Gå til innhold

nå har jeg rota det til..igjen...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

for å gjøre en lang historie kort.

Jeg traff en fyr for noen måneder siden. Han virket da veldig intresert i meg.

Nå skal jeg treffe han igjen(bor langt fra hverandre(tromsø+oslo) og mens vi snakket kom vi innpå en annen dame.(som han snakker mye om)

Jeg spurte hvem det var og han sa det va en bra dame.Og så spurte jeg om det var noe " på gang" og da svarer han at han ikke vet, men at han tar det som det kommer.

:grine:

Hva er dette for noe??

spurte han om vi skulle treffes til helgen og da svarer han bare "vi får prøve på det!"

uff... er jeg overdramatisk..?

Grunnen til at jeg skriver at jeg har rota det til igjen er at jeg var egentlig ikke såå hypp på han de første månedene..det er først nå at jeg harskikkelig åpnet øynene. Og da er det selfølgelig en gammel eks også der som nettopp har blitt singel....

åhrr....jeg er lei meg i dag.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk lurven :klem:

uff...trodde ikke jeg var så gla i han-men det er vell sant som de fleste sier at" man vet ikke hva man har før man mister det".... :tristbla:

Jeg vurderer å ligge veldig lavt terrenget den neste uken og ike gi en lyd fra meg... så får han sikkert tenkt litt. Tror jeg er på grensen til å være for masete...

å guud.... ikke la dette OGSÅ gå galt... :grine:

men dere er enige at det er lurt og ikke vise så mye intresse de neste to ukene?

Hater sånt " spill" men jeg tror det blir nødvendig...jeg vil så gjerne at han skal bare være min... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

nei..jeg tror han blir redd i og med at jeg ikke kjenner han så veldig godt. jeg har vell foresten hintet veldig mye om det. sagt at han er fin og sånt... men han gir ingen respons. Bare "så hyggelig" og sånt! :forvirret:

Nei min slagplan er å kutte all kontakt me ha i 2 uker. Hvis han vil ha meg så får han gjøre noe for å få meg...

Og jeg har ennå ikke gytt en eneste lyd fra meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei min slagplan er å kutte all kontakt me ha i 2 uker. Hvis han vil ha meg så får han gjøre noe for å få meg...

O.O

Så du er interessert i en type, og møter konkurranse - og strategivalget ditt er, å BRYTE KONTAKT! >.< weeeee!

Nei dette synes jeg høres ut som tilnærma totalt idioti. Ikke det at jeg tror det er lurt å mase han i senk, men å gi klar melding om interesse og holde sånn passelig kontakt tror jeg i alle fall er lurt.

Endret av Ananas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh
jeg pleier også å rote i begynnelsen, men så ordner det seg til slutt likevel, ikke gi opp

Fint å observere lurvens svar.

Du oppklarer ofte en del ting...og da slipper jeg å lage en ny tråd om det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke logget inn nå

Vet du hva? Jeg kjenner meg godt igjen i deg.

Du sier selv, at dere har et type avstandsforhold? Hvor da du ikke har vist interesse i begynnelsen, sant?

For sånn hadde jeg det også (for inntill noen dager siden).

Jeg har også et type avstandsforhold på gang. Som enten går til H, eller veldig bra.

Jeg har hele tiden gitt sååå lite av meg selv til han. Har holdt tilbake alt, og kun ventet på at han skulle ta initiativ.

Vel...jeg ventet og ventet. Jeg også vurderte å bryte hele kontakten med han.

Men så slapp han bomben. Han ville ikke ha kontakt med meg. :overrasket:

Jeg ble helt sjokkert. For det var jo jeg som aldri hadde gitt av meg selv.

Som sagt så bestemte jeg meg for å være kostbar og late som om jeg var uinteressert (jepp...så umoden er jeg tydeligvis), men...jeg ombestemte meg.

I stedet snudde jeg helt på flisa og sa alt som det var.

fortalte han hvor mye jeg likte han...fortalte han hva jeg tenkte på... og jeg sluttet å spille kostbar.

Hva tror du skjedde? Jo... Nå er vi på gli igjen. Han ventet bare på meg.

det jeg vil si er: Ikke la sjangsen gå fra deg! Vil du ha han, så ta han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

takk for svarene..kjempegodt å høre andres erfaringer :)

Men, hun andre dama (som er en hadde hadde noe på gang med for ett år siden..ikke helt eks altså) er liksom så kul, og jeg er mer rolig og sjenert mens hun er så ekstremt blid og samme hva hun sier så er det morsomt! Og det vet jeg a han liker... så da blir jeg så usikker på meg selv og den dårlige selvtilitten min blir bare enda dårligere....

I tilegg forsto han at jeg var sjalu, og da blir det bare enda verre! :sur:

Jeg er skikkelig desperat nå...

Men har fremdeles ikke hørt fra han og det er ALLTID jeg som begynner. Jeg sa til og med til han jeg må vell snart ta hintet, og da sa han at det var ikke noe hint og ta akkurat...

Jeg tror han har fått "nok" av meg...rett& slett... :grine::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en vil vell alltid ha det en ikke kan få.....

tror det har noe med dette konkuranseinstinktet vårt!

hadde jeg vært deg hadde jeg roa'n ned et par hakk, og som du selv sier ikke gi så mye av deg selv-ennå!

Han merker fort om han savner deg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...