AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Skrevet 14. oktober 2022 Hunden min skrek da jeg skulle klappe den i dag tidlig. Det har han aldri gjort før. Hund på 8 år, påvist patella for lenge siden. Kan det være patella? Sitter ikke det i knærne? Artrose kanskje? Skal selvfølgelig bestille time til veterinær, men vil gjerne høre erfaringer/råd. Han har fått en smertestillende. Anonymkode: 708c7...3ae
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Skrevet 14. oktober 2022 Det kan også være en form for vannhale eller prolaps. Min avdøde dachs har hatt begge deler, og ved sistnevnte begynte han også å pipe da han gikk eller forsøkte å logre. Det var helt bakerst ved halen, og ikke veldig alvorlig, så det ble betennelsesdempende og smertestillende. Gikk veldig bra. En veterinær har mye bedre erfaring enn meg, og har helt sikkert vært borti det du nevner. Det trenger ikke være noe alvorlig, men det finner dere ut av😊 Anonymkode: d7586...0c2
Troyamin Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Ta mr. Finner de ingenting der, send videre til kiropraktor. Mulig låsning som ikke kan sees på bilder. Patella problematikk kan sette seg andre steder i kroppen pga feil belastning. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Forkalkninger i ryggen Anonymkode: b88d9...a07
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Takk for svar. Han har fått time på tirsdag. Anonymkode: 708c7...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå