Gå til innhold

Folk likte meg når jeg var spiseforstyrret men ikke nå som jeg spiser og har det bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk likte meg før når jeg var spiseforstyrret og hadde det jævlig men nå som jeg har ett godt forhold til mat og er aktiv uten å tenke på vekt bare driver med hobby synes folk jeg er får feit. Høyt aktivitetsnivå å sunn mat men fortsatt. De fleste menn syntes ikke jeg var tynn når jeg var spiseforstyrret engang. Ble selv helt sjokkert når jeg så gamle bilder av hvor tynn jeg var får det så jo sykt ut i mine øyner. Synes det er rart at man ikke er bra nokk når man faktisk er friskest

Anonymkode: 6b845...2a1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det ikke er spiseforstyrrelsen som snakker og forteller deg at du har blitt tykk?

• Nyttig 2
Skrevet

Hva tror du er mest attraktivt av følgende:

- en (for) tynn dame som er umulig å spise et eneste måltid sammen med fordi hun enten ikke spiser, ikke kan spise det som serveres, som fryser hele tiden, som har null energi og aldri orker finne på noe, som man bekymrer seg for hele tiden osv.

Eller en normalvektig dame som har energi og greier å ta vare på seg selv?

Anonymkode: 16b81...606

• Nyttig 2
Skrevet
Tvillingsjel skrev (35 minutter siden):

Er du sikker på at det ikke er spiseforstyrrelsen som snakker og forteller deg at du har blitt tykk?

Ja jeg er sikker 

Skrevet

Hva er tegnene på at spiseforstyrrelse kommer tilbake? Sist jeg var spiseforstyrret tok det mange år før jeg merket det så merket ikke hvordan det startet. Spist usunt i det siste da så tviler.

Skrevet

Hvem er "folk"? Hvem er "de fleste menn" og hvordan har du greid å få svar på hva de fleste synes om kroppen din? Er dette egentlig snakk om et par surrehuer som prøver å såre deg? For dette høres ikke ut som noe folk eller menn flest ville tenkt eller sagt.

Anonymkode: 68931...49f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...