AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg har de siste ukene opplevd noe litt merkelig innimellom, finner ikke ut så mye av å Google. Kommer til å oppsøke lege, men tenkte nå jeg skulle høre om noen har erfaring. Innimellom er det akkurat som om jeg ser at det kommer damp foran øynene. Jeg er vanligvis ikke steder der det er så mye damp i rommet, egentlig aldri, så det er ikke sånn at jeg ser dampen som er i luften i rommet. Vanskelig å forklare på en bedre måte. Noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: f3ff3...74d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har de siste ukene opplevd noe litt merkelig innimellom, finner ikke ut så mye av å Google. Kommer til å oppsøke lege, men tenkte nå jeg skulle høre om noen har erfaring. Innimellom er det akkurat som om jeg ser at det kommer damp foran øynene. Jeg er vanligvis ikke steder der det er så mye damp i rommet, egentlig aldri, så det er ikke sånn at jeg ser dampen som er i luften i rommet. Vanskelig å forklare på en bedre måte. Noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: f3ff3...74d Jeg får noe lignende,men da er det slim på øyet😀😀 Anonymkode: e2080...d4b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Er det i eller utenpå øyet? Jeg får ofte «sløret» syn på ene øyet, akkurat som om det ligger et filter over som gjør det blurry. Men det er aura i forbindelse med migrene 😅 du skriver ikke noe om hodepine, men om du har dette så kan det kanskje være en sammenheng? Anonymkode: 4207d...2c3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg har noe lignende, migrene med aura. Anonymkode: ee0a1...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå