke med angripende, men med spørrende tonefall. Anonymkode: c7836...375
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Si at dere som par møter et annet par/singel person og det virker som om partneren synes en av disse menneskene er attraktiv, men ikke nødvendigvis gjør noe «galt», hva gjør dere? Det kan være man merker det på en endring i kroppsspråk, man kjenner jo gjerne partneren sin så godt at man kan merke det. Vil dere prøve å finne måter slik at dere ikke blir så godt kjent, enten på en veldig direkte eller indirekte måte? Hva hvis det virker som om partneren virker ivrig på å bli bedre kjent og kommer med forslag til ting å finne på senere og kanskje virker litt vel «hjelpsom»? Anonymkode: fb64f...a4f En tid jeg ikke var så glad i meg selv, hadde jeg en kjæreste som flørtet med absolutt alt og alle om han var full. Vi var i det skeive miljøet, så han flørtet med alle kjønn. Ofte til det punktet at de han flørtet med pekte på meg og sa "dama di er jo rett der". Jeg kan ikke skjønne at jeg godtok det. Nå er jeg i alle fall veldig årvåken ovenfor sånne ting, og ville aldri godtatt det. Ingen kan styre hvem de synes er attraktive, men man kan faktisk ta seg selv i ugunstig kroppspråk, annerledes behandling, og så videre. Et voksent, utviklet menneske klarer dette. En umoden person klarer ikke. Jeg kjører ikke "dump ham!"-toget nå, men hvis partneren din er såpass frekk/har såpass lite selvinnsikt at han tydelig flørter (for jo, det er flørting om man endrer seg i møte med attraktive folk), da ville jeg gitt ham EN sjanse til å ta seg sammen, deretter vurdert hva alternativene mine var. Anonymkode: d9f29...337
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 Spør han rett ut om han er ekstra interessert i hen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 Da trekker jeg meg vekk. Jeg konkurrerer ikke med noen. Anonymkode: 9a503...f83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå