Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 10 år gjorde x' en det slutt. Var sammen med ei ny etter 4 uker. I 8 år har vi leid hytte i høstferien og hatt en langweekend. I dag reiste han til den samme plassen med den nye damen.  Han bryr seg ikke noe om mine følelser. 

Anonymkode: d7853...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble det slutt?

Anonymkode: 65c71...864

Skrevet

Dere er jo ferdige. Hytten kan benyttes av hvem som helst. Eller? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skal han bry seg om dine følelser? Dere er ikke sammen lenger. Hans lojalitet skal ligge hos den nye dama si. 

Anonymkode: ebcb9...4a2

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Kjærlighetsorg er så vondt så skjønner veldig godt hvorfor du blir trist...❤

Anonymkode: 4546c...a19

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er synd at han ikke kan klare å ta litt hensyn til deg. Spesielt når det er så tydelig at han har hatt en annen på vent, så kunne han i alle fall la være å dytte utroskapen i ansiktet ditt. 

Anonymkode: 5300d...f03

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ble det slutt?

Anonymkode: 65c71...864

Han som ville ut av forholdet. Tror nok at han allerede hadde ett nytt forhold da 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Etter 10 år gjorde x' en det slutt. Var sammen med ei ny etter 4 uker. I 8 år har vi leid hytte i høstferien og hatt en langweekend. I dag reiste han til den samme plassen med den nye damen.  Han bryr seg ikke noe om mine følelser. 

Nei dere er jo slutt og ekser, så da må dere lever som dere vil vel?

Anonymkode: 2588e...fee

• Liker 2
Skrevet

Huff. Jeg skjønner godt at du er lei deg. Først brudd, så får du vite om ny dame så fort, som trolig han har vært utro med, og så skal han ta henne med på dine og hans tradisjoner. Hadde hun visst at han pleide å gjøre det med deg, så hadde gjerne hun også reagert. Jeg tror ikke at han gjorde dette for å være slem. Han har nok ikke følelser til dette stedet slik du har. Han tenker nok bare at det er en kjekk plass.

Anonymkode: 03e01...991

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ganske normalt at exen er en idiot, gjerne derfor vedkommende er en ex.

Det er dritkjipt at exen gjør slikt, men jeg vil anta at han ikke lenger har noen interesse av å bry seg deg og dine preferanser, for meg sluttet exen å eksistere den dagen forholdet tok slutt. Jeg har ingen ting imot vedkommende, men heller ingen incentiver for å ta hensyn... vedkommende har rett og slett ingen plass i min verden lenger

• Liker 5
Skrevet

Han er lat og gidder ikke finne nytt sted.

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Med din logikk så kan jeg ikke nå spise på samme restaurant, reise til de landene/byene jeg var på ferie med min ex, bo på hotellene vi besøkte. 

Det er slutt mellom dere og dine følelser har null verdi. På tide å gå videre.

Anonymkode: 834d8...7bc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Med din logikk så kan jeg ikke nå spise på samme restaurant, reise til de landene/byene jeg var på ferie med min ex, bo på hotellene vi besøkte. 

Anonymkode: 834d8...7bc

Selvsagt tar du ikke med ny dame på samme hotellet, med mindre det er ei knøttlita bygd med bare ett hotell....

Anonymkode: fb18a...2a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er sånn det er å ha x’er. Min ble gift på nytt og fire barn. Jeg er fortsatt single etter 12-13 år etter skilsmissen. Men fy fader så godt jeg har det👍🏻👍🏻

Anonymkode: d81ad...bc1

Skrevet

Hvordan vet du at han skal på den hytta?

Anonymkode: 371ec...6c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvordan vet du at han skal på den hytta?

Anonymkode: 371ec...6c4

Hørte det fra en felles kompis 

Skrevet

Sånn er livet... 🤷‍♀️

Anonymkode: 50a5c...0dc

Skrevet

Uff, kjærlighetssorg er aldri lett. Håper tiden vil lege sårende dine. Jeg har også opplevd grusom kjærlighetssorg.

Det blir bedre, prøv å ikke la slike ting gå inn på deg. Se framover, ikke bakover.

Skrevet

Greia med sorg, nag osv er at den du "straffer" ved å holde fast i de følelsene er deg selv, når du klarer la det passere og gå videre er du fri. Han er kanskje en idiot, men du er den som kan gjøre deg selv bedre.. 

Anonymkode: e830d...968

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig overrasket om min mann sa at vi ikke kunne dra visse steder fordi han har vært der med eksen. 

Fortid er fortid. Som noen over her skrev, så skal han ta mer hensyn til kjæresten hans enn til deg. Du er en eks. Han har ikke noe ansvar for dine følelser, og sånn skal det være. Heldigvis. Er glad ingen pålegger meg ansvar for følelsene til mine ekser. 

Anonymkode: e719d...aff

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...