Gå til innhold

Press om å være med på utenlandstur med barnet fritidsaktivitet. Har ikke lyst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Korps har ofte en slik dyr jubileumstur hvert 10.år, men det er første gang jeg har hørt om slike priser som TS beskriver.

I de korpsene jeg har vært med i har slike turer blitt spart opp til over mange år, og egenandelen har vært langt lavere enn 8 000 kr for musikanten.

Den dyreste turen jeg har vært med på har kostet 3000 for musikantene, og 5 000 for øvrige familiemedlemmer.  (korpsfestival 5 dager ved Gardasjøen i Italia ), da hadde vi også mulighet til å utvide turen med ytterligere 5 dager for en billig penge.

Jeg har vært med på mange slike turer, både som spillende, og som forelder.  Det har vært mange opplevelser på godt og vondt, men alt i alt har det positive alltid overskygget det negative.

På slike turer er det ofte mye fritid der både voksne og barn kan gjøre det de selv ønsker, enten som familile, eller i gruppe med andre.

Anonymkode: ae581...e3f

Hm... skal tro om...

Jeg har vært med på en slik tur til Gardasjøen, hele familien reiste og vi kosa oss godt i dei 5 dagene vi var der. Korpset sponset deler av reisen, så dette var økonomisk overkommelig for en familie på 4.

Anonymkode: 9a4ea...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...