Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte kjæresten min på Tinder. Vi er godt voksne, har begge barn fra tidligere. Vet at han logget ut og avsluttet abonnement (han hadde sånn betaling) samtidig som meg. 

I dag, over et år senere, oppdaget jeg plutselig at han fortsatt har appen. Jeg ble skikkelig satt ut og lei meg, og spurte hvorfor. Han sa at man kan gå inn å se typ sånn 8-10 profiler som er rullerende (men at han ikke kan se mer enn det siden han ikke har konto der), og at han er veldig nysgjerrig på om hans ekskone dukker opp der. (Jeg er ikke noe bekymret for at han fortsatt har følelser for henne, han takler ikke dama). MEN dette skurrer heeelt for meg! Men vi bor i en by der jeg kjenner mange, og jeg vet at mine single venner hadde helt garantert gitt meg beskjed hvis de så han på Tinder. Så han har tydeligvis ikke en aktiv profil der, men hvorfor kan han se noen utvalgte? Og ikke minst; hvorfor i hel*%# skal han ha den i det hele tatt?! 

Noen som er mer kjent med Tinder og vet hvordan dette fungerer når man avslutter kontoen?!

Anonymkode: 5a143...a21

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han har avsluttet kontoen får han ikke sett noe som helst der. Du må jo ha en profil for å kunne se noen der.

Anonymkode: 7164e...e51

• Liker 14
Skrevet

Det er ikke sant at man kan se rullerende kontoer om man ikke har en konto selv. Han lyver

Anonymkode: 69660...e8e

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

For en ROTTE!!!! Tro meg, han har konto der. Han logger bare ut for å ikke bli tatt på fersken av deg (noe han egentlig allerede har blitt). Dessuten er det ikke sikkert han har bilder av seg der inne. Er flere som bare legger ut et random bilde som feks en svart bakgrunn og skriver at de ønsker uforpliktende sex og at bilder kan veksles på feks snap. 

Anonymkode: 0bbd4...f78

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvis han er venn med dine venner på sosiale medier så kan han blokke de ut fra tinder. Man kan blokke ut f.eks alle venner fra Facebook. Man kan ikke se noe rullerende uten en konto. Han virker jo ganske opptatt av ekskona når han sitter å blar på en dating app for å finne henne. 

Anonymkode: 70148...45a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg har sikkert 70 apper lagret på tlf som jeg ikke har bruk for. 🤷 de ligger der, jeg ser ikke på de, legger ikke merke til de, tenker ikke over det. Det hadde jeg ikke tenkt over en gang altså, men om han derimot har ett problem med å fjerne en app han ikke bruker om du spør om det så er det litt mer suspekt. Hadde ikke kostet meg en kalori å slette tinder app om typen ble brydd av at jeg hadde den.

Skrevet

Jeg hadde appen drit lenge selvom jeg hadde kjæreste. Sletta aldri brukeren heller 😂 Men! Glemte at jeg hadde appen 🙈 Men sletta når jeg så at både bruker og app var der. Samme gjorde daværende kjæreste, sletta appen etter lang tid for den ble glemt bort.

Skrevet

Han hadde aldri klart å blokka ut alle jeg kjenner. Men selvsagt, han kan ha en profil der uten bilde ja😨 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så han har tydeligvis ikke en aktiv profil der, men hvorfor kan han se noen utvalgte? Og ikke minst; hvorfor i hel*%# skal han ha den i det hele tatt?!

Du er en av mange som har funnet seg noen som ikke er klar for å være i forhold. Det kan godt hende at han ikke har onde hensikter, at han bare er der av gammel vane for å sjekke markedet. Det kan også være at han har et oppheng på eksen. Uansett grunn så er det et tegn på en person som ikke har nullstilt seg, og er dermed heller ikke klar for et forhold.

Crazydoglady skrev (3 timer siden):

Hvorfor ikke? Jeg har sikkert 70 apper lagret på tlf som jeg ikke har bruk for. 🤷 de ligger der, jeg ser ikke på de, legger ikke merke til de, tenker ikke over det. 

Tidenes DÅRLIGSTE forklaring. Det samme sier mange om bilder av ekser, flørter og andre. Har man respekt for ny partner og nytt forhold, så rydder man opp i slike ting. 

Anonymkode: d981c...5db

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Han hadde aldri klart å blokka ut alle jeg kjenner. Men selvsagt, han kan ha en profil der uten bilde ja😨 

TS

Man blokker ikke ut en og en, man blokker alle i et trykk. Og uansett, har du hundrevis av venner på tinder ? 

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke sant. Jeg har god erfaring på tinder. Man må ha en konto, da ser man absolutt alle. Man kan ikke inn å se «litt» 

da er han i kortstokken fremdeles, og alle kan se han. Men kan være han har på «ikke vis meg på tinder», men han kan fremdeles se alle. Da har han ikke avsluttet kontoen sin. Og se x dama der, var en veldig dårlig unnskyldning….

Anonymkode: 03095...2c3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er en av mange som har funnet seg noen som ikke er klar for å være i forhold. Det kan godt hende at han ikke har onde hensikter, at han bare er der av gammel vane for å sjekke markedet. Det kan også være at han har et oppheng på eksen. Uansett grunn så er det et tegn på en person som ikke har nullstilt seg, og er dermed heller ikke klar for et forhold.

Tidenes DÅRLIGSTE forklaring. Det samme sier mange om bilder av ekser, flørter og andre. Har man respekt for ny partner og nytt forhold, så rydder man opp i slike ting. 

Kanskje noen klarer å finne seg partner som ikke er sjalu på partners fortid 🤷‍♀️

Jeg aner ikke hvilke bilder og apper type har på sin telefon og det interesserer meg midt i ryggen.

Anonymkode: bc97e...119

Skrevet

Yep.. Sjansen er stor for at han er på andre datingsider også.

Er i samme situasjon med en mann på 39 som ble skilt for rundt 2-3 år siden. Handlinger sier mer enn ord. Det er veldig rart, for han er veldig sjalu selv om jeg er ute uten han eller snakker med menn. Men nå skal han virkelig få føle på det selv når jeg har lastet ned datingapper jeg også 🙃

#staytoxic

Anonymkode: 1805f...273

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke ferdig med eksen 🚩🚩🚩

Anonymkode: 02fcd...4ef

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er din mening. Vanskelig å gjøre noe man over hodet ikke tenker over at man skal gjøre. Men som jeg sa, jeg hadde ikke laget noen diskusjon om jeg feks hadde hatt tinder installert på tlf og typen hadde ønsket at jeg fjernet den. Hadde  heller aldri selv tenkt over at typen har den eller den appen eller hvem de har bilder av på tlf. Blar jeg langt nok tilbake i album på facebook finnes det nok bilder der av 3 forskjellige x'er om jeg tenker meg om. Det er en del av livet mitt. Men jeg sitter jo ikke å ser på de akkurat og det er ikke klinebilder etc. 🤷

Skrevet

Man blokker ikke ut en og en, man blokker alle i et trykk. Og uansett, har du hundrevis av venner på tinder ? 

Nei, men han kjenner ikke alle. TS

Skrevet

Skjønner greia. Han er fortsatt der😰 Da var det leilighet, og barn involvert og alt som hører med kanskje rett i dass💩😢 Fuck my life! 

TS

• Hjerte 3
Skrevet

Lag deg en falsk tinderkonto da, og se om du får han opp? 

Anonymkode: d7a0b...7b6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lag deg en falsk tinderkonto da, og se om du får han opp? 

Anonymkode: d7a0b...7b6

Dette. 

La dette ligge og lag deg en falsk konto til uken. Match med han og se om han tar initiativ. Pga det han sa med at han kan rullere tror jeg også han lyver. 

Det er noe som heter at menn kan si hva som helst for å komme i buksa på deg. En jeg datet sa han hadde slettet superbrukeren sin da han trodde vi skulle møtes, men jeg er ikke født i går. Han gjorde selvfølgelig ikke det, jeg trenger vel ikke si at det aldri ble noe på han 

Anonymkode: 898a3...f6b

• Liker 2
Skrevet

Vet nesten ikke om jeg orker. Må jo være helt insane vondt å se hva han skriver til andre damer. 

Trodde jeg hadde funnet mannen jeg vil dele resten av livet med. Men han ville tydeligvis ikke det med meg…

TS

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...