Gå til innhold

LHBT+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente som er usikker på legningen min. La meg starte fra starten: For noen uker siden kom plutselig den nye jenta i klassen bort til meg og sa hei og sånt ikke så spesielle ting akkurat. Men etter det kan jeg ikke la være å se på henne i flere TIMER på insta. Jeg tror jeg er forelska men har fram til nå bare hatt guttekjærester så jeg tror kanskje jeg er bi. Eller…

Anonymkode: cd14d...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan hende :)

Anonymkode: e83c1...6a5

Skrevet

Har det noe å si, da?

Anonymkode: 9ebe0...5df

• Liker 1
Skrevet

Så fint💗 Men det er egentlig ikke så viktig å finne ut av legningen din, akkurat nå. Det skjønner du etterhvert. Og man trenger ikke å definere seg som noe, hvis man ikke vil, eller ikke er helt sikker. 

Hvis noen spør deg, så kan du bare si at du ikke er helt sikker på det enda :) 

Anonymkode: bb94b...f19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Jeg er en jente som er usikker på legningen min. La meg starte fra starten: For noen uker siden kom plutselig den nye jenta i klassen bort til meg og sa hei og sånt ikke så spesielle ting akkurat. Men etter det kan jeg ikke la være å se på henne i flere TIMER på insta. Jeg tror jeg er forelska men har fram til nå bare hatt guttekjærester så jeg tror kanskje jeg er bi. Eller…

Anonymkode: cd14d...7c6

Jeg er jo litt betatt i Dom Bergen på insta, men jeg er jo ikke 1 gram homofil😇

Jeg hadde jo ei dame som skiftet legning for ikke lenge siden.. og vi har felles barn sammen og hun er fremdeles en god mor. Men det skjedde gradvis mot slutten av vårt forhold, for det ble mindre sex og hun ville ha åpent forhold for å utforske hennes legning. Hun innrømmet å bestandig hatt et godt øye til kvinner.. men hun slet noe jævlig med å innrømme sin tiltrekning, pga skam og alt dette medfører..

Jeg ville bare poengtere at du ikke skal føle på skam, det som skjer med deg er helt normalt. Og hvis du bremser din tiltrekning, blir det bare krøll senere i livet. Å være bi eller lesbisk er helt normalt, det er bare kristendommen som er imot dette.. og en del moralister fra samfunnet.. Og moralister er fullpakket av sjalusi.. banna bein.. de vil helst se at de knuser hjerte ditt💔

Jeg har nok prøvd i "fiske" ut hennes legning, eller sett om hun hadde tiltrekning til deg.. Hvis det skjer, kan det bli søt musikk mellom dere😉🥰🎶

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Å være bi eller lesbisk er helt normalt, det er bare kristendommen som er imot dette.. og en del moralister fra samfunnet..

Nå får du gi deg. Svært få kristne har noe som helst imot homofili. Du må nok til andre religioner for å finne den motstanden du prater om.

Anonymkode: 49847...ba9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå får du gi deg. Svært få kristne har noe som helst imot homofili. 

I Norge,ja. Verden er stor.

Anonymkode: 01053...b2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå får du gi deg. Svært få kristne har noe som helst imot homofili. Du må nok til andre religioner for å finne den motstanden du prater om.

Det er kanskje sant her i Norge, dog de få er veldig høylytt, det er dessverre ikke sant i land som usa.. 
Hvor ungdommer risikerer å bli kastet ut hjemmefra, fordi de er skeive. 

Skrevet
SlemUlv skrev (12 minutter siden):

Det er kanskje sant her i Norge, dog de få er veldig høylytt, det er dessverre ikke sant i land som usa.. 
Hvor ungdommer risikerer å bli kastet ut hjemmefra, fordi de er skeive. 

Det er sant, men jeg forholder meg selvfølgelig til forholdsvis nasjonale forhold. Om man skal ta hensyn til hele verden så kan alle finne forsvar for alt.

Men jeg retter uansett kommentaren til å være: "Nå får du gi deg. Svært få kristne i Norge har noe som helst imot homofili. Du må nok til andre religioner for å finne den motstanden du prater om."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...